Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

Harbinger

Autor: Copper Vixen      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry Potter je démon, jehož prací je lovit zatoulané démony na zemi. Přichází do Bradavic a jeho úkolem je najít vysoce postaveného démona - žádné velké překvapení - Voldemorta. Setkáváme se se známými postavami, některé v nových rolích. Je to celé takové divné, ale dočetla jsem to do konce, dokonce mi to vehnalo slzy do očí, takže zas tak strašné to nebylo :-)”

Ten, kto sa vracia

Autor: atalanta 84      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Po dlouhé době povídka, která mě úplně pohltila. Nádherné jak je popsané to napětí a nervozita mez nimi. Krásně vyřešené a do textu zapracované vzpomínky na jejich minulost. A celkové napětí, člověk trne, kdy se něco stane... Miluji tuto povídku :)”

Draco-Luna - fanart

Autor: MeryChess      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“barvy, vlasy, listí, to je všechno se mi moc líbí, ale jestli je on on, tím si nejsem jistá :)”

Luna in the Forbidden forest - fanart

Autor: MeryChess      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“takové snové...”

Forgotten Encounter

Autor: alliekatgal      Jazyk: AJ

Blajzloch:

“Měla jsem chuť na něco romantického... No, přečetla jsem, ale asi mám cukrovku. Námět není špatný, měl potenciál, ale od druhé kapitoly to bylo tak přeslazené, že mne skoro bolely zuby. Na druhé straně, pokud si někdo chce vychutnat OOC Severuse a těhulku Harryho, nic proti.”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Celkem pohodová jednorázovka, ale nijak mě neoslovila...”

Spoznali sme more

Autor: luckei1      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nezabudnuteľná poviedka, je jednou z tých pre mňa naj.”

Hádať sa je fajn!

Autor: Midnights Prophet      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Príjemná oddychovka.”

Keď raz voňal tymián

Autor: Zensho      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Je naozaj skvelá a prečítam si ju znova, keď raz bude čas.”

Desetiletka

Autor: miamadwyn      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nikdy mě nenapadlo, že i parodie se dá zmršit - tohle je důkaz, že to jde! Pokud to tedy byla parodie... :-o”

Manželské zvýhodnenie

Autor: miamadwyn      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Prvotní myšlenka mi přijde silně parodující - ostatně jako celá první polovina povídky. Pak si to ale autorka zřejmě rozmyslela a pokusila se o něco "serioznějšího"... Výsledkem je, že tak úplně nevím, co myslela vážně a kdy si ze čtenáře dělala prdel...”

Mystik

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Stejně jako Krev mě to naprosto uchvátilo. I když je konec smutný, takový, který bych rozhodně nechtěla zažít, patří tam. Kdyby to dopadlo jinak, ani by to nebylo ono. Pro svět to dopadlo dobře, ale muselo se za to něco obětovat.”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nuda, nuda, nuda, všudypřítomný a všemocný Brumbál v celé své patetičnosti, samaritánka v akci a zase nuda...”

Večeře s přáteli

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To bude pěkně zadostiučinění, až si začne Severus pochutnávat... ;)”

Harry Potter: Happy Halloween - fanart

Autor: daekazu      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“prostě milé :) a nejmilejší je výraz toho prostředního”

Večeře s přáteli

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“No prostě blbost...”

Prvý a posledný

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

kripolik:

“mám ráda povídky od Tess :))”

Chtít a mít

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Vše co bych mohla napsat již bylo řečeno =)”

Krev není voda

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak tohle se jen tak nevidí! Nemám slov, prostě fantastický. Líbí se mi, že Snape hned není OC, že prostě není ťuťuňuňu.”

Soud Severuse Snapea

Autor: FerPorcel      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Dumbyho zmysel pre humor jedného privedie do hrobu”

Manželské zvýhodnenie

Autor: miamadwyn      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Zbožňujem túto hlúpostku. Nie je to na štyri body. Ale milujem ten ich humor, takže... (Trelawneyová: „Ja.. ja som si istá, že som sa pomýlila.“ )”

Desetiletka

Autor: miamadwyn      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“milá hlúposť”

Spoznali sme more

Autor: luckei1      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“Vynikajúca a kvalitná, premyslená poviedka. Klobúk dole. A pekná, samozrejme. A nezabudnite na vymazané scény...”

Hádať sa je fajn!

Autor: Midnights Prophet      Jazyk: SJ

GwenLoguir:

“trochu detské, ale milé - a milujem ten obrázok k tomu”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“příjemné čtení, sem tam, někde kolem poloviny to bylo trošku zdlouhavé, ale celkově... :) krásné”

|<  >|