Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Opravdu jedinečný odkaz, jedinečného člověka:))”

Návrat domů

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Tahle povídka mě ze židle nezvedla, ale nepatří ani mezi nejhorší.”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Zajímavé. Nějak ani nevím, co jiného bych k tomu napsala... Určitě stojí za přečtení.”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

Chantal:

“Já naprosto souhlasím s komentářem ZJTrane. Úchvatná 1. kapitola, která mě donutila zírat na monitor a přečíst si to ještě párkát a epilog, při kterém jsem se blaženě usmívala jako idiot. Nádhera.”

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Já tohle ještě nehodnotila? I po roce stále geniální...”

Pandořina skříňka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tuhle povídku miluju a neustále se k ní vracím. Postracha zbožnuju a když se k němu navíc přidá Rozmetal... Takhle by to snad nenapsal ani sám Kulhánek - pokud by tedy psal slash... :)”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Smutné, ale přesto svým způsobem úsměvné. Jedna z mála povídek, u které naprosto věřím, že by se to takhle klidně mohlo stát.”

Loajální

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tady mě z Tavingtona doslova mrazí... Dokonce mi tady v jistých aspektech připadá realističtější než ve filmu.”

Prostranná brána a široká cesta

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Ten pár! Po přečtení se kolem mě vytvořil jemně narůžovělý obláček, na kterém se budu vznášet ještě pěkně dlouho :).”

Náhražka

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Ano, jestli má mít Snape někdy s někým něco, tak přesně tohle.”

Hra na schovávanou

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“No. Nevím, co bych k tomu řekla. Na jednu stranu se mi hrozně líbí nápad i pojetí, ale na druhou stranu jsem se chvílemi nudila a na konec bych čekala nějaký větší šokový pocit... Na přečtení je to dobré, ale asi se k tomu vracet nebudu. Lepší průměr.”

Tempted

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není to špatné.”

Loajální

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Já bych si tedy radši přečetla něco s Bordonem, protože Wilkins je takovej nekňuba, ale když má Tanvington halt občas chuť na nové maso...”

Kvůli tomu tu nejsme

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Underworld v celé své kráse.... Škoda, že tohle ve filmu nebylo! :)”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě to nějak nezaujalo... Potter je větší spratek než obvykle a Severus je na můj vkus OOC až moc. Nicméně mi to občas přišlo vtipné, takže...”

Zraněný

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Velmi krásná povídka. Se zvířaty je všechno snazší, než s lidmi - snadněji je pochopíme, snadněji uvěříme... Snadněji odpouštíme... Oceňuji hlavně realističnost v té části povídky, kde jedná o chování a reakce psa :)”

Hra na schovávanou

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No je to sice smutné, ale jinak mi to přišlo spíš... Řekněme, že přímo zbožňuju, když někdo vede rádoby zasvěcený kecy o smrti, jako kdyby na ní měl patent....”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle bylo dobré. Jistý druh pavouka může jen závistivě zírat... :)”

Fascination - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Miluju, jaký kreslí prstíčky u nohou!”

Take Two Drinks and Hex Me in the Morning

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedené pwp. Když už jsem u těch citátů, tak taky: "Insult me later. Deflower me now." Krásně se to čte.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Pobavilo. Takovýhle druh humoru můžu :).”

Such a Long Journey

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, když se Bodie do Doylea zamiluje na první pohled.”

Hra na schovávanou

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Přečetla jsem si ji dvakrát a určitě se k ní ještě vrátím. Ta lehce mrazivá atmosféra se mi moc líbí.”

Čtyři pohřby a jedna svatba

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Na jednorázové pobavení dobré. Chválím originalitu, ale já si přečetla jednou a stačilo to.”

Extrémní svádění

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

sirina:

“Docela jsem se u toho nasmála, ale občas to byla noční můra....”

|< 10 11 12 13  >|