Komentáře - Září 2010

Stránky: 

Všetko je možné

Autor: Punkindoodle      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Neviem popísať ako sa mi táto poviedka páči, aby som neznela prehnane a pateticky. Je tak nádherne osviežujúca, toľko som sa s chuti už dávno nesmiala a popritom sú Draco s Hermionou tak nádherne romantickí, aj keď šli rovno na sex vôbec mi to nepripadalo trápne, ich vzťah je tak zvláštne normálne krásny. Veľmi osviežujúca, milá a vtipná ale aj romantická poviedka. Napriek tomu, že je taká svieža, je v nej obrovské množstvo nádherných myšlienok a skvelých postrehov. Obrovské ďakujem patrí Jimmi za úžasný preklad.”

With a Slow Fuse

Autor: Izzie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Mohlo to být delší.”

The Uses of Adversity

Autor: Izzie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Neobvyklý pohled na Cowleyho, vztah chlapců je jen takový doplňek. Zkušební jízda mě pobavila.”

Fialka

Autor: Silence      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Ale jo, při dobré konstelaci hvězd čitelné, slohově dokonce velmi slušné. Pokud ale má jít o humornou povídku, je zápletka s Fialkou trochu rozvláčná. Pokud má jít o povídku o Fialce, je humorná část s přátelským Snapem poněkud nadbytečná a tak nějak bez pointy.”

Canon Derailed

Autor: Bobmin      Jazyk: AJ

Jacomo:

“Výborně jsem se u toho bavila (už při úvodu) aneb jak málo stačí k tomu, aby VŠECHNO bylo jinak. Pracuji na překladu do češtiny.”

Jeeves vrací úder

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Najít něco, s čím by si Jeeves neporadil, to je skutečně výzva. Možná by potřeboval nějakého svého Moriartyho :-)”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Nade:

“Úžasná povídka, u které prostě neexistuje nuda. Tolik dějových zvratů mě dostávalo úplně do kolen. Ale jedno je jisté - nic není jisté.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nade:

“Přečetla jsem všechny dílky a musím říct, že jsem víc než potěšená. Sice je to trochu otřepané téma, ale když se přidá troška originality .... Všichni to máme rádi.”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Je to takové vánočně milé :-)”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle by se mohlo velmi snadno stát. :)”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Nádherný príbeh. Nikdy nezabudnem na chvíľky keď Remus navštevoval Severusa na ošetrovni. Krásne opísaný začiatok niečoho neskutočného. Pri čítaní tejto poviedky doporučujem mať v pohotovosti balík vreckoviek. (ZJTrane alias Lorellin)”

Sedm a půl drabble

Autor: Jacomo      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Svieža, milá pohodová poviedka.”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Podle mne jedna z nejlepších českých FF, v pairingu Dramione možná úplně nejlepší. Skvělý příběh, neskutečně vyjádřené pocity hlavních hrdinů, nejistota a zvraty až do konce. Smrt. Láska. Zrada. Naděje. Touha. Trápení. Všechny barvy duhy. Prostě něco neskutečného, a přece tomu bezvýhradně věříte.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ale fuj. Viz můj komentář k anglickému originálu. S.L. EDIT: zželelo se mi všech obdivovatelů této ságy, i sedla jsem na sesli, chopila se klávesnice a napsala pro ně ono kýžené DOKONČENÍ: Severus Snape se s výkřikem hrůzy probudil zpátky do reality. Po tváři mu stékaly kapky studeného potu a před očima mu stále ještě tančil ohyzdný Potterův škleb. Ani si nevšiml, že temné postavy už dávno opustily jeho celu.Takže takhle to vypadá, pomyslel si, když si vás vezmou do parády mozkomoři... the end. (A kdo si myslí, že mé dílo není dokonalé, je nechápavý pokrytec. XD)”

Jigsaw Puzzle

Autor: HG      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dlouhatánská povídka, ve které povedené části (zejména obklíčení drogerie) naštěstí převažují na těmi OOC (to znásilnění).”

Zvědavý malý mozkomor

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Ach jo, už zase hluboké úvahy o životě a parchanti, kteří poučují dospělé (kteří jsou samozřejmě naprosto pitomí a bez představivosti. :)) Čekala jsem něco úplně jiného. S.L. Netřeba vysvětlovat, proti gustu žádný dišputát. :) Nechtěla jsem říct, že je povídka špatná, jen že to prostě není můj šálek čaje. :)”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Nade:

“Naprosto dokonalý, propracovaný příběh, který od romance přechází do fantasy a zase zpět. Je zde akce, kouzla, budící se láska ... Jeden z nejlepších příběhů, který jsem kdy četla a strašně lituji, že není dokončený.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Nade:

“Ze začátku se to jeví jako docela vtipná povídka s jistým množstvím násilného sexu. Ale ten konec mi naprosto vyrazil dech.”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Po prvních třech kapitolách jsem si myslela, že vím přesně, jak to všechno skončí. Ale autorka rozehrála s postavami tak úžasnou partii, že jsem byla napnutá až do posledního odstavce. A i ten mě překvapil :o). Jakožto zásadní odpůrkyně "milého" Draca bych si nikdy nemyslela, že se mi bude líbit něco takového. A že nakonec celému příběhu bez výhrad uvěřím.”

The Marriage Contracts Redux

Autor: Clell65619      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Díky šťastné náhodě se HP dozví o skutečných plánech Albuse Brumbála a nastoupí na svoji vlastní cestu ke svobodě bez manipulací. Spolu s Nevillem jsou výborná dvojka mladých úspěšných gentlemanů. I když někdy se to vymkne.”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Ďakujem za to, že som sa od tohoto príbehu nedokázala odtrhnúť a čítala som ho v noci na úkor spánku a celý deň v práci, nevnímajúc okolie. Ďakujem za úžasný zážitok. Bolo to kruté, bolestivé, nádherné a dokonalé.”

Zvědavý malý mozkomor

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Jak mě název navnadil, tak po prvních dvou kapitolách jsem to zavřel, protože to není ani věrohodné ani vtipné. Škoda takhle utopit takový pěkný námět.”

Jeeves a drsní hoši

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Ačkoli neznám originál, patří Jeeves již k mým oblíbeným postavám.”

Zvědavý malý mozkomor

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten mrňavej záprtek je sice místy roztomilý, ale jinak mi poměrně leze na nervy.”

The Mandatory Marriage Contract Fic

Autor: Itsme66      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Spousta klišé, ale záměrně :-) Manipulativní Brumbál, Hermiona a Ron pletichaří za Harryho zády, mocný Harry (i když vysvětlení jeho síly je moc dobré) apod. Každopádně se to četlo moc hezky. Chtěla jsem dát silné tři hvězdičky, ale nakonec jsem se přiklonila ke čtyřem, je to docela pěkné, byť teda kouzelnická společnost án block i kouzelníci jednotlivě jsou v této povídce naprosto pitomí a chovají se jako tupé ovce (jenže to je vlastně hodně kanonické) Jo, a nenechte se oklamat tím, že to má jen dvě kapitoly, jsou dlouhatánské. Celá povídka má přes 60 tisíc slov!!”

Stránky: