Komentáře - Srpen 2010

|< 10 11  >|

A Weekend by the Lake

Autor: An Anonymous Observer      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie, který se chce svézt vláčkem, je roztomilý.”

Double Indemnity

Autor: Alison      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbilo se mi, jak jde Bodie na Doylea zpříma. Zápletky mám ale radši civilní.”

Nepřímé důkazy

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Buď je Murphy nedovtipný, nebo úchyl. :-P”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Mmm, jedna z mých top ten fantazií. Konečně ji taky někdo hodil na papír. :p Dokonce ani Ginny nevadí, zejména proto, že její retardovaná osobnost se nijak neprojevuje a člověk si za ni může dosadit vpodstatě kohokoliv. :D Výjimečně het, který se dá přečíst. Jinak variace na klasické téma „pozor na to, co si přeješ a s kým si zahráváš“. Varování: varování tam není pro srandu králíkům. Jestli se vám tyhle věci nelíbí, nebude se vám líbit ani povídka. :) S.L.”

The Sad Demise of Mike Laughlin

Autor: bruno      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Téhle povídce by možná víc seděla kategorie Originální Fic, protože kromě jména Mundunga Fletchera nemá s HP v podstatě nic společného. Nicméně... je to fakt dost dobré čtení. Zajímavý příběh a hlavně atmosféra života u dna společnosti, kde se člověk musí o sebe sám postarat, ne jenom čekat po kom co zdědí a kdo mu co zařídí. Plus dost věcí k zamyšlení, třeba: „It's incredible what you can do to a kid before his love goes away.“ S.L.”

Itsy-bitsy Spider

Autor: bruno      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Hořce ironická povídka, která předstihuje většinu běžné fanfiction o několik koňských délek. Popravdě, v porovnání s bezútěšným světem, který vytvořil/a bruno, se naleštěný svět JKR zdá směšný. Andělin popel hadr. :) Ale ne, vážně je to skvělá povídka. Dojemná i bez velkých slov a rádoby dramatických zvratů. Oslovila mě tak moc, že jsem ji rovnou přeložila – a to už něco znamená! :) S.L. PS: Svým způsobem navazuje Nešťastný skon Mikea Laughlina, který mimochodem taky stojí za přečtení.”

The Tropical Adventures of Moony and Padfoot

Autor: Skjaere      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Docela nevyvážené. Některé části jsou průměrné, jiné výborné (třeba když Sirius předčítá Remusovi z Bible :)). Plusem je originální prostředí tropického ráje. A docela by mě zajímalo, jestli ty stupidní šifry jsou parodií na „extrasupertajné“ kódy v kánonu, nebo jsou prostě jenom stupidní. :p Za přečtení celkem stojí, ale zlatý fond to není. :) S.L.”

Harry Prongs Tatum

Autor: Silverfawkes      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Který aspoň trochu rozumně uvažující člověk by nechal 15-měsíční dítě venku v listopadové noci? Ach, pravda,. My mluvíme o kouzelnících. Roční dítě už je batole, tudíž se probudilo a odbatolilo. Velice odhodlané a tvrdohlavé dítě. HP vyrostl v mudlovské rodině, která ho naučila zásadovosti a odpovědnosti, za sebe i za druhé. A teď nastupuje do Bradavic. Kouzelnický světe, třes se! Přichází někdo, kdo tě odvleče do dvacátého století, ač budeš vřískat, kopat a bránit se zuby nehty :-))”

Harry Potter's Reaction to the Marriage Law

Autor: kb0      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jedno z tradičních poválečných témat - Starostolec vydá zákon, že se musí všichni oženit/vdát a určí jim partnery. Reakce bývají různé. Tahle patří k těm lepším. 3, 5”

Grim New World

Autor: Kilted      Jazyk: AJ

Pyriel:

“HP se dostane do alternativního světa, který není, jak se na první pohled zdá. Těžko říct, co z toho bude. Zatím 2, 5”

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Já osobně si na to nemůžu nijak stěžovat, ale přiznávám, že závěr mě zrovna nenadchnul. Celé to cestování časem bylo neskutečně zamotané a závěrům předchozích dílů se prostě nemůže rovnat ani omylem. I když jsem se místy neskutečně nasmála, tak víc než za 3 to nebude. :)”

Dumbledore's Downfall

Autor: Master Magus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavé, i když popis kouzelnických soubojů mě nudí. Ale docela by mě zajímal podrobnější náhled do světa, kde mladá generace nenávidí starší, která se považuje za moudřejší a proto vládne. 3, 5”

Betrayal

Autor: WolfbrotherTitan      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zajímavá verze "Harryho zradí jeho kamarádi". Ron, Ginny a Hermiona napíšou Harrymu, že s ním už nechtějí nic mít a důsledkem je, že Ginny a Hermiona poruší kouzelnický dluh, který vůči Harrymu mají, za záchranu jejich životů, a stanou se Harryho majetkem. Ginny z toho Bill dostane, ale to vše má těžký dopad na celou Weasleyovic rodinu. Moc se mi líbila kouzelnická verze Sněhurky a Šípkové Růženky. Jen ten Brumbál mi nesedl, moc nápomocný, jsem holt zvyklá na manipulativního. Zatím tak 2, 5”

A View From the Top

Autor: The Wandmaker      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Taková zajímavá exkurze do minulosti a trocha sentimentu.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Sanasami:

“Nááááádhera naozaj perfektnééééé ....som rada, že to nakoniec dobre dopadlo...nič iné si ty sprostý smrtijedi nezaslúžili len to čo sa im stalo...chudáčik Draco a Harry ......ale koniec bol perfektný naozaj Bravo Bravo”

The Abyss Looked Back

Autor: nlblake      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Reign of Darkness. Šest let po Rituálu představí Temný pán světu svého dokonalého manžela. Zatím 4 hvězdy. Pokud to autorka dokončí, ještě se to může zvednout (nebo taky klesnout, pokud nabere kurz, kterého se trochu obávám)”

A DADA Interview

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Vcelku očekávaný závěr, ale na jedno přečtení to jde, navíc je to krátké”

Zbraně nejmocnějších

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

Lebel:

“Možná, že by se téhle povídce dalo i něco vytknout, ale momentálně si na nic nevzpomínám. Je to už nějaká doba, co jsem tuhle povídku četla a s radostí se k ní vracím. Podle mě jedna z nejlepších povídek v kategorii Alternativní závěr Harryho Pottera. Jednoznačně doporučuji a před autorkou smekám.”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Dobré dílo, dobrý překlad. Ale neuvěřitelně moc mě zklamal konec. Ne dějem, ale zpracováním. U tak dobrého nápadu je to škoda.”

Spring Fever

Autor: Constance      Jazyk: AJ

Lanevra:

“A druhý díl o trojici Willow, Spike, Angel.”

Mad as a March Vampire

Autor: Constance      Jazyk: AJ

Lanevra:

“První ze dvou povídek o trojici Willow, Angel, Spike”

Three Little Words

Autor: Christine      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Spíše romantické, takže to není můj šálek kávy, ale pár není tak obviklí a proto se mi to líbí.”

Nezáměrně tvůj

Autor: Dinkel      Jazyk: ČJ

Nade:

“Nevadí mi netradiční páry. Protiklady táhnou. Trochu mi vadí, že Harry je zde popisován (kromě toho, že je samozřemě mocný čaroděj) jako psychicky narušený mladík (víc než obvykle), a navíc malého, téměř dětského vzrůstu (někdy i chování), takže jsem se občas nemohla zdržet myšlenek na pedofilii. Tu zrovna nepreferuji. Překlad je místy trochu kostrbatý, jedná se zřejmě o překladatelčinu prvotinu. Nicméně mi nic z toho nezabránilo povídku přečíst třikrát. Mám k ní zřejmě citový vztah, protože to byla první povídka na tento pár, na kterou jsem narazila. Postavy jsou zřetelně OOC, takže nebuďte překvapení, že zlí jsou hodní a klaďasové vlastně nejsou klaďasové.”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úžasné. Z hodných hochů jsou zabijáci, kteří můžou směle konkurovat smrtijedům a Náměsíčník dokazuje, že ve skutečnosti není až takový slušňák a když je třeba, udělá prakticky cokoliv.”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“AU, které mě děsí svou uvěřitelností. Po dlouhé době hp fanfikce, ze které jsem naprosto nadšená.”

|< 10 11  >|