Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“draco s ouškama - úžasná představa..”

Dostat se tam

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“krása, Draco je roztomilost sama..”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Milujem všetko čo napíše Chave . A tento kratučký príbeh bol nežne krásny.”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hodně povedené... :)”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zajímavý klub.... ;)”

All I Want for Christmas

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak Bodie neúspěšně nahání holky ze svého notýsku, i jak je Doyle neústupný a nenechá si jeho postoj líbit.”

Changes

Autor: silver-eyed-serpent      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Myšlenka není špatná. Brumbál i přátelé se obrátí proti HP (ne všichni), proto odejde do Ameriky. Teď se vrací na poslední rok v rámci výměnného programu. Povídka není o tom, jak HP studuje na cizí škole, je to podle všeho především o vztahu HP/BW. Jenže - je to nudné. Řekla bych, že autor nemá moc velké zkušenosti s psaním. Ale je to teprve začátek, tak tomu dám šanci. Hm, povídka padá dolů, když HP odpustil Ronovi :-(”

Forked Road

Autor: midnight-iceangel      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tak jsem se schválně dívala na kapitolu 5, jestli je vážně tak hrozná... a ona je ještě o něco horší. Anglie má dvě školy a celá Asie jednu?! *pláče v koutku* A to je teprve začátek... pak přijde RODINA. Brrr! S.L. PS: Pokud jste masochisticky zaměření, tohle fakt stojí za zhlédnutí.”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Dael Shays:

“Dechberoucí, nádherná, něžná...budu se k ní vracet...slibuji...”

Forked Road

Autor: midnight-iceangel      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kapitoly jsou krátké, takže jsem to vydržela do páté kapitoly, která docela slibný začátek totálně pohřbila.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No tak že bych se řehtala na celé kolo a padala ze židle pod stůl, to opravdu tvrdit nemůžu. Nicméně jsem se více či méně užulovala už od první věty a jisté aspekty mě opravdu pobavily, takže tak 3, 7. :)”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“stručně, jasně, výstižně =)”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“super skvělá sranda, smíchy sem se sklátila...”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“*snaží se vyškrábat zpod stolu, kam spadla v záchvatu smíchu*”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“V tejto poviedke sú všetci geniálne splachovací. Harry sa zamiluje do odporného Severusa. No ako zábava dobré, ale....”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Dael Shays:

“Nevím, jestli bych obraceč času využívala stejným způsobem, ale jemu to bezvýhradně schvaluju :)))”

31 příchutí

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Remus má narozeniny a Severus mu po celý měsíc za pomoci mnoholičného lektvaru - a spousty brblání - plní jeho sexuální touhy. A jejich vztah se při tom začne pomalu prohlubovat víc, než oba čekali... ;) Naprosto úžasné. Chtěla jsem dát 4, ale za poslední kapitolu a Severuse v ní dávám za 5. :)”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nijak nápadité, ale zpracované co se slohu týká poměrně dobře. Akorát mi nesedí závěr... Tak 2, 5.”

Z přirozených důvodů

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“není to jednoduché čtení, přesto má v sobě povídka obrovské kouzlo.. do poslední chvíle jsem nevěděla, jak dopadne...”

Proklatá věta

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

nadin:

“Poviedka napísaná ako darček k narodeninám. Škoda, že Chavy píše tak poskromne, začínam byť na jej tvorbe závislá. ”

New Year's Resolution #4 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Já se úplně rozpouštím... :)”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jako zakončení perfektní, jako samostatná část cyklu už je ale slabší.”

New Year's Resolution #4 - fanart

Autor: Undun      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Já vím, že obvykle fluff zesměšňuju... ale když oni jsou tak roztomilí! (Tak mě zabte, no. :p) Samozřejmě Lupin s knírkem je ten nejlepší možný Lupin. :D S.L.”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

““Některé detaily mi tam trošku neseděly, ale to hlavní - breathplay - je podané naprosto bezkonkurenčně. A když připočteme mou slabost pro obojky... yum! :))) S.L.””

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Spíš, než příběh samotný, mě zaujal způsob, jakým je to napsané. :)”

|< 10 11 12 13  >|