Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

Jedna runda navíc

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Moc hezky se to četlo, ale vracet se k ní asi nebudu... 3, 4”

Internetové tajnosti

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Miluji povídky od Amater, ale tato mi prostě nesedla...”

Dědictví rodiny Potterů

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Už si jí ani nepamatuji, vadí mi pravopis a "rozněžnělý Snape." Navíc HP/SS nepatří mezi mé oblíbené (ale najdou se výjimky)”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Emily:

“Jak mě nebaví cokoli komentovat hodnotit a tak, tak tato povídka mě donutila. Je skvělá, propracovaná, vymyšlená a boží!”

Antithesis

Autor: Water Mage      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Skvěle napsaný tragický příběh života založeného na lži. Navazuje na epilog”

A Harmonian Way of Life

Autor: Seel'vor      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nic důležitého, jen malé povídání, kde Molly opravdu hezky, mateřsky promluví Harrymu do duše. A Harry od srdce (a od plic) řekne Ronovi, co si o něm myslí :-)”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Veľmi zaujímavé a dobré. Mám z tejto poviedky mrazenie. Tej malej ryšavej potvory mi je trochu ľúto.”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

GwenLoguir:

“Nádherne realistické podanie Severusa Snapea. Žiaden románik, iba... (síce mám romániky rada, ale toto bolo osviežujúce)”

Sázka

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“už dlouho jsem se takhle nezasmála. Sice je to naprosto nesourodý pár a přeci se Saře povedlo je spojit a jako bonus se naprosto držela charkterových rysů :D”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Já... nemám slov. Tak křehké a něžné, jako v peříčku. Tohle je přesně pro mě, protože i já ráda sním :)”

Tom a nesnesitelná šprtka

Autor: Pecka      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Skvělá oddechovka, dokázala jsem se při ní pobavit a zasmát, ale není to zrovna typ povídky, kterou si přečtu pokaždé...”

He's A Lady

Autor: romanticangel92      Jazyk: AJ

Crystal:

“Velmi pěkné :) Poté, co "někdo" Harrymu otráví jídlo, se Harry probouzí na ošetřevně - jako dívka. S novou identitou se vrací do vyučování, ovšem velmi brzy ten plán selže a většina lidí v Bradavicích zjistí, že Destiny je Harry. Pak se objeví skutečnost, že Harry je zasnoubený/á s Dracem... Pansy je hódně OOC... ale nejlepší je Voldy, který při oživujícím rituálu zapomněl nejen na nos :D Krásné čtyři hvězdičky!”

Do pekel

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pre Memorin mám slabosť :) Milujem atmosféru, ktorú cítim v jej príbehoch.”

Zvíře a zvíře

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Výborné, len neznášam keď niekto, kto miluje (nech je to už z akejkoľvek príčiny) opustí toho druhého na toľko rokov.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nie, nie, nie!!! Severus a Potter nesedia mi. Vetko čo napíše styx je ale dokonalé. Záver ma dostal do kolien :D Priznávam sa ale, bez mučenia, že som si na Harryho mieste predstavovala radšej niekoho iného :D Za toho Harryho idú bodíky dole :) ”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První věc, která mě měla varovat, byl ten neskutečně afektovaný rozhovor v ředitělně... Řekněme, že jsem to ani ne v půlce vzdala a ze zvědavosti mrkla na poslední kapitolu - neměla jsem to dělat. Melodramatický Potter není nic, po čem toužím. Celé to na mě působí neskutečně nuceně, uměle, příliš vykonstruovaně a lacině... Vlastně ani nevím, proč tomu dávám ten 1 bod... :/”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Váhala jsem mezi 3 a 4, ale bude to 3. Pár věcí mi tady nesedělo - třeba to, že by si Hermiona nechala až takhle řídit svůj život přáteli. Na tom je tahle povídka z části vystavěná, ale já tomu prostě nevěřím... Epilog mě sice pobavil, ale bez něj, s otevřeným i když pořádně nazančeným koncem, by se mi to líbilo víc. Ale jinak je to povedená povídka v příjemném tempu. Rozhodně jsem se u ní nenudila. :) Vlastně jsem ji musela přečíst na ráz... :)”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Sice je to povídka na téma, které se již mnohokrát objevilo (jenže co taky pořád vymýšlet nového, že? :D), ale to vůbec nevadí. Je to psané velmi působivě.”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Kate Mathews:

“Povídka se zajímavým a napínavým dějem. Na můj vkus psaná přiliš zdlouhavě, nekteré věci jsou tam řpíliš omýlány, ale není to nic, za co bych snížila známku :D”

Brko

Autor: crazylizzie      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Ne, bohužel. Stejně jako kdysi u Broken - nechytlo mě to, nudí mě to, nic to ve mě nevyvolává. Přečetla jsem 10 kapitol a nic. Jediné, co jsem si byla schopná zapamatovat je, že Grangerová má vlasy, co jí nedrží za ušima... Tohle je něco jako Jirásek - některým se jeho romány líbí, ale já jsem nikdy nedokázala dočíst ani jedinou kapitolu...”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mne sa páčilo, rada sa k nej vrátim.”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Perfektná poviedka... mám rada preklady od Jacomo”

|<  >|