Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

… a s námi přichází peklo

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“:) osvěžující, překvapivé, čtivé, milé, vtipné, nabité událostmi a vším možným a to od začátku až do konce a dokonce několika opravdu a skutečně moudrých myšlenek jsem si všimla. čest a sláva autorovi. a díky též. (ale upřímně, přeskakovla jsem a nepřečetla jsem to doslova a do písmene vše, ale možná se k tomu někdy zase vrátím, s radostí.)”

Serpentine

Autor: HarmonyB      Jazyk: AJ

Crystal:

“Hmm... Jakože celkově se mi povídka hodně líbila, ALE hned ze začátku tam jsou logické nedostatky - Proč se Voldy vůbec nezajímal o Hermionin/Harmonin původ? A ještě pár dalších... Ale když to člověk zkousne, dá se to dobře číst. Rozhodovala jsem se mizi třemi a čtyřmi hvězdičkami... Jinak není to přímo o HG/LV... na 'první polibek' se dostane až těsně před koncem.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: AJ

Victoria:

“Pane bože... Ech, tohle je moc i na mě. Takovou kravinu bych nedokázala "vytvořit" snad ani já”

Choices

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jak autor vysvětluje v úvodu, využil myšlenku z povídky Clell, ale překroutil ji jako pravý zarytý harmonian :-)) První kapitola - H+H mluví a mluví, až se promluví k tomu, že se milují. (2, 5) Trošku nudné. Druhá kapitola jsou vybrané veselé scénky (a překotily to ke 3)”

Just a Dream?

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP prostě potřebuje malé pošťouchnutí… no tak jo, praštit po hlavě pořádně velkou palicí :-)”

A Panther's Heart

Autor: Copper Vixen      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Další povídka, kde je HP kočkovitý zvěromág :-) Je to milé, čte se to příjemně, ale celá zmijozelská kolej án block je OOC, snad kromě Pansy. Zato Ron je ještě větší idiot než v kánonu (ano, opravdu to jde), i když autor si nakonec asi rozmyslel jeho absolutní pád. Spíš jako pohádka, slabší 4”

Evil Villainy for Dummies

Autor: Hermione's Revenge      Jazyk: AJ

Victoria:

“Naprosto souhlasím s Pyriel =)”

Holly, Phoenix, Diamond, and Elm

Autor: alienyouthct      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jedna genetická operace (kterou ovšem provedl šílený génius :-) a z HP je dívka a nadto mutant. A tak do Bradavic nastupuje Hazel Frost a upřímně, je hodně arogantní a sebejistá, až příliš na to, že je jí 11 let. Vlastně nevím, co si myslet a jestli si přát pokračování”

Nekonečný příběh

Autor: Light      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pekné, ale mne tam veľmi chýba pokračovanie.Autorka píše, že bude dvojka, ale ja som ju nenašla :( ________________________________________________________ http://christian-monde.blog.cz/rubrika/nekonecny-pribeh”

Evil Villainy for Dummies

Autor: Hermione's Revenge      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to takové pošetile zábavné, vzhledem k tomu, že je to Neville, kde se prokousává onou příručkou. Jen jsem čekala, kdo je jeho nemesis :-) Krátké kapitolky, na jedno přečtení, pěkné tři hvězdičky”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Táto poviedka je strašne dobrá, len koniec má podľa mňa nejako uponáhľaný, škoda, možno by to zblíženie mohlo byť roztiahnuté ešte na pár týždňov od prvého bozku, ale inak skvelé.”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Nechápu 15+, ale dobře. Konec moc rychlý. Na mě to působilo, jak kdyby si autorka dala práci s dobrým námětem (který byl dobrý) a nakonec ji to přestalo bavit. Neříkám, že by se mi konec nelíbil, jen bych ho rozepsala, rozvedla - pak by možná to 15+ mohlo být na místě... :-D”

Harry Potter and the Second Life

Autor: alienyouthct      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP v alternativním světě, kde je mu zase 11 a hlavně - není Chlapcem, který přežil a má rodiče (a sestry-dvojčata). Je zábavné, jak jsou některé postavy změněné (snad nejvíc Hermiona :-)) Neville je skvěle arogantní, škoda že se tam nevyskytuje víc. Zajímavý je vztah jeho rodičů a James, který se vrátil ke svému dřívějšímu chování. Zatím dovedeno do konce prváku. Slabší 4”

Magic's Immortal

Autor: Corwalch      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Úvodní kapitola, která propojí oba fandomy”

Dvoutýdenní výpověď

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“:-)”

Harry Potter & The Fall of a Dark Lord

Autor: Kalen Darkmoon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Uboze napsané, žádná škoda, že to nepokračuje”

Harry the Hufflepuff

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Petunie tolikrát opakovala Harrymu, že je líný, až si to dal za cíl a snažil se to dovést k dokonalosti. Jakpak si takovýto HP povede v Bradavicích? Lenost dá někdy zatracenou fušku :-)) Škoda, že to je dovedené jen do konce prvního ročníku (ale kdoví, třeba ještě někdy bude sequel) 4, 5 A sequel je tady! Harry the Hufflepuff 2”

Harry the Hufflepuff 2

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Harry the Hufflepuff a je ještě lepší než první díl :-))”

The End and the Beginning

Autor: muggledad      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort vyhrál a vládne jako Emperor. Když Hermiona zahyne, Harry se vrátí v čase, ale samozřejmě něco zvrtá, tak se s ním vrátí i Hermiona. Na začátek třeťáku. Na rozdíl od jiných povídek se obrátí na některé dospělé a bojují docela tvrdě proti Smrtijedům. SS se pěkně vybarví. Přesto jsem místy přeskakovala, Ale vcelku slušné”

Crystal Vision

Autor: Ultramatt17      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ve světě duší se objeví podivný přízrak. Shinigani zjistí, že se jedná o kousek duše, který je stále připoutaný ke světu lidí. Je šílený a z jeho výkřiků se jim podaří dešifrovat jen pár slov, mezi nimi Bradavice a Harry Potter. A tak tři shinigani odcházejí do Bradavic (učitel a dva žáci), aby zjstili, kdo to té nebohé duši udělal. Hlavní podezřelý - Harry Potter :-) Slibný začáte, ale autor se dlouho neozval.”

Amber vs Chaos

Autor: PrincessEilonwy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nevadí, že to není dokončené, jsou to jen samostatné epizody. Prvn kapitola je opravdu výborná parodie, název mluví za vše. Ta druhá, nu, sourozenecká rivalita v Amberu i dvorech Chaosu je stejná, zakončeno roztomilou rodinnou sešlostí. Třetí kapitola je naprosto švihlý nápad, kdy Corwin s Fionou a Dara s Mandorem jdou nakupovat oblečení a jak jinak, do stejného obchodu. Slabší 4”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Tak toto je povídka díky které bourám svůj odpor vůči páru HP/SS...”

The Ball Game

Autor: MonsterBrat      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nemyslím, že všichni princové byli dětmi ve stejnou dobu. Ale to, jak se Eric a Corwin nesnáší, to opravdu mohlo začít už v dětském pokoji :-))”

Harry Potter: Prince of Amber

Autor: Supersaiyangirl      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP jako vnuk Corwina, to je tak slibný začátek. Třeba se k tomu autorka ještě vrátí”

The Way We Were

Autor: chem prof      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ve skutečnosti to není o cestování zpět časem, protože to je až v závěru. Mnohem zajímavější je to, že H+H jsou staří (100 let) a zpětně se ohlížejí na svůj život po válce, a je to zajímavý pohled.Slabší 4. A jako mnoho čtenářů, i já si myslím, že by to mohlo mít sequel”

|<  >|