Komentáře - Srpen 2010

|< 10 11  >|

Enemies In Love

Autor: moonsdreaming      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Řekla bych, že to je zbytečná povídka. Voldemort mluví s HP a vysvětlí mu, že všechno, co mu kdy říkali, byla lež a poví mu pravdu - ale jak se zdá, autor se nijak neobtěžoval namáhat mozek, aby si tu skutečnou pravdu vymyslel”

Dear Mindless Incompetents

Autor: True Dawn      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Consequences. Co na to můžu říct, než že má Harry pravdu?”

Consequences

Autor: True Dawn      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Silně mi to připomnělo Logical Consequences od Laume (podobnost názvů vskutku není čistě náhodná). Slabších 5 hvězdiček. Má sequel Dear Mindless Incompetents”

Precipice

Autor: True Dawn      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Kdoví, možná, že by si Tom po setkání s oběma větvemi své rodiny našel jiný cíl pro svou nenávist.”

The Price of Not Caring

Autor: True Dawn      Jazyk: AJ

Pyriel:

“V Tajemné komnatě řekl Tom Harrymu, že jsou si podobní. Když mu v šestém ročníku ukázal Brumbál vzpomínky na mladého Toma, vidí, že Tom měl pravdu, vidí v něm sám sebe. Je mezi nimi jediný rozdíl. Kratičké a zajímavé drable, silné 4 hvězdičky”

Harry Potter: Unchampion

Autor: kb0      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Chichi, Harry všem předvedl, že opravdu o účast v Turnaji nestojí. S podobným řešením jsem se setkala jenom jednou. Ten trik s Beauxbatonem a vyšachování SS se mi líbil, jakpak by vypadal další ročník?”

Sleeping Sun

Autor: Avarya      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po HP5. Dudley a Harry jedou na dva měsíce na vojenský tábor. To slibuje spoustu zábavy :-)Koeficient očekávání 4”

For Eternity

Autor: Avarya      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Dobře tak lepší 3. Jak lze také vysvětlit ono slavné proroctví.”

For Eternity

Autor: Avarya      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Romeo a Julie kouzelnického světa. Žádné vysvětlování, velice kratičké, ale možná proto to na mě zapůsobilo, až mi stouply slzy do očí. Jsem holt plačka :-) Slabší 4 hvězdičky”

Here I Am

Autor: Missy Padfoot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autorka se rozhodla vynechat nějaká ta dobrodružství a přeskočila rovnou do sedmého ročníku, aby se mohla soustředit na své oblíbené téma, vztah HP/DM. Možná slibné, ale autorka má příliš vysoké procento nedokončených povídek, takže nevím nevím”

Harry Potter and the Forced Hero Rewrite

Autor: Kaeim      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Autor se rozhodl přepsat povídku Harry Potter and the forced Hero. Pro mě trpí stejnými neduhy, místy prostě přeskakuju, tenhle HP mi moc nesedí, i když oceňuju jeho snahu seznámit kouzelníky s mudlovskými zbraněmi”

Harry Potter and the forced Hero

Autor: Kaeim      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když je Harrymu šest let, Dursleyovi ho vyhodí na ulici - a tam taky vyroste v ostříleného člena gangu a rockera. Ve 14 ho najdou a přinutí jít do Bradavic. Někde jsem se bavila, někde přeskakovala. Moc zajímavé bylo, když HP seznamoval kouzelníky s mudlovskými zbraněmi a realitou. Autor povídku přepisuje”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Je pravda, že i mě připadá děj místy tak trochu přitažený za vlasy a že postavy jsou místy víc než OOC, ale zas až tak mi to kupodivu nevadilo. Překvapilo mě, když se ukázalo, do koho byl tady podle autorky Severus na škole zamilovaný. Za to přidávám bod. :)”

Black Death

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Přišlo mi to takové nanicovaté a málo uvěřitelné. Harry, kterému se líbí mučení, který vechny nenávidí -ale proč?”

Betrayal, Hatred and Love

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Body, Mind and Soul. Žádný šťastně zamilovaný Voldemort, spíše posedlý touhou vlastnit, ale o to je to uvěřitelnější. A zajímavý je i SS. Jen nechápu, proč nepoznali Harryho. Slabší 4”

Body, Mind and Soul

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Krátký příběh, Harry podlehne vnitřnímu hlasu. Silné 3. Má sequel Betrayal, Hatred and Love”

Do Not Walk Gently Into The Night

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Takové - podle očekávání, žádná velká překvapení.”

The Darkness Within

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Docela dlouhá jednorázovka. HP zmizí a místo něj se objeví - kdosi jiný. Vztah s Luciem je hezký, ale to, jak se zbavili Brumbála, mi přišlo až příliš jednoduché.”

Light of Day

Autor: PR Zed      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nápad s infiltrací vězení je dobrý, ale mohl být trochu propracovanější. Moje oblíbená scéna je ta, ve které se Doyle ujišťuje, že se mu práce bachaře nepromítne do penze.”

Adrenaline Junkies

Autor: Snegurochka      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Snegurochku normálně moc nemusím, nějak mi ten její styl nesedí nebo co, ale na tuhle povídku jsem se nechala přemluvit a rozhodně nelituju! Je to sice jen PWP, ale moc, moc dobré a s přidanou hodnotou skvělých dialogů. Navíc jsem si z komentářů nakradla... eh, půjčila, spoustu super ikon. :) 4+ S.L.”

Lord Voldemort's Diary

Autor: Violet Quill      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Obávám se, že „skutečný“ život Lorda Voldemorta nebyl ani zdaleka tak zajímavý, jako jsou tyto deníky... „Fucked Lucius while Snape watched. He had a disgusting, sick puppy dog look. If he weren't so clever I'd throw him out. “ ...ale budiž. Zasmála jsem se. ;) A to nesnáším Bridget Jones! :) 4+ S.L. ”

Force of Habit

Autor: Eodrakken      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Slovy "povídka k zamyšlení" se celkem plýtvá :), ale troufám si říct, že v tomto případě opravdu sedí. Slash, ve kterém vůbec nejde nejde o slash. Nevšední zpracování postav, které stojí obvykle spíš na okraji zájmu. Nostalgie. (Nechci naznačovat, že produkce fandomu snad ztrácí na kvalitě, ale doba kolem vydání OoTP prostě měla své kouzlo, které už se těžko vrátí.) S.L.”

The Birth of Evil

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Mandragora:

“HP má od mládí jeden cíl a na tom usilovně pracuje. Jeho cesta k moci se dá přirovnat k: "jako nůž máslem".”

Foreplay

Autor: Elizabeth Holden      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vtipné dialogy (králíčci :-), pěkný případ, pěkný sex.”

Like a Phoenix from the Ashes

Autor: xylodemon      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Něco neuvěřitelně šáhlého ve všech směrech. Napsané svěžím tónem a originálně, avšak vhodné pouze pro čtenáře, připravené opravdu ke _každé_ špatnosti. :D S.L.”

|< 10 11  >|