Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak to nemělo chybu... :)”

Pulse

Autor: florahart      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Sirius je šmejd, ale někdy je těžké ho nelitovat. :) Pěkné detaily, třeba přeměněné oblečení. S.L.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“A mě se to líbilo. Možná je to tím, že je to první věc na tenhle způsob, co jsem četla. Není to za 3. Je to spíš 3, 5 :-) protože ač to nebylo to nejlepší, co jsem kdy četla, budu si to pamatovat a někdy se k tomu vrátím. :-)”

Fancy That

Autor: Miriam Heddy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné zpracování. Bodie by si měl vzít poučení a neopíjet se.”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“jedna ze tří částí mé nejmilovanější povídky vůbec :)”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Marion Daé:

“povídka mi není sympatická obsahem, ale myšlenkou. taky si píšu konce filmů, seirálů, ba i povídek tak, jak bych si je přála. někdy na papír, někdy v hlavě. záleží na tom?”

Take Two Drinks and Hex Me in the Morning

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Kdyby se Snapeovi někdy podařilo dospět, nejspíš by na svůj život nahlížel podobně jako v téhle povídce. :p A co teprve jeho roztomile racionální přístup k problému: "Because I need to have sex with someone. You've been chosen. Congratulations." Klasika. :) S.L.”

Losing is an Art

Autor: Miriam Heddy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle je správně introspektivní, ale přijde mi, že na Doylea moc submisivní. Možná je to tím chlastem.”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Super :D Malo to len jedinú chybu a to, že nebol popísaný sex vlkodlaka so Sverusom :D Ja viem som perverzná, no a čo :D Harryho obvykle neznášam, ale SS a LR sú miláčikovia.”

Dokonalá pomsta

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus a Lucius - jak já zbožňuju tyhle dva pohromadě... Závěr byl perfektní, něco takového jsem nečekala. Určitě se k tomu někdy vrátím. :)”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Remus i Severus šukají s Potterem jako králíci. Ale je to opravdu Potter, s kým si užívají nebo je to trochu jinak.....? ;)”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Iné, boľavé a krásne.”

Podivné prázdniny

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mne sa to páčilo :)”

My Sunshine Also Rises

Autor: Michelle Christian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jeremy? Nemám pocit, že by se zrovna Doyleovo prostřední jméno ve fanfiction nějak pravidelně objevovalo. Jinak je to ovšem přesné.”

My Favourite Work of Art

Autor: Melanie Athene      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné charakteristiky, třeba Doyle, který nevydrží v jednom zaměstnání (a taxikář musel být náramný), ale ten konec s Coweleym mi přišel laciný, až pitomý.”

Form 46a

Autor: eyeofnewt      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Taková blbinka, ale ten závěr se změnou barvy je kouzelný.”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Když to, co má povznášet, bolí, pálí... Zabíjí... Tahle povídka ve mě vyvolávala zvláštní pocity. Tak trochu mě přinutila přemýšlet... o životě. :)”

Survival

Autor: Melanie Athene      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Místy kouzelné, třeba když Bodie líčí akci, plynule přejde k líčení Rayova pozadí, načež si vzpomene, že jsou uprostřed přestřelky, a dramatickou scénu dokončí. Dialogy mi ale občas nesedly a konec byl takový rychle hotový.”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

assez:

“…záchvatem stižený had…? 'Fuck you, Potter, fuck you!'…? Luna Lovegoodová?! Co víc? Co dál? Jaký má povídka smysl? (Á ano, správně – proč to vůbec někdo napsal?) Vím, co nemám ráda. A to jsou kuchařky. Co do výběru povídek, poté následného hodnocení jejich kvality, se naprosto rozcházíme. Už taky vím, proč. Jo a… ono by se snad rádo zdálo, že povídky jako Kámen manželství jsou pohádky pro děti. Obzvlášť ve světle PWP. Jenže PWP JE další druh pohádek pro jiný typ dětí. Smutnější je jen to, že si to čtenářky mnohdy neuvědomují. (A nepomohla ani pampeliška, ani hádka v kuchyni, ani poznámka o klišé, ani Potter na idiota.) Samozřejmě… vše je jen můj názor./ TO SinamLlumi: Za á – tak tedy haha. :D Ale mýlíš se v několika věcech. Jednou z nich je, že Tě „tady někdo nemá rád“. Za bé… jak říkávám – věc vkusu, ale ne věc talentu. Za cé… nemám v nejmenším úmyslu si něco vylévat. Plánovala jsem pochopit. Za dé, aby si nemohl nikdo stěžovat, že jsem zlá a zákeřná a závistivá - překlad je, co mohu soudit, slušný. Takže… :) Nikoli. Pořád pro mě ne.”

If You Can't Fuck The One You Want...

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Další perfektní klasika od ntamary, která ví, jak napsat slash, který se vůbec nebere vážně. A použití fandomových klišé jako [spoiler] erotických představ hlavních hrdinů je naprosto geniální! Sázka na jistotu. :) S.L.”

Když nemůžeš mít to, co bys chtěl

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“A jéje, někdo mě tu nemá rád. :D Proč si ale vylévá zlost na bezvadné povídce od někoho tak nadaného jako je ntamara, to nechápu. Nemůžu ti to déle tajit, milá Assez, smyslem této povídky je pobavit se - příběhem s pointou, zručným vypravěčským stylem, humorem a, protože existuje jistá spojitost mezi pocity štěstí a sexem.... tak ano, i pornografií. Zatím to všichni pochopili. :) S.L.”

Nekonečný příběh

Autor: Light      Jazyk: ČJ

assez:

“No… ano.”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

assez:

“No… občas i zábavné.”

Laskej mou duši

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

assez:

“Ááá, další brilantní povídka. Doporučuji přečíst, svým způsobem je neobyčejná.”

Serpentine

Autor: Steeltalon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tak nevím, na jednu stranu je to dobrý nápad, HP vychovaný na ulici, a vztah s jeho bratrem je hezky popsaný. Na druhou stranu jsou tu jasné chyby (Ron+Hermiona ještě před prvákem? - i když se to později autor snažil zakamuflovat) a především Brumbál, který je očividně nejen šílený, ale i pitomý. Každopádně po 38 kapitolách se to teprve rozbíhá, protože teprve kolem 30. kapitoly HP nastoupil do Bradavic. Slibuje to zajímavý dobrodružný příběh. ON HOLD”

|< 10 11 12 13  >|