Komentáře - Srpen 2010

|< 10 11  >|

Rodinná idylka

Autor: Lawenyd      Jazyk: SJ

Purple Haze:

“Zhruba do první poloviny jsem si myslel, že bych mohl s čistým svědomím dát tři hvězdičky, ale když došlo ke sblížení obou aktérů, už to na tři hvězdičky nebylo. Je to takový řemeslně zpracovaný slash one-shot na vděčné téma (jedna postava se trápí neopětovanou, protože tajnou láskou ke kamarádovi ze školy). Osobně mi to přijde už trochu ohrané a zpracování taky nenabízí nic nového, ale proti gustu žádný dišputát. Oceňuju aspoň slušný sloh, ve kterém nic neruší. Díky němu jsem to dočetl až do konce.”

Well Done, Bodie!

Autor: Doylebaby      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Divné dialogy a celé je to takové odbyté.”

Without

Autor: Dee      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Tohle není Bodie! (A co furt všichni mají s tím, že ho otec v dětství týral?)”

Blood Still Cries

Autor: Debra Hicks      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napínavé. Doyle se o Bodieho moc hezky stará.”

Augury and Ardor

Autor: SnapeySnax      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“****+ Dobre napsana povidka, ve ktere Voldemort kvuli proroctvi prinuti Hermionu a Snapea ke snatku. V pozdejsich kapitolach maji i deti, takze je to idealni volba, pokud mate radi nejruznejsi "marriage law fics" a povidky, kde ma Snape rodinu.”

I thought I was free

Autor: Pathatlon      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“3+”

Bruises

Autor: Debra Hicks      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Takové nenáročně hezké”

Atrapa lásky

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“'Jsem nechutný. Odporný. Nenávidím sám sebe.'”

Atrapa lásky

Autor: Jean-Paul      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Za tenhle překlad jsem opravdu rád. Přijde mi to svěží a na tak malém prostoru i hodně hluboké. Zaplaťpámbů bez patetických výlevů. Takhle by mohl uvažovat Brit Sherlock Holmes. V celé povídce se střídají krátké věty a delší souvětí, což tvoří "melodii", kterou mám rád. Nadchla mě pasáž: "Vím, že není ráno. Přijde až tak za hodinu. Peřinu mám smotanou mezi nohama . Jedna ruka mi visí na podlahu, druhá srazila model lodi, který stál na poličce mezi postelí a zdí."”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle mě fakt chytlo. Chtělo se mi i brečet.”

K odpuštění

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Neferet:

“Podle mě je to jedna z nejlepších povídek, které jsem kdy četla. Naprosto mě vtáhla a donutila přestat vnímat okolí.”

Little Nicky

Autor: The Wandmaker      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Opravdu se Flamel se ženou smířili s osudem a v poklidu zemřeli? Nebo se rozhodli pro pomstu? Je to pěkně napsané, jen to prostě končí - nečekaně. Myslím, že to může pokračovat různými směry, ne jen tak, jak naznačuje autor.”

The Chamber Strike

Autor: evansentranced      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Parodie nemusí dávat moc smysl, hlavně, že se člověk zasměje. A já se smála, nad dvěma třetinami povídky nahlas. Ta poslední už není tak bouřlivě vtipná, ale hezky to zakončila. A o co jde? Harry už má všeho dost a vyhlásí stávku :-))”

Magical Contracts

Autor: Kalen Darkmoon      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Snad všichni víme, jak nesmyslný byl způsob, kterým se HP dostal do Turnaje. Autor tuto možnost z kánonu jenom trochu rozvedl a aplikoval dál. Jen kdyby to bylo napsáno trochu svižněji. Slabší 3 hvězdičky”

Bruises

Autor: Debra Hicks      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné.”

Lying in the Dark

Autor: Cybel Harper      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Milá povídka. Když si Bodie začne pískat Ódu na radost, rychle zase přestane, aby si nepokazil pověst nevzdělance. :-) Jen mi přijde divné, že by se Doyle považoval za ošklivého.”

Beware of Foolish Wandwaving

Autor: Laume      Jazyk: AJ

KiVi:

“Opravdu jsem se při čtení pobavila. Představa Brumbála, který šišlá a mazlí se se Severusem, byla vražedná :D.”

Obřad

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přiznávám, že obřad jako takový mi jde taky proti srsti - fakt, že je dotyčná osoba bez ptaní a proti svojí vůli hozena na oltář a tam ji někdo prostě vojede (byť je to Glorfindel), já prostě beru v podstatě jako znásilnění maskované jakousi tradicí. Na druhou stranu musím přiznat, že to má něco do sebe. A páreček Haldir/Erestor je jednoduše úžasný. :)”

Home Truths

Autor: Cybel Harper      Jazyk: AJ

bedrníka:

“První osoba mi moc nesedne, ale tady je Bodie docela ucházející.”

Pigs Might Fly

Autor: Crone      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Není to špatné.”

Vlci

Autor: GatewayGirl      Jazyk: ČJ

Dark:

“zajímavý nápad, ale konec trochu odbytý zdá se....”

WWP Presents: Giantus Pratus

Autor: evansentranced      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k WWP Presents The Heir of Slytherin. Chacha, dvojčata natočila další film. A nebojte, není to o Dracovi (tedy ne celé ;))”

The Watering Hole

Autor: evansentranced      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k WWP Presents The Heir of Slytherin. HP zasahuje a zachraňuje nebohé prvňáčky (až na toho třeťáka). Jen ten závěr jsem nepochopila.”

Streets of Sorrow

Autor: Christy      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Přišlo mi to moc uspěchané.”

Kiežby som to bol vedel

Autor: kayly silverstorm      Jazyk: SJ

vrony:

“rozhodně nevšední pohled na zcela jiného Harryho, Snapa a Brumbála, pěkně psychologicky propracováno a rozepsáno, někdy možná až moc a člověka to nutí přeskakovat v ději dále, ale rozhodně to je kvalitní kousek a překlad na vysoké úrovni”

|< 10 11  >|