Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“V první chvíli jsem myslela, že je to nepříliš povedená parodie...”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Dael Shays:

“Do tohohle příběhu jsem se hrozně ráda začetla, ponořila do něj celé své myšlenky a jen nerada jsem se probouzela do reality :))”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Perfektní. I když mě osobně by bylo milejší, kdyby Remus úplně na konci 'nepovolil'.... ;)”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

finde:

“skvělá povídka na téma Severus opatrovník Harryho, nepostrádá napětí a humor”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

finde:

“další ze skvělých překladů Sinam Llumi”

Jak jsem strávil léto v Bradavicích (a další věci, které nechcete, aby vaši studenti věděli)

Autor: Sansa      Jazyk: ČJ

finde:

“příjemná oddechovka”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

finde:

“Nadržený Remus a Severus, který mu naoko neochotně ve všem vyhoví, jsou k sežrání”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Dael Shays:

“Děkuju, děkuju, děkuju moc za tuhle povídku. Přísahám, že ji nikdy nepřestanu zbožňovat a budu ji bránit, kdyby jí někdo chtěl ublížit...ještě jednou..Děkuji! :)))”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Dael Shays:

“Jeden z prvních slashů, co jsem kdy četla a jeden z nejlepších, co znám. Ten konec tam tak krásně patří, ale nejraději bych ho vyrvala, spálila a zapomněla, že se to kdy stalo :))”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Aj po druhom prečítaní tejto poviedky sa mi miestami zastavoval dych. Prežívala som ju znova a znova sa mi páčila. Epilóg bol krásne vtipný a odľahčil celú predošlú trošku smutnú atmosféru. A Emo Draco je krásne sladký :)”

Present Company

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Kuriózní zápletka a takový posmutnělý konec.”

The Last Enemy

Autor: halfeatenmoon      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Poutavé a originální spojení fandomů HP s Torchwoodem. I přes pár zdlouhavějších pasaží by si zasloužilo 4, 5.”

The Natural Order of Things

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice si mysím, že Bodie bral jejich misi spíš osobně, než že by se staral, kdo ho považuje za homosexuála, ale Doyleovo odolávání chuti vraždit je moc pěkné. A taky jeho názor na Bodieho schopnost přemýšlet, než něco řekne.”

Of Christmas Present

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velice IC. Bodie rozzářený, protože Doyle neumřel. Doyle naštvaný, protože mu musel zachraňovaz život.”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Povídka má dost co do sebe. Už jen proto, že ukazuje, jak se o postavách přemýšlelo před dokončením ságy. Určitě stojí za přečtení a zamyšlení.”

Brethren of the Coast

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak si Bodie soustavně představuje Doylea jako piráta, i jak je Doyle takový odměřený.”

Rozmarné lístočky

Autor: green-eyed blonde      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Potter je tu ještě větší blb než jinde a Draco je sebejistý parchant... ;) Jejich 'psaníčka' byla opravdu zábavná, zejména použitá oslovení a podpisy mě rozesmály. Draco se mi sice občas zdál trochu OOC, ale čert to vem... :)”

Hra na kočku a myš

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jedna z mojich dvou nej, co se týká Profesionálů. :)”

Broken

Autor: inadaze22      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Já nevím, mě to nudí a celkově mě to nezaujalo. Začalo to už pro mě neskutečně otravným, utahaným a rozvleklým prologem, jehož obsah by se dal v klidu shrnout do jednoho odstavce, a pokračovalo to další nezáživnou kapitolou, kterou jsem ani nedočetla. Možná, že později je děj podstatně zajímavější, mě ale začátek otrávil natolik, že se k dalším kapitolám prokousávat opravdu nehodlám. Je mi líto, mrzí mě to, ale ne... :(”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“veľmi príjemná romanca....aj keď vzťah SS/SB nemusím táto poviedka sa mi páčila.......a aj kvôli výbornému prekladu, stojí za to si ju prečítať, niektoré hlášky sú super”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nuž netradičné, ale mňa to pobavilo :)”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Páčilo sa mi. Vzťah nebol presladený, ale bol nádherný, určite aj vďaka skvelému prekladu.”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

finde:

“povídka má své mouchy, lae ráda se k ní vracím”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Líbilo se mi to moc (ale to se u Danae není čemu divit) i když nejsem fotbalový fanda. Milý příběh, obdivuji fantazii. Nemám, co bych k tomu víc řekla. 4, 7 bodu :-)”

Turnaj

Autor: Atropa      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Velmi dobrý a neotřelý nápad - rytířský turnaj. I zpracování je dobré. Jen ten překlad... Není špatný, ale rozhodně by to chtělo betu - jak na překlepy a občas pravopis, tak na použité výrazy a slovní obraty. Překladatelka očividně překládala doslovně a text tak občas působí docela 'zvláštně'.... :)”

|< 10 11 12 13  >|