Komentáře - Srpen 2010

|< 10 11  >|

WWP Presents The Heir of Slytherin

Autor: evansentranced      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Druhý ročník. Dvojčata stráví týden sledováním a filmováním Harryho a pak z toho sestříhají film o Zmijozelově dědici - a teď je velké promítání. Naprosto absurdní, ale smála jsem se nahlas, co chtít víc? :-)”

Warrior's Heir

Autor: Osireia      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tohle je AU na druhou. Po šestém ročníku je Harry vržen do alternativního světa, kde jsou pomíchané celé generace, Tomovi, Luciu Malfoyovi a ostatním Smrtijedům je 17, kdežto současná nebelvírská generace je to, co známe z epilogu HP7. Ale když člověk zatne zuby a smíří se s tím, tak je to docela zajímavé. V jednom okamžiku došlo k obratu ve vývoji, který jsem si nepřála, byť jsem se obávala, že se pro něj autor rozhodne (tak nějak to bylo pro tu povídku logičtější). Ale pak to nabralo hodně zajímavý směr. Jsem moc zvědavá, jak to dopadne. 3, 5”

The Next Great Adventure

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začátek je tradiční, po HP5 dostane Harry dopis od Siria. Výsledkem je, že HP spáchá sebevraždu a na světě se objeví Siriův syn Simon. Který se chová naprosto frackovitě a absurdně (kromě jiného se přidá k pašerákům). Takže pátou kapitolou jsem skončila.”

Inconsequence

Autor: Catlixe      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Když si někdo zahrává s ohněm, většinou se taky spálí. Naštěstí Bodie by Doyleovi nikdy nic takového neudělal.”

Kiežby som to bol vedel

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: SJ

zmije:

“Dobré.”

Matters of Honor

Autor: The-Caitiff      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Hm, už jsem četla lépe napsané povídky, které využívaly proroctví.”

Mudblood Act

Autor: Ayla Pascal      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jedna z možných verzí, jak by mohl vypadat kouzelnický svět, kdyby vyhrál Voldemort. Hodně mi to připomnělo Židy ve fašistickém Německu. Hermiona s výrazným M se snaží protlouct, jak se dá. Je to jediná kapitola, dá se číst jako jednorázovka, ale vzbouzí dost otázek, na které nejsou odpovědi. 2, 5”

Inconsequence

Autor: Catlixe      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Asi jediná uvěřitelná odpověď na to, co mu Bodie udělal.”

Amid the Noise and Haste

Autor: Callisto      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá oddechovka.”

Full Moon Fool

Autor: redprimitiva      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“***”

Letting go

Autor: Notsosaintly      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“Jedna z mala povidek, kde je Harry tak trochu zaporna postava, a Hermiona utika z jejich spolecneho vztahu, aby byla zachranena Snapeem. Upozornuju, ze Harry a Ron se chovaji opravdu na pest a Snape neni moc 'in character'.”

The Silver Doe

Autor: Wallyflower      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“****”

A Bodie Carol

Autor: Ancasta      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Když jsem o téhle povídce od bedrníky slyšel, měl jsem o ní pochybnosti. Přišlo mi, že to je nějaká rádoby pohádka, ale je to skutečně vkusně napsané.”

And Learn to Fly, Part One

Autor: Blackbird      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moc mi to nesedlo, ten rozhovor v druhé půlce je takový nepřirozený.”

No Man's Land

Autor: bistokidsfan      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela hezké.”

MisHandeled

Autor: Asymphototropic      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Legrační.”

Doyle's Vacation in Wales

Autor: Anne Carr      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilé.”

Whispers in the Wind

Autor: Anna Parrish      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pitomý příběh, blbě napsaný, strašné postavy.”

The Best of Intetntions

Autor: Ann ONimus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Chudák Doyle.”

A Bodie Carol

Autor: Ancasta      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Překvapivě dobré. (Zejména ti vánoční duchové mě potěšili, že byli takoví civilní.)”

Compulsion

Autor: Arionrhod      Jazyk: AJ

Julie:

“Povídku bych doporučila někomu, kdo si chce přečíst klasickou romatiku ve stylu červené knihovny. Není to špatné odpočinkové čtení, ale bohužel musím nesouhlasit s Bedrníkou - postavy (hlavně Snape) sice nebyly vyloženě OOC, ale přišlo mi, že se z jejich jednání (hlavně ke konci) vytratily všechny zajímavé povahové rysy. Na můj vkus tam bylo příliš mnoho klišé, které nevyvážilo nic zajímavého.”

Tenth Doctor: The Musical

Autor: Di      Jazyk: fanvid

Julie:

“Éra desátého Doktora ve formě muzikálu, který ovšem v televizi pozoruje Devítka. Nenechte se odradit poněkud pomalejším začátkem, stojí to za to. Navíc to stojí za několik shlédnutí a hlavně za pozorný poslech textů písní.”

Golden boy

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

zmije:

“Připadá mi, že ani jedna z postav, které tu vystupují, nemá všech pět úplně pohromadě. Zvláště pozoruhodné jsou dopisy v Denním věštci. Nedokážu si představit Hermionu, která takovou trapnost vymyslí, dokonce ani Harryho, který to zrealizuje a už vůbec ne Severuse, který po přečtení prvního dopisu neuteče o půl zeměkoule dál od jejich choromyslného autora.”

Dědictví rodiny Potterů

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nedočteno. Zvládla jsem 7 kapitol a víc ani čárku. Pravopisné chyby bych ještě překousla (i když jejich množství je enormní), dokonce bych přežila i to, jak jsou Severus s Potterem OOC - sice se zatnutými zuby, ale ano. Co ale nevydýchávám, to je děj samotný. Místy mi přijde nelogický, místy stupidní a místy je to fantasy až sci-fi. (Viz. operace a Snapeova příhoda s ručníkem v 7. kapitole a jeho zpověď, když je Potter v bezvědomí...) :(”

A Weekend by the Lake

Autor: An Anonymous Observer      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Bodie je prostě takový uličník :-)”

|< 10 11  >|