Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

There’s No Place Like Home? Escape From Oz

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Oblíbené autorovo téma, kánon doplní o pár kapitol, aby z toho vyšel pár H+H”

Conversations in the Aftermath

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Povídka psaná v dialozích, čte se to příjemně. Těžko něco překvapivého, ale ani jsem to nečekala. A musela jsem si pustit ty písničky z My Fair Lady :-) 3, 5”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Skvělé... Nemám více slov”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Mája:

“Souhlasím, půvabná pohádka, která mě pobavila.”

Bylo léto

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

markusti:

“Dobrá, pobaví, taková pohádka před spaním..”

Trust

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ve skutečnosti žádný návrat v čase, jak by se dalo tušit z anotace. Taková upravená verze HP5+6 pro příznivce H+H. Nic zázračného, jen mírný odklon od kánonu. 2, 5”

The Day the Magic Died

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“H+H vytvoří pole, ve kterém se zničí magický předmět, aby mohli zničit horcruxy. Ale co když do něj vstoupí člověk? Slabší 4”

The Bonds of the Heart

Autor: Batsutousai      Jazyk: AJ

Victoria:

“Taková obyčejná Harrymort =) Na můj vkus mělo vše až příliš rychlý spád”

Practicing Liars

Autor: lomonaaeren      Jazyk: AJ

Crystal:

“Tahle povídka se mi moc líbila, a ehm, nevím, co víc psát... Čtyři hvězdičky :)”

Pohlednice z minulosti

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Začalo to opravdu krásně, jen ten konec byl trochu uspěchaný, i když jinak bych to ani nenapsala...”

On The Last Day of Our World

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

Crystal:

“Jsem neskutečně ráda, že jsem si to konečně dočetla. Moc se mi to líbilo. A bylo to velmi dojemné, brčela jsem jako... no, prostě jsem brečela.”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Tuhle povídku mám hrozně ráda, H/D vztah má postupný začátek a až někdy za půlkou dochází ka jakémusi uvědomění. Přesně podle mého gusta =)”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Další z mojich oblíbených. Páry se SS moc nemusím, ale tohle mě naprosto očarovalo...”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Zajímavá myšlenka”

Život nemilovaný

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Čítala som ju dva krát a určite sa k nej ešte vrátim. Prvý diel (http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=1637) bol krutý a trpký, možno preto že bol písaný z pohľadu Draca ale toto pokračovanie, napriek tomu, že je stále smutné je podľa mňa ešte krajšie.”

The Next Morning

Autor: willyolioleo      Jazyk: AJ

Victoria:

“Dobrý a realistický nápad...”

Očarované srdce

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Napriek tomu, že neznášam obdobie v ktorom sa príbeh odohráva, sa mi poviedka veľmi páčila. Tess píše nádherne.”

What If? … An Alternative to Order Of The Phoenix

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Hermiona opustí Británii, světový tisk drtí britskou vládu, akční ministryně a pár šťouchanců do oblíbených klišé fánonu :-) Sequel k What If ooo Another Goblet of Fire Alternative”

What If ooo Another Goblet of Fire Alternative

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takové příjemná, i když nijak překvapivá úprava čtvrtého ročníku se zajímavým závěrem. Má sequel What If? … An Alternative to Order Of The Phoenix”

Just Like the Girl That Married Dear Old Dad

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kdo se víc podobá Lily - Ginny nebo Hermiona? D je opravdu nejlepší, ale B taky jde”

The Road Not Taken

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Epilog je sen. Nebo spíš noční můra. Slabší 3 (Je to jen takové nahozené)”

The Ritual

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hermiona najde rituál na zničení horcruxu, jenže vyžaduje, aby byli nazí. Ron odmítne, tak to zbyde na H+H :-) Jejich rozpaky jsou roztomilé. Původně jednorázovka je rozšířená o reakce Rona a Ginny a závěrečný rituál”

Best Mates

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Podle Rona holka nemůže být s klukem nejlepší kamarád, protože kamarádi spolu sedí ve spodním prádle, pijou alkohol, krkají, povídají si o famfrpálu a o holkách. A Hermiona to vezme jako každý seznam - bod po bodu :-) Psané formou dialogů, a i když to směřovalo k jasnému konci, bylo to takové milé. Slabší 4”

Arogancia a Ignorancia

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nemám rada toto obdobie, pamätám si, že som túto poviedku čítala, ale už neviem o čom bola, len viem, že mi nesadla a určite sa k nej nevrátim, napriek tomu, že autorku a jej iné veci mám veľmi rada.”

Harry Potter and the Deathly Hallows: Take Two

Autor: Rihaan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Na začátku jen malá změna, pak je to jen mírně upravený kánon, ale v sedmé kapitole je už výrazná divergence (Ron dostal, co si zasoužil)”

|<  >|