Komentáře - Srpen 2010

|< 10 11  >|

Break You to Make You - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Whoa, kdy se Ponderosa tak zlepšila? Tohle je (skoro) perfektní! S.L.”

Ten Minutes Left

Autor: ShagsTheDustmop      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Já vím, tahle povídka se dá zkritizovat na padesát způsobů, ale když na tom páru zoufalců je něco tak roztomilého... plus realistický, sobecký a neohrabaný sex: “Suck on it, damn you!” lol Taky ten konec je perfektní (i když nemožně napsaný). Suma sumárum, myslím, že jsem právě našla svůj het OTP. :) S.L.”

Garry Poker a jeho báječná léta

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak to byla opět pořádná jízda. Finále s tobogánem a krokodýly sice virtuální realitu z prvního dílu nepřekonalo, ale za seznámení s domácností rodiny Vlezlejch, detektiva Garrylocka Pokrmese a hudebně laděnou kapitolu si to ohodnocení 5 zaslouží. :)”

Night School

Autor: Gabrielle      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Nejvíc se mi na téhle povídce libí popis myšlenkovích pochodů obou aktérů a zdůraznění jejich charakteristických vlastností. Willowin pocit méněcenosti a Angelusova posedlost intrikamy.”

Obliviated Marriage

Autor: Lucillia      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Jak si jednu věc můžou různí lidé vysvětlit různě a nebo vůbec ne. :)) A banánovo-ořechové muffiny zasahující do osudů hrdinů.”

The birdies

Autor: Blizdal      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Dost hrubý humor. :))”

Common Sense 04

Autor: DisobedienceWriter      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to jen jedna scéna. Tradičně HP neprávem v Azkabanu, Brumbál s dalšími ho přichází osvobodit. Jenže Harry je šílený a nikoho nepoznává. Nebo poznává? A jak moc je šílený?”

The Minister's Son

Autor: Inibaz      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Popletal se potápí, tak využije Harryho situaci u Dursleyových a adoptuje ho (HP je 10 let). Zábavně vykreslené charaktery, hlavně spratek Draco a alkohol milující Popletalova manželka :-) Pokud to bude někdy pokračovat, mohlo by to slibovat zábavu. 2, 5”

Harry Potter and The Acts of Betrayal

Autor: Clell65619      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hermiona a Harry byli ovládání pomocí zotročujícího lektvaru lásky. Jenže na to přišli. Naštvaný HP, to je zlé. Naštvaná HG, to je špatné. Naštvané duo H+H, to je zkáza kouzelnického světa :-) Nebo aspoň té části, co je vytočila. Jsou v tom zábavné kousky, je v tom dost klišé či oblíbené motivy. Ale čte se to pěkně. Nejvíc mě vytáčelo, že v prvních kapitolách autor na začátku kapitoly opakuje kus předcházející (něco jako v telenovelách). Ale jsou tam zajímavé prvky včetně vypořádání se s Voldemortem. 3, 5”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

assez:

“Konec mě totálně dorasoval. Ehm, nicméně… považuji tuhle povídku za nejlepší české dílo.”

Children are a Blessing, Not a Burden

Autor: Notsosaintly      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zařekla jsem se, že tyhle povídky už nebudu ani otevírat. A zase jsem to porušila. Moje chyba. Nevím koho ještě může bavit číst jak každý chlap je neschopný idiot, pro kterého je trauma pár dní pohlídat vlastní děti. Tyhle klišé a stereotypy musí soudného člověka urážet. Neříkám, že péče o děti je hračka – povídky, kdy se jí musí zhostit někdo, kdo s tím nemá žádné zkušenosti bývají k popukání, ale otec (navíc učitel z povolání!) by na něco takového snad měl být zvyklý, proboha... Zbytek nesmyslů ani nebudu rozebírat, ale je jich v povídce požehnaně. Jen si ještě rýpnu, že potomci Hermiony a Snapea by byli spíš nadprůměrně inteligentní a zodpovědní, než „roztomilí“ a rozmazlení. A kam autoři chodí na ta jména, to zůstává rozum stát. (Šafrán Snapeová alias Saffie = Sustainable Arable Farming For an Improved Environment :p) S.L.”

Children are a Blessing, Not a Burden

Autor: Notsosaintly      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“Mam rada povidky, kde ma Snape deti a poradne mu z toho tecou nervy, takze tohle byla skvela zabava:)”

31 Flavours

Autor: Diana Williams      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“Po par kapitolach me to prestalo bavit.”

Bewitching Her Mind

Autor: Notsosaintly      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“docela zabavne klasicke PWP”

The Pureblood Conspiracy

Autor: Nom9de9Plume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když konspirace, tak pořádná, žádné troškaření. To si asi řekl autor a opravdu pořádně se do toho obul. Je v tom spousta klišé (Lord Potter a Lord Black, Siriova závěť, manipulativní Brumbál), jenže bez některých povídku daného zaměření prostě nepostavíte. silné3”

Přestaň s tím

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak na to jdou oba tvrdě.”

The birdies

Autor: Blizdal      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Chachá, Draco coby víla, HP jeho druh, jak často už jsme tohle četli? Tohle je kratičké, ale Harryho odpověď je naprosto dokonalá. Řekla bych, že je HP silně IC. Chichi”

Odd Ideas Bin aka Weird Sh Folder 06 There's Kinky and then there's Weird!

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dozvíme se, proč Zmijozelové skutečně bydlí ve sklepení, jak nebezpečné je dát dokupy zvídavé teenagerské duše, a o Mrzimorech snad ani radši nemluvím. Prostě, jediní dva příčetní v Bradavicích jsou Harry a Hermiona. Opravdu zábavná jednorázovka :-) 4, 5”

Fair Trade

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se rozhodne promluvit si s Voldemortem a dokázat mu, jak hloupé jeho jednání je (s čímž plně souhlasím :-)) A Voldemort to završí posledním hloupým skutkem, uzavře s HP dohodu”

The Lord of Azkaban

Autor: padfootjr24      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry je v Azkabanu za vraždu Dursleyových. Přestože policie případ vyřešila už po roce a našla skutečného vraha, kouzelnický svět se začne o HP zajímat, až když mu teče do bot. Brumbál a spol. se vydává do Azkabanu vyzvednout Harryho a velkoryse mu nabídnout svobodu. Jenže ostrov Azkaban má nového pána, který nemá kouzelnický svět nijak v lásce. Škoda, že Harry nenechá kouzelnický svět, aby se navzájem vyvraždil, zdá se, že se nic moc nepoučili. 3, 5”

Warriors of the Clan

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se ve čtyřech letech ujmou goblini a vychovají ho. Takže to, co přichází do Bradavic, je hodně nečekané - ostřílený bojovník se dvěma druhy. Zábavný nápad, který je k pronajmutí :-)”

The Value of Teamwork

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry je Mrzimor a spolu s Cedrikem předvedou všem, v čem jsou mrzimorští nejlepší - loajalita a spolupráce. Milá jednorázovka o třetím úkolu v Turnaji”

House Elf Harry

Autor: Molly Morrison      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP, který se považuje za domácího skřítka a ovládá jejich magii. I když je to jen pár kapitol, je to opravdu velká zábava :-)”

Harry Potter and the Path to Power

Autor: Traveller      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Když začal ve třetí kapitole Vernon používat magii a nic se nestalo, tak jsem si řekla, že autor nejspíš pořádně knihy HP nečetl. Ještě jsem trochu nakoukla dál do pár kapitol, ale nic zajímavého jsem tam neobjevila, přijde mi to jako naprostá blbost”

Why is Harry Smiling?

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Potkají se dva v hospodě a začnou si vzájemně vylejvat srdce, pak jeden dostane skvělej nápad… znáte to… alkohol je metla lidstva… i kouzelníků. Vcelku zábavné na jedno přečtení, jen tak nějak - nedokončené”

|< 10 11  >|