Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Jeeves a Robin Hood

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Kouzelně Wodehousovské.”

JUMANJI

Autor: gugi28      Jazyk: NJ

biaca:

“inspirováno stejnojmeným filmem - jedna z nejoblíbenější německých autorek DOBRODRUŽSTVÍ”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

zmije:

“Rozdejchám hodně, ale pedofilní náměty v žádném případě.”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Pedofilní povídka, která s HP nemá naprosto nic společného. Důvod, proč jsem přestala chodit na HSS.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Ujde to.”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Je to krátké, a tudíž zábavnější než Lolita. (Jinak Harry a Snape? Fuj.)”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Rozsáhlý, ale celkem dobře promyšlený mpreg. Akorát ten konec je možná trochu uspěchaný a tady mě tam vadí ta Hermiona.”

Třešnička

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Dokonale zvrhlé :-)”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Dobře se to četlo”

Že by zvrhlost?

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Potter je tak potterovský :-)”

Malý princ

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Malého prince jsem nikdy neměl rád, ale kdyby ho psala místo Exupéryho Corny, možná bych si dal říct.”

Svátek zamilovaných

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Trpké, sentimentální, jako od Corny :-)”

Snídaně

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Presizní Severus ví, co má rád.”

V jednom pokoji za jediný den

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Severus je velice pečlivý a precizní a nepřekvapí, že zvysoka kašle na to, co chtějí ostatní nebo, co se nesluší.”

Mistr a žák

Autor: Rosetta Snape      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Kruté, velice kruté :-) Potter si to zaslouží.”

In my mind

Autor: Eternity, Luceie Decidela      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Velice působivé”

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Nejlepší je, jak čtenář vidí, že nic není normální, ale Snape si to neuvědomuje, a naopak to, že je všechno vpořádku ho znepokojuje.”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Cesty osudu jsou občas nevyzpytatelné, a když do toho zasáhne ještě Brumbál...Líbí semi pojetí Luciuse jako téměř kladné postavy a Neville má rovněž svoje chvilky.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

zmije:

“Super!!”

Otázka důvěry

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Ani Severus ani Draco nemají na Luciuse ty nejlepší vzpomínky.”

Lepší pozdě nežli později

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Draco možná chtěl něco, co mu Severus nebyl schopen dát.”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“No to bylo peklo. Původně jsem myslela, že za moje záchvaty smíchu může jen neodbytná představa pózujícího Davida Thewlise, ale pak ty cavyky se smlouvou a focením, „orientální byliny“... tak s*kra je to parodie, nebo ne? A vážně, už si to konečně zapamatujme – Sirius je ten krásný, Remus je ten předčasně zestárlý, šedivý, zjizvený, zanedbaný a podvyživený. Prostě příběh byl zhruba stejně uvěřitelný jako ty, v nichž se Snape živí prostitucí a nezemře hlady. ;) Jo a čistě ze zvědavosti, jaká že je v téhle povídce Lupinova sexuální orientace? To se mi nějak nepovedlo rozluštit. S.L. /// EDIT: Zapomněla jsem zmínit příšerné dialogy, fakt že úplně všichni jsou OOC, „moudra“ o životě a slohové perly jako „spojená aliance“. Taky ta scéna z Doupěte mě bude děsit v nočních můrách. Přísahám, tohle bylo tak debilní (promiňte mi ten výraz), že ani nevím, za co dávám ten jeden bod.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

sluzy:

“Dojemná a smutná poviedka. Naozaj neznášam takéto smutné konce ale sú tak krásne! proste milujem túto poviedku a nikdy sa to nezmení :D”

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

sluzy:

“Prečítala som to a je to úžasne vtipná a skvelá poviedka :D”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

sluzy:

“Pekná poviedka :D Začala som ju čítať z nudy a naozaj som si ju zamilovala :D”

|< 10 11 12 13  >|