Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Pros Fanfic Angst Viewed as a 5-Star Thai Menu

Autor: Alexandra      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Naprosto výstižné, nejvíc mě pobavilo těch deset let odloučení (obzvláště proto že jsem něco takového napsal :-D) A navíc je tohle naprosto univerzálně platné.”

Beware Backfiring

Autor: ellnyx      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Celkem dobré, ale takové, já nevím, nevýrazné. Ta ženská mi tam vyloženě vadila, byla taková nemastná neslaná. Celé to vpodstatě táhne Bodie, Doyle trochu přicmrndává a ženská překáží.”

V nesprávném čase

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Velmi povedená povídka, donutila mě přelouskat ji v angličtině. Přesto se moc těším na překlad. :))”

Nejlepší úmysly

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Bodie opět krásně trpí, zejména psychicky. Nejvíc se mi líbí scény ze stanu u řeky. A taky jak se chudák snaží zalíbit Ann, aby Doyleovi nezkazil svatbu.”

Scarred Souls

Autor: MistyMoonlight      Jazyk: AJ

assez:

“No není Sev občas k sežrání? Hlavně když donutí Harrouše k svatbě, po které sám zase tolik netouží? (Zezačátku. Dokud nezačne rodit potomky jeho krve. No a taky dokud si neuvědomí, že ze vzteku udělal chybu. Ale to je vážně podružné, lepší část jsou ti potomci.) Je. Sice to občas přehání, ale někdy je to holt potřeba. Potrápit okolí. A být na zabití. Co by z toho jinak chudák čtenář měl?”

Walking In His Shoes

Autor: HPRndRobin      Jazyk: AJ

assez:

“Jak sladké, výměna rolí… kolik toho najednou nepochopí, že?”

The Secret Guardian Angel

Autor: nerd-girl      Jazyk: AJ

assez:

“Jak je to někdy těžké... ale jo, ještě. I když to rozepsané pokračování jsem nečetla.”

Oblivion

Autor: Tinkering      Jazyk: AJ

assez:

“Ano. Pojednání o tom, co je znásilnění a kdo koho vlastně znásilnil. Někdy jsou fakta zkrátka… na úsudek nedostačující. Tedy minimálně na správný úsudek.”

Damaged

Autor: BloodRedEnd      Jazyk: AJ

assez:

“Mno.”

At the end of all things

Autor: milgarion      Jazyk: AJ

assez:

“Ano. Některé - ne konce - jsou zrádné… Jo a - některé saddy endy nejou nejhorší.”

Le Petit Chat

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

assez:

“Jen ano. :)”

Green Eyes Sublime

Autor: AngelSpirit      Jazyk: AJ

assez:

“„Harry,“ Severus began again. „I love you. We love you. It doesnt matter that for this moment were just a trick of your imagination and fatigue. The reality is that we do indeed exist and our love for you is real. So stop feeling sorry for yourself! Pull yourself together! If you dont he will easily destroy you.“ „All is fair in love and war.“ Ano.”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

assez:

“Něco vám o tomhle příběhu a této autorce musím prozradit… každý by chtěl takhle umět psát a mít tolik čtenářů, kolik měla ona. A kdo tvrdí, že ne, je pokrytec. A ten příběh JE úžasný a dokonalý… ale. Pokud hledáte nespoutaný a totálně profláklý popis sexu, nenajdete to tam. Autorka naštěstí měla ještě vkus. Anebo měla štěstí, že to utnula včas. Anebo pokud pohrdáte nelogičností – fajn. Pak nechápu jednu věc: co děláte ve světě Harryho Pottera? Sorry, ale to, co by se mohlo zdát obhajobou zdravého rozumu, přijde vtipné mně. Nikdo, možná už ani sama Rowlingová, nemůže napsat postavy takové, jaké byly nebo jsou. Jediné, o co se ve skutečnosti autorky pokouší, je zachytit svůj pohled na postavy. Dokud tohle čtenářstvo nepřijme… nepochopí podstatu povídek, jako je tato. Protože od F po F – fanfiction není o těch „skutečných postavách“. Pokud je chcete mít, budete muset přesvědčit jejich autorku, aby je zase psala – jen ona jsou totiž ony postavy. Občas se mi zdá, že to čtenářky ještě pořád nepochopily…”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Jsou tam kousky, které skutečně stojí za to. :-))”

Ovocné guličky

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

Sargo:

“Bavila jsem se výtečně. :-))”

Harry Potter - fanart

Autor: Marta      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Kvalita kolísá, ale některé jsou opravdu moc pěkné - třeba Voldy za popelnicí. :) Nevynechejte Gen a Doodles, nejlepší kousky jsou právě tam. Celkově jsou obrázky řemeslně zvládnuté velmi dobře, jenom pro mě málo originální a příliš inspirované filmem. Ale to je věc osobního vkusu, samozřejmě. 3, 5 S.L.”

Hloubky zimy

Autor: Cosmic      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Je cosi tajemného a zvláštního na této povídce. Občas je lehce nelogická, nereálná a naivní, ale má v sobě zajímavá místa, která mě donutila číst, číst a číst, dokud jsem nedošla až na konec. Významné plus dávám za detektivní rozuzlení, u překladu ale bohužel musím přidat minus za gramatiku. Občas je chybně použita ta anglická - zejména v přímé řeči - a občas pokulhává ve správné češtině. Myslím, že tenhle příběh by si zasloužil ještě jedno opravné přečtení. Nicméně to nic nemění na tom, že mě zaujal a sem tam přiměl i k zamyšlení. Dávám jen 3 hvězdičky spíše proto, abych odlišila od jiných povídek, ke kterým mám bližší vztah.”

Harry Potter - fanart

Autor: Marta      Jazyk: fanart

Jacomo:

“Úchvatné ilustrace k původním knížkám, vztahující se ke konkrétním scénám. Rozděleno podle dílů (Book 1-4, 5, 6 a 7), dále na obecné - univerzální obrázky (General) a čmáranice - skicy (Doodles). Zapomeňte na filmy. Tenhle svět je mnohem barevnější. ”

Paper Dolls

Autor: The Moste Potente      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilé.”

Anon

Autor: moreteaplease2      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napsáno pěkně, ale takovéhleho Snapea nemusím.”

Death Eater Cards - fanart

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc pěkné (nejvíc se mi líbí Alecto).”

Vanity

Autor: Wartcap      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Rozsiahle dielo odohrávajúce sa v Rokford-e z iného uhla pohľadu. Nie každé zlo je také, aké sa zdá. Poviedka končí smrťou Dumbledora a je škoda, že autorka nepokračovala ďalej. Bola by som v siedmom nebi keby sa niekto podujal napísať aj čo sa stalo po tom... Nádherné dielo a nádherný preklad: ria ďakujem za úžasnú prácu”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nádherný osud pre Severusa Snapea. Miestami sa mi zastavil dych. Škoda, že to bolo také krátke. Za to, ako ma to bavilo a hlavne za tie pocity, ktoré vo mne poviedka vyprovokovala, napriek tomu, že Harryho moc nemám v láske dávam 4 body.”

Death Eater Cards - fanart

Autor: madcarrot      Jazyk: fanart

SinamLlumi:

“Jedna z nejlepších kreslířek, které se věnují fanartu HP. Odkaz vede na hlavní stránku, kliknutím na "HP" nahoře se dostanete do fan galerie, která obsahuje kromě slavné série portrétů Smrtijedů i spoustu dalších obrázků ze všech možných kategorií (het, slash, fem, gen...). S.L.”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mám rada šťastné konce a tešila som sa keď som si prečítala úvod. Ale nerátala som s tým ako sa mi to ostatné vryje do mozgu. Toľko strachu jedného blond chlapca. Opis Draca bol takmer bezkonkurenčný, keby som ho už nemilovala, tak po tomto sa doňho zamilujem určite. Krásna poviedka. Nech to už medzi nimi pokračovalo akokoľvek teraz som za nich šťastná. Vďaka. Úvodná báseň od Lilithky je nádherná nikdy na tento verš nezabudnem: "Bolí mě odlesk vlasů tvých zlatavých, bolí mě každičký, lásko má, vzdych, kdybys jen věděl jak skrz tebe byl jsem živ." ”

|< 10 11 12 13  >|