Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

The Turning Point

Autor: bethbethbeth      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Stručné, ale dost dobré - zvláště Regulusovy radikální názory. Poněkud matoucí závěr. :p S.L.”

All right

Autor: caesia390      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Quirrel - další zapomenutá postava s velkým potenciálem. Taková minimalistická, ale o to zajímavější sonda. (Proč Quentin a ne Quirinus opravdu nevím.) S.L.”

Because It Is My Heart

Autor: magnetic pole      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Mladá Petunie je takové zlatíčko! Nechápu, proč o ní nikdo nepíše. Alice je bezvadná a Lily by si zasloužila nafackovat (ale to není žádná novinka :p). A ten závěr po dvaceti letech.... pár konců zůstalo nesvázaných, ale čert to vem. S.L.”

The Boy With the Thorn in His Side

Autor: arcadian_dream      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Stručné, úderné, zajímavé, originální - ale na mě poněkud OOC. S.L.”

The End of the Masquerade

Autor: countesszero      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Kinky Kristmas jsou za náma, tak střemhlav do Snapelyhols. Tenká je hranice mezi luxusem a nevkusem, a autorka ji občas nejen překročí, ale i pozvrací. :p (=Love is in the air) Na druhé straně, místy je její imaginace pozoruhodná, a kdo si potrpí na dlouhé příběhy (jen 1 kapitola, ale cca 80 stran) a detailní popisy, povídku si určitě užije. S.L. /// PS: Jsem zvědavá na odmaskování, přísahala bych, že jistá známá osoba vstala z mrtvých. :)”

Černá a bílá

Autor: Affaia      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Prečítala som, prvá polovica ma nezaujala, druhá bola o dosť lepšia. Verím, že pokračovanie je ešte lepšie. Uvidím či ho autorka dokončí potom možno budem mať lepší pocit aj z tejto, lebo táto sa mi zdá strašne nedokončená. Zatiaľ je to tak 2, 5”

Harry and Snape: Láska je slepá - fanvid

Autor: KeltskaTigrice      Jazyk: fanvid

sirina:

“Když v tom člověk nic nehledal a prostě si to užíval, tak to bylo moc fajn...”

The Marriage Stone

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: AJ

sirina:

“Moc hezká povídky, sice mi občas připadala přitažná za vlasy, ale to zas tak nevadí :-)”

Kouzelníky neštvěte, jinak vám to vrátí

Autor: heartSirius      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“pěkná pomsta exmilenci :)”

On the Way to Greatness

Autor: mira mirth      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohle není tradiční Harry ve Zmijozelu, kdy se hned skamarádí s Dracem a prožívá v podstatě stejná dobrodružství jako v kánonu, jen s jinými lidmi. Tady je to prostě Harry, který je zařazen do Zmijozelu a snaží se přežít a podřídit se pravidlům. A protože není bezstarostným Nebelvírem, nevrhá se do všeho po hlavě a mnohé události se odehrajou trochu jinak a k některým dokonce ani nedojde. Zatím dovedeno do konce pátého ročníku. 4, 5”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Nade:

“Povídka je to pěkná, ale ten závěr z ní dělá skvost. Úplně jsem odpadla.”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

Nade:

“Malý bonbónek s úžasnou náplní.”

Myrtilles

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě tahle povídka neskutečně chytla. A některé kapitoly jsou jak z mého života - hlavně ty, kde vystupují potrhlí přátelé a panovačný domácí mazlíček. :) Ale nejvíc bodů dávám za Filipa. Ten je totiž opravdu zlatíčko. :)”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“něco neuvěřitelného. jsem nadšená - Draco je za každých okolností neodolatelný.. :)”

Hříšné tajemství

Autor: Mysty15      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“na to jak je to krátký se tam toho vešlo opravdu dost, a že to byly hezký věci! :)”

Děsivá epopej o sázce ukrutné

Autor: Jane Sofron      Jazyk: ČJ

sandymathews:

“nádhera!”

Dohoda se Zmijozelem

Autor: Fenri      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus je sice dost OOC, ale pořád je to ještě on. :) První 2 nebo 3 kapitoly mě nějak neoslovily, ale pak mě to celkem chytlo. Gramatika sice občas skutečně pokulhává, ale to mi až tak nevadí (i když chápu, že někoho to může dohánět k nepříčetnosti).”

Červené jablko

Autor: Jo31891      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Takovýhle pairing jsem opravdu nečekala. :) Ale Ron tady byl opravdu jiný než v jiných povídkách - nepociťovala jsem permanentní touhu ho zabít, umučit...atd. :)”

Kouzelníky neštvěte, jinak vám to vrátí

Autor: heartSirius      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nápad víceméně dobrý, ale nelíbí se mi ten sloh. Nevím, jestli je to vina autorky nebo překladatelky... Je to jako slohové cvičení někoho, kdo navštěvuje pátou třídu. Škoda... :(”

Kouzelníky neštvěte, jinak vám to vrátí

Autor: heartSirius      Jazyk: ČJ

sirina:

“...”

Zlatá dohra

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Moc nad někým může mít neočekávané podoby.”

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Poněkud delší povídka, ale se skvěle sepsaným nápadem.”

Zlatá dohra

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Draco je okouzlující parchant a skvěle toho dokázal využít.”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“wooow...”

Déjá vu

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Když už jsem dokázala uvěřit, že něčeho takového byli Pobertové schopní, skoro okamžitě mě to vtáhlo do příběhu. Musím se přiznat, že jsem spíš pásla po událostech přítomných (Harry a Draco), ale i přes menší oblíbenost páru SS/SB jsem si celou povídku užila.”

|< 10 11 12 13  >|