Komentáře - Srpen 2010

|< 10 11  >|

Drobná nehoda

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Myslím, že charaktery byly vyjádřeny dost přesně. :)”

Dust and Cherries

Autor: pookizegreat      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Harry navštíví hrob svých rodičů... Ona ta povídka vypadá průměrně, ale závěr jí dá úplně jiný rozměr. :) S.L.”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Dark:

“wow, rozhodně dobře napsaná povídka, nemám co vytknout a dokonce i slzička ukápla...”

Eternal Love

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, nastavovaná kaše, když se autor pomátl a neukončil happyendem Love conquers everything”

Love conquers everything

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Červená knihovna a mučení, Mpreg a sexuální zneužívání. Jak to jde dohromady? Pod nálepkou HP. Samozřejmě silně OOC, jak ohlašujou dvě slova - zamilovaný Voldemort. Má sequel Eternal Love”

Holiday to treasure

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ó, jak dojemné (trošku ironík), Harry vzpomíná na dřívější vánoce a pak má letošní přání.”

Total Eclipse of the Heart

Autor: xylodemon      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“"This is an AU, Snivellus," James says. He pulls a cigarette from the pocket of his robes and lights it with his wand. "I dont have to explain every sodding detail." :))) Dost dobrá parodie na téměř všechny nejčastější zápletky fanfiction - nový profesor OpČM, Mary Sue z USA, Snape má rodinu, boj za práva skřítků, James nezemřel, Mpreg, cesty v čase etc. Jako bonus sbírka otřepaných frází. Akorát ten závěr je takový čudný... S.L.”

Love at first sight

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort unese HP, podívá se na něj, než ho zabije, a - zamiluje se. Hm. Vcelku zábavné, i když mi chování Harryho přišlo podivné, zřejmě byl šílený stejně jako Voldemort. Spojeni láskou a šílenstvím :-)”

Friendship as natural as breathing

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takové malé milé drablo o mlčenlivém přátelství”

Never mess with Erestor

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takové drobné škádlení dvou přátel”

The Birth of Evil

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Přes ono srovnání s Radlem HP není jako on. Není krutý, i když pokud mu někdo stojí v cestě, zabíjí bez milosti. Netouží vládnout, ale chce žít ve světě, kde vládnou ti schopní, ne zkorumpovaní, neschopní a ti, co své postavení jen zdědili. Tak trochu mi Harry připomněl Enderova bratra Petra. Jednorázovka, která je ale velice dlouhá, pokrývá celé Bradavice a ještě víc. Moc se mi líbí závěr, který tomu dodává korunu (co dělá Temného pána Temným pánem?)”

Harry Potter's Life Lessons

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Trochu delší jednorázovka. Harry není takový naivní jelimánek, jako v kánonu, ale už je poučený životem, životem, který poznal u Dursleyů. Ví, že na dospělé není spolehnutí, že mu nepomohou, tak pečlivě plánuje, jak se osvobodí od Dursleyových. Jenže pak přijde dopis z Bradavic. Ale kouzelnický svět se od mudlovského zas tak moc neliší, i tady se dospělí málo starají o své povinnosti k dětem. Byť povídka pokrývá jeden rok, odehrálo se toho opravdu hodně. Docela milý závěr.”

Walk in my shoes

Autor: SSC      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Voldemort a Harry si nechtěně prohodí těla (a ne, tentokrát to není nějaká Nevillova nehoda v lektvarech :-). Je to zábavné, jak se snaží přežít, než najdou řešení. A myslím, že by si to zasloužilo 4 hvězdičky, kdyby - kdyby to neskončilo tak náhle.”

Lost Hope

Autor: Adari      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohle je taková zvláštní povídka, jak se všichni obrátí proti HP, když je zařazen do Zmijozelu. Říkala jsem si, že to je příliš, že takhle by přece nejednali - ale… je to vlastně zrcadlová reakce toho, jak se k Harrymu choval Snape. Takže co kdyby se stejně tak k Harrymu chovali ostatní učitelé. A všichni nezmijozelští studenti stejně, jako ti zmijozelští v kánonu? A najednou ta povídka není až tak OOC. Jen je o to smutnější. Velize pozoruhodné myšlenky (včetně té tirády Petunie k Narcisse), závěr má v sobě prvky veselosti (a příslib velké zábavy). Obrovským problémem je provedení povídky. A to nemluvím jen o gramatických chybách a překlepech, ale o stavbě vět, kdy jsou často celá souvětí matoucí, rozhovory, kdy nevíte, co která strana říká, nejasné časové zařazení, které se dá odvodit leda tak podle trola nebo blížících se vánoc. A spousta věcí vynechaných či jen nahozených, to tuhle povídku sráží. Ale za opravdu zajímavý a neobvyklý nápad dávám slabé čtyři hvězdičky. Má sequel Black Dawn”

The Death of a Hero

Autor: jumpin      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry je sedm let v Azkabanu a je z něj zdevastovaný člověk, který touží po jediném - po smrti. Přichází Snape a Ron, aby jim pomohl proti Voldemortovi. Harry si za to vyžádá slib, že ho potom zabijí. Jenže co když se ukáže, že byl nevinný? Docela depresivní, byť hořkopravdivý pohled na kouzelnickou Británii. Je to takové ploché, skoro otupělé, jako samotný Harry. silné 3 hvězdičky”

Memories Shining Through

Autor: afrancis      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nějak se mi nechce věřit, že by Brumbál dokázal zmanipulovat paměť několika set lidí. Ale pokud se přes to přenesu, četlo se to příjemně, zápletka není úplně tradiční (byť je to taková skládačka některých klišé) a postavy jsou silně OOC, jak jinak. A všechno probíhá tak hladce, bez zádrhelů, bez problémů - až to je nudné”

Zodpovědnost nade vše

Autor: Dyce      Jazyk: ČJ

Nade:

“Tuhle povídku jsem si oblíbila hned po první kapitole. Trochu netradiční zápletka, běžné kouzelnické trable, humor a úžasný překlad. Poklona. Dodávám, že mnohé postavy jsou vykresleny tak dokonale a trefně, že nezbývá než je milovat.”

I'm Who?

Autor: afrancis      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vcelku prostá zápletka a díky krátkému formátu v tom nejsou velké díry. Harry se chová možná trochu příliš klidně. Voldemort a temná strana samozřejmě silně nekanonická. Závěr mi přijde silně nerealistický. A na rozdíl od anotace myslím, že to je po čtvrtém ročníku (Sirius žije)”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Nade:

“Jeden z těch vztahů "z donucení", ale (můj-ty-bože-asi-jsem perverzní) mně se to líbí. Hermiona jde tvrdohlavě a bez rozmyslu za svým cílem a Snape se rozhodl toho zmijozelsky zneužít ve vlastní prospěch. ”

Worthy of Slytherin

Autor: SerpentClara      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Stačí maličkost a člověk se rozhodne jinak. Dvě scény, kde HP zvolí jinou cestu než v kánonu.”

Thou Shalt Not Kill

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Bestie v rouše beránčím. A není sama je jich celý houf.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Opět zklamání. Asi bych se neměla vždycky nechat tak navnadit pochvalnými komentáři. :( Nemám ráda, když si povídky (a autoři) hrají na něco, co nejsou, a rovnou říkám, že mám nulovou toleranci k rádoby-bonmotům a "moudrům" ze života, které se po krátkém zamyšlení ukáží ve své pravé podobě stereotypu nebo úplného nesmyslu. A takových perel je povídka plná (např. Všichni muži dokážou být věrní. Někteří i více ženám najednou. l-a-c-i-n-ý b-l-á-b-o-l) Plus dialogy a scény s domácím násilím tak klišovité, jako by je přepsali rovnou z nějaké telenovely. Takže ne, děkuji. Tohle pro mě není. S.L. (Bodík dávám za originální teorii o Snapeově původu. :))”

Drobná nehoda

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Úsměvné.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Souhlasím, že povídka vás donutí přemýšlet. Takové mám rád. Ale tohle mě bůhvíproč nějak extra neoslovilo. Jinak ale dobrý sloh.”

Bittersweet Deception

Autor: AnjaliMalfoy      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nápad to není až tak hrozný a kdyby to dostalo do ruky někdo, kdo umí psát, tak by z toho byla průměrná povídka. Takhle je to jen snůška nesmyslů a postav, které se chovají naprosto absurdně.”

|< 10 11  >|