Komentáře - Leden 2011

|< 10 11 12 13  >|

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

finde:

“není to sice vrchol, ale místy velice slušné”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

finde:

“přestože jde o námět několikrát zpracovaný, povídka se dobře čte a potěší”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

finde:

“opravdu zdařilá povídka netypick námět, ale roztomile zpracovaný”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela milé. Vánoce a sebedůvěra očividně dokáží zázraky... :)”

Ofsajd

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Krásný příběh s originálním námětem.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Aneb co se může stát, když se v nesprávnou chvíli ocitnete na špatném místě a vrazíte do osoby, na kterou je právě sesíláno milostné kouzlo a která vás - jen tak mimochodem - nemůže vystát... EMO Draco mě sice v první chvíli vyděsil, ale pak jsem si na něj zvykla a jen si užívala četbu. A ještě musím téhle povídce přiznat jedno velké plus a to je epilog. Nejen že nekazí povídku - doslova se povedl. Lehký, hravý a Ron tam skutečně perlí. :)”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Skvěle jsem se pobavila.”

Tequila

Autor: tallulahbell      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ja som si to s chlapcami užívala. A asi sa k tomu ešte vrátim... Niekedy určite.”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Četla jsem to už dávno a opravdu pekelně mě to pobavilo :-) Zase si to ráda někdy přečtu. Ve skutečnosti 4, 5, protože hlášky jsou bezkonkurenční :-)) Doporučuji všem, co se chtějí zasmát.”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Tak vtipné to bylo hodně, ale jednání žáků mi přišlo silně OOC.”

To become a Muggle

Autor: lifebitten      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek byl zajímavý, pak se však lidé, především Harry, začali chovat tak, že jsem to cítila jako nepravděpodobné a nepřesvědčivé. Možná kdyby byl začátek jiný, dívala bych se na celý děj jinak, protože to nebylo špatné. A strašně moc moc povídání, začala jsem přeskakovat, to nikdy není dobré. Nakonec už mi to přišlo jako nastavovaná kaše. Slabší 3”

Weapons of Choice

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Málokdy si dovedu představit, že by Bodie Doylea praštil, ale tady tady je to zcela na místě.”

Velvet and Silk

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velmi povedený vstup do vztahu.”

Transfigurations

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Začátek s Bodiem, který chce Doylea povyrazit po Ann, je pěkný, ale ten poetický konec mě nenadchl.”

Vánoce podle Snapea

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Mě se to líbilo, věřím, že je Severus přesně takový, hravý parchant :-D Ve skutečnosti 3, 5 :-)”

Watson, Holmes and Who?

Autor: LexieBird      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Postavy jednající úžasně IC, vtipné komentáře, zajímavé situace a děj, který má potenciál. První čtyři kapitoly mě až na nějakou tu drobnost naprosto nadchly a jenom doufám, že se příběh dočká rychle pokračování.”

Co mohu dělat - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Danae:

“Všechno je navzájem krásně propojeno.”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Jachacha! Přesně tohle jsem o zkouškovém potřebovala :). Pobavilo. Dala bych tak čtyři a půl, ale to už se zaokrouhluje nahoru :).”

Touch My Skin to Keep Me Whole

Autor: leela_cat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Super. Zejména Moody je parádní. Kouzelné detaily, jako třeba osud jeho zrcadel.”

Vánoce podle Snapea

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten Severus je ale parchant.... ;)”

Touch My Skin to Keep Me Whole

Autor: leela_cat      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Moody jako vypravěč je perfektně napsaný (nebo aspoň já si ho tak představuju :)), povídka - ač pro někoho určitě PWP - při bližším pohledu nepostrádá styl a originalitu. Jeden z nejzajímavějších počinů letošních Kinky Kristmas. Nedejte se odradit názvem, povídka se nese v úplně jiném duchu. S.L.”

Odkaz zmizelého

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přesně v Siriusově stylu - odkaz jako vyšitý... ;)”

Vánoce podle Snapea

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Tak tohle se může povést pouze Severusovi:))”

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Chantal:

“Moc jsem se pobavila. Některé hlášky opravdu stojí za to.”

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Taky jsem myslela, že jsem to už určitě hodnotila. Úžasné :).”

|< 10 11 12 13  >|