Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Triptych: Duty, Dream, and Desire

Autor: leela_cat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavá myšlenka, že Bellatrix dohodil Lestrangeům Voldemort, a že Rodolphusův bratr se stal Smrtijedem hlavně aby na brášku dohlédl. (Ty kousky se Snapem tam ani být nemusely a jeho záchrana pomocí předem připraveného protijedu se mi moc nezamlouvá.)”

Barfly, Sweet Dreams, Roll in the Hay - fanart

Autor: venturous      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nejlepší je samozřejmě koza v posledním obrázku (asi nesla Aberforthovi kytičku jako výraz své lásky a teď nestačí zírat, komu Aberforth dává přednost.)”

Post-Coital - fanart

Autor: camillo1978      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Úžasné. Snape ho tak jako vděčně líbí a Viktor evidentně má být na co pyšný.”

Wrought-Iron

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasika.”

Pros Fanfic Angst Viewed as a 5-Star Thai Menu

Autor: Alexandra      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Povedené. :-)”

The Art of Love

Autor: Alexandra      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbilo se mi, že Doylea jeho policajtské instinkty neopouštějí ani v malířské inkarnaci, ale jinak mi přišlo, že je mezi chlapci málo chemie.”

Sheepskin

Autor: zalil_z      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Vždycky vidím radši, když je Harry mazaný hajzlík (jako v téhle povídce), než pokrytecké, Brumbála slepě poslouchající přiblblo (jako v kánonu.) A ten konec je do-ko-na-lý! :) S.L.”

Good Boy

Autor: Seraphyn      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Jedna z těch drsnějších povídek. Pro milovníky tohoto páru (jsou-li tací :)) neznám nic lepšího. ;) S.L.”

Homespun

Autor: dentedsky      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Hodně neobvyklý pohled na Molly (nejvíc se mi líbilo jak nesnáší Ginny, tu malou mrchu :)). Není to dokonalé (OOC Hermiona), ale přesto jeden z nej femů, které jsem kdy četla. S.L.”

What's Inside

Autor: celeria      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Pěkně popsané kontrasty. S.L.”

Nádech pampelišky

Autor: Ajja Pensivell      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Nuž to tedy zas byla jízda. Úvodní slovo autorky napoví s kým máme tu čest a povídka dokreslí nade vší pochybnost. ;) Milé (emo)děti, dokonce i rádoby poetické výrazivo musí dávat smysl, jinak jde celá povídka... k šípku. Že. PS: Děsný sloh. Někde kolem „purpurové krve“ už jsem se smála nahlas.... S.L.”

V hlavní roli Jeeves

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Takovýhle komorník to je zároveň dar z nebes i pekla :-D”

Otcovský cit a déšť

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela mě tady překvapil Luciusův charakter, ale překvapil v dobrém. :)”

Fool if you think it's over

Autor: Enahma      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Přes trumfování se kdo má větší trauma až porozumění. Ale jo vcelku se ta povídka dá přečíst. A na nezbytný happyend. :)”

Ill Advice

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Oh, tohle bylo tak sladké! V dobrém slova smyslu. ;) A vtipně napsané. A co se mi líbilo nejvíc – na rozdíl od kánonu se v téhle povídce mládež chová jako mládež a dospělí jako dospělí a ono to kupodivu funguje. :))) Bod strhávám za IMO laciné a málo nápadité rozuzlení. S.L.”

Měsíc v jiném světě

Autor: neznámý génius      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Fascinující. :-D”

Nikdy víc

Autor: neuveden      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Určitě existují i horší povídky, než je tato. Někde, nějaké... možná na ně i někdy padnu, ale vlastně doufám, že ne. Nikdy víc!”

Návrat domů

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Môj úplne prvý príbeh, ktorý som z FF čítala. Potrebovala som oživiť postavu, ktorá bola autorkou (J.K.R) nespravodlivo, nechutne zavraždená. Pre Severusa by som od nej očakávala takýto záver, ktorý napísala Vanityfair a nádherne preložila Jacomo.”

Prostě ne

Autor: JMA      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Skvelé, Prostě skvelé :DDD”

Lásku od nenávisti jen malý krůček dělí

Autor: Olga      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Výtečná parodie, výtečná :-))”

Prostě ne

Autor: JMA      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Pěkná ptákovina. :-)))”

Motýlův křik

Autor: Dark Angel      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Dobrý nápad a dobře rozehrané, též velmi dobré momenty se najdou; celek ale nějak nedržel pohromadě a konec byl vyloženě špatný. Tři hvězdičky, ale slabé.”

Plující vločky

Autor: Vraní Oko      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Snape je tak výrazně ooc, že jako tato konkrétní postava ztrácí význam. Nicméně je to pěkně napsané.”

Raději dohola

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Sargo:

“*setrvalé pochechtávání po celou dobu četby povídky, bez dalšího komentáře* :-D”

Surreality

Autor: Perse      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Čtivá ptákovina. Vidím před sebou naprosto jasnozřivě typ čtenářky, který nad ní zaplesá - ano, rozhodně to má nadšenou cílovou skupinu. Tři a půl hvězdičky :-))”

|< 10 11 12 13  >|