Komentáře - Říjen 2011

|<  >|

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Velmi čtivá a poutavá povídka. Pohled na HP/SS zase z jiného úhlu. Pohladila po duši. Rozhodně se k ní někdy vrátím.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

kripolik:

“suprové :D:D”

Veritas

Autor: Elandria Lore      Jazyk: AJ

tudorrose:

“Docela šílený námět, ale já se bavila a to je hlavní :-)”

Zbytečná zdrženlivost

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

tudorrose:

“V souladu s názvem tato povídka opravdu není zdrženlivá. Přiznám se, že bych uvítala více toho nesmělého oťukávání před sexem samotným. Na druhou stranu to přece jen byly celé dva roky a tak se jakási uspěchanost (z Kirkovy strany určitě) dá pochopit.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Anne:

“Ani jsem nečekala, že se tak pobavím... Severus se v debatě opravdu neztratí :D”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Výborne som sa bavila:D”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“když se něco neděje jinak, tak to dopadne třeba tak”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Snape a Malfoy možná, ale zbytku nevěřím. Napsáno zajímavě, takže tři body za to, ale věrohodnost si to u mě nezískalo a bude to nejspíš tím, že jsem měla tu čest vidět Alana naživo a rozhodně na mě nepůsobil jako někdo, kdo by hřešil tímto směrem... Oči ho prozradily. :-)”

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Keby bola táto dvojica Harry-Goyle, tak dám viac bodov lebo by sa mi to zdalo vtipné, ale za toho Draca... Nedokážem ho prijať takého hlúpeho, pretože on je síce arogantný a zlomyseľný, ale nie hlúpy. Toto bol Goyle.”

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Crystal:

“Docela průměrné... a od kdy Harry ví, co znamená laxní diletant? Protože já to nevím.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Nemám slov, dostalo mě to”

Improvizace

Autor: ravenna_c_tan      Jazyk: ČJ

Anne:

“Tak a teď budu muset sama sebe přesvědčit, že to byla jen fikce (i když kdo ví :) ).”

Ty po mně kamenem, já po tobě cihlou

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přijde mi to tak trochu postavené na hlavu... A navíc tak trochu pochybuju, že Potter zná slova jako laxní diletant a že ví, kdo to byl Sokrates a co řekl... Tohle mě nějak nebere... :(”

Nevysvětluj, jen jednej

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Povídku, kterou jsem kdysi četla a nijak zvlášť si jí nepamatuji. Ale přesto jsem si vzpomněla =)”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“milé. a nejlepší je ten jeho hlas... :)”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak to mi teda opravdu dokázalo zvednout náladu! Pěkně svižný, vtipný, k věci :)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Trochu kratší záležitost, ale to povídce neubírá na kráse :) Konec sice trošku sladší, ale to přece někdy chceme, ne?”

Legenda o bratrech a modré budce

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Á, můj oblíbený Doctor Who. Ale na povídce není nic, co by mě přinutilo si jí zapamatovat. Slabší čtyři, doporučuji pro milovníky Doctora =)”

Bradavická porada

Autor: Inkwolf      Jazyk: ČJ

Victoria:

“Něco mě velmi pobavilo a povídka má šmrnc.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Anne:

“Četla jsem to v době, kdy mi SS/HG nevadil a líbilo se mi to, až na konec, který je moc přeslazený.”

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Anne:

“A cože je na tom páru tak zvláštního? :)”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Anne:

“Něco se mi líbilo, něco méně... Poslední část však stejně budu považovat za nejlepší :D”

Harry Potter and the Sex Change of Hogwarts

Autor: Caspre      Jazyk: AJ

Ivet:

“Nebylo to špatné. Nápad neokoukaný, ale stejně mi to nesědělo k postavám. Na konci se mi Draco zdál dost OOC. I když Harry byl jako holka parádní a panikařící ze svých citů jako vždy. Příjemné čtení. :)”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

K&K:

“Až když jsem přečetla Klíč poznala jsem, co to znamená DOKONALOST ♥”

Cant Break the Silence

Autor: Dark Cyan Star      Jazyk: AJ

Crystal:

“Některé scéne skvělé, jiné nudné... takový průměr.”

|<  >|