Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

Děvka

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Oroginální a moc smutné.. :(”

Pohlednice z minulosti

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Na mě to nijak nezapůsobilo”

Pohlednice z minulosti

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Začínalo to slibně... ale konec příliš rychlý, který u mě nevyvolal to mrazení v zádech, co by asi při podobných slovech měl.”

Sirius Savior

Autor: Silverfawkes      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Sirius plní slib co dal Jamesovi a poté, co jsou Harryho rodiče zavražděni, sebral Harryho a opouští Británii.”

The Day Albus Dumbledore Never Remembers

Autor: Silverfawkes      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Klišé, klišé a klišé. Jen konec Voldy je dost netradiční. :)”

Tvá

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela by mě zajímalo, kdo to byl... Podnítilo to moji zvědavost. :)”

Pohlednice z minulosti

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bohužel to ve mě nevyvolává žádné emoce....”

Ideálny pár

Autor: Rodo      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Situaci to vyjadřuje docela dobře...”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A já si říkala, co se se Styxinou stránkou děje, že tam nic není. :( Ale k povídce - ta je vážně úžasná. A to je asi tak všechno co můžu říct. :)”

Tvá

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“no co k tomu napsat? tady nejde připsat ani písmenko navíc :)”

Pohlednice z minulosti

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“krásné, smutné. hmotné vzpomínky by se radši uchovávat neměly”

Ideálny pár

Autor: Rodo      Jazyk: SJ

Istar Halabába:

“hezké.”

A Harmonian Way of Life

Autor: Seel'vor      Jazyk: AJ

Istar Halabába:

“ano. asi tak do tří čtvrtin se mi to líbilo dost. prostě dokud tam bylo rušno. :)”

An Idle Mind Is The Devil's Playground

Autor: night flame miko      Jazyk: AJ

Victoria:

“První povídka na tento pairing kterou jsem kdy četla. Musím říct, že je to opravdu pozoruhodné dílko. 4*”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

zmije:

“Pro mě je to bezesporu nejlepší ff, kterou jsem četla, ale nepředpokládám, že ji dokáže docenit každý. Skupina čtenářek typu "áááách, to bylo tááááák slaďoučké" se beznadějně ztratí už v prvních kapitolách, čtenářky typu "Pottera nesnáším za všech okolností" se ani nemusí obtěžovat otevřít stránky. Za pozoruhodné považuji komentáře k povídce: od prvních kapitol se na stránkách Elysejského klíče objevilo veliké množství komentujících a diskutujích čtenářů. Vzpomněla jsem si na výlevy mnohých autorek, které si různými způsoby vynucují komentáře. Jak je vidět, kvalita si své čtenáře a komentátory najde.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

zmije:

“Už jsem přečetla i horší povídky, ale moc jich nebylo.”

Le Petit Chat

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Takové milé AU, kde je SS mimo kouzelnický svět malířem, když nastane doba aby se skryl.”

Death of Today

Autor: Epic Solemnity      Jazyk: AJ

Crystal:

“Po dlouhé době jsem konečně dočetla... takový průměr, no.”

What They Didn´t Tell Him

Autor: Mademoiselle Obvious      Jazyk: AJ

Crystal:

“Dočetla jsem, ale moc mě to nezaujalo.”

The Inner Eye of Harry Potter

Autor: JBern      Jazyk: AJ

Crystal:

“Zábavné vidět Harryho jako... ne-Harryho :D”

Reign of Darkness

Autor: nlblake      Jazyk: AJ

Crystal:

“Přestože zbožňuju pár LV/HP, tohle nebylo zrovna pro mě. I tak to bylo skvělé a zaslouzí si to ode mě silné 4 hvězdičky.”

An Idle Mind Is The Devil's Playground

Autor: night flame miko      Jazyk: AJ

Crystal:

“Velmi pěkné, škoda jen, že jsem se nedočkala slashle, ale jen pre-slashe... Dala bych tomu tak 3, 8...”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

kripolik:

“HP FF už jsem přečetla hodně, ale tohle mi přijde jako půměr. Všude jsem o této FF slyšela chválu ale na mě už tam asi bylo moc akce. Celý příběh budil dojem, že pokaždé když se Harry vzdálí z bytu tak se něco stane. Harryho vztah k přátelům mi přišel až moc "chladný". Vůbec by neuškodilo kdyby občas proběhl nějaký klidný přátelský rozhovor mezi partou puberťáků. Vztah mezi Harrym a Severusem na mě byl až moc uspěchaný. V jedné chvíli Severus přemýšlí o Harym jako o chlapci ( "štěněti" ) a v další už ho líbá. Občas mi věty přišli trochu nesrozumitelné a taky mi vadila ta spousta nových pojmů a upravování jinak běžných kouzel jako "Perpetuum protego". Závěr? Je to hezká FF, ale četla jsem i mnohem lepší. Přečtení vás nezabije, ale já se k tomu vracet nehodlám”

Romeo a Julie po Potterovsku

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Skvělé :D lepší 3”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Já nevím, pokračování už se mi tam nehodí... Je to na mě moc rozvláčné, vleče se to moc dlouho”

|<  >|