Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Coming Home

Autor: countesszero      Jazyk: AJ

zmije:

“Severus Snape domácím učitelem Potterovic dětí. Laskavý, trpělivý, vaří celé rodině snídani, děti u toho zpívají...ach jo...”

Garry Poker a Ohnilý pohár aneb: Jak Garry Poker zvedl vojnu pro kdejakou sukni

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Pohádky lidské babičky, hmm... to vypadá slibně. :) Jakmile se objeví Vlezlí a Ignác a Igor Igory, pohádka se rozjede tím správným směrem. :) Nemluvě o Sladkém mámení a Vonovu talentu na zprzněnené jazyky (Parselmouth, anyone? ;)) Zatím 4. S.L.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

zmije:

“Tak teď jsem to dočetla až do konce. První polovina je úžasný, skvěle rozehraný příběh s originální zápletkou. Druhá polovina má hodně klesající úroveň, ze skvělé povídky se stává poněkud trapný příběh a je takový až do samého závěru. Plusem pro mě je postava Harryho, který se nechová jako dítě z pomocné školy, umí se vyjadřovat v rozvitých větách a používá svůj vlastní mozek.”

A Very Potter Sequel - fanvid

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

SinamLlumi:

““Harry freakin' Potter je zpátky! Pokračování AVPM se odehrává v Harryho prvním ročníku, ale dějově vychází hlavně z Vězně, Řádu a Prince. Herecké obsazení je stejně dokonalé jako v jedničce, navíc se objeví spousta skvělých nových postav - namakaná "mamka" Dolores, sprostý bezdomovec Lupin, tančící Lucius, šála sexuální preference atd. :) Hudba je na úplně jiné úrovni než v jedničce, i když IMO písničky nejsou tak chytlavé. Nejlepší momenty: všechny. :p Dokonce i ten product placement Redvines byl roztomilý. :) Trochu mě štvaly akorát "vážné" scény z kánonu (chýše, Snapeova vzpomínka), které se tam podle mě moc nehodily. Nicméně... pokud se chcete dozvědět kdo je ve skutečnosti otcem Draca Malfoye, jak Ron přišel ke své čelence, co zachránilo kentaury před vyhynutím nebo kdo zabil Bambiho maminku, mazejte na YouTube! Stojí to za to! :) S.L.”

Garry Poker a jeho báječná léta

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Další skvělý díl se spoustou hlášek a nepřekonatelným slovním humorem. Navíc se představí ostýchavý profesor Pop-Art, který ke své smůle vypadá úplně přesně jako Michal Viewegh... A doktor Vrdlmrsmrst! A převleky nejmocnější! :) S.L. PS: Tu nudnou diskuzní kapitolu s Grapem a Hormonou, která by se dala shrnout do jedné věty, přeskakuju. ;)”

Garry Poker a modré žaludové eso

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Jednoznačně nejlepší díl z celé série. Možná to je tím, že se teprve seznamujeme s postavami, všechno je úplně nové a oproti většině HP parodií opravdu hodně originální (škola karbanu a hazardu v Polné, to tady teda ještě nebylo :)). Pět bodů si zaslouží už jen za rodinku Vlezlejch, kozy (ty poštovní! :)) a skvělý (ač místy trochu nepřehledný) vypravěčský styl. S.L.”

Vítězství?

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Mno, je to asi přesně tak dlouhé, aby se ta míra patetičnosti dala vydržet.”

Romeo a Julie po Potterovsku

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Ne že by to bylo špatné, spíš tomu něco chybí; a konec je vyloženě slabší, byť spíše formou než nutně obsahem. Pár dobrých vtípků se však najde. :-)”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Zdařilá hříčka :-)))”

Náhle precitnutie

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

assez:

“Ano.”

Slova

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Protože JÁ za to stojím...

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano. :D”

Romeo a Julie po Potterovsku

Autor: Martan      Jazyk: ČJ

assez:

“Ge-ni-ál-ní! :D Ano.”

Vítězství?

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Strašný konec - šťastný začátek?

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

assez:

“Jediná vada - nedokončenost.”

Spadlý list

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

assez:

“…ano.”

Nápis

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano. Ano. Ano.”

Jak praská sklo?

Autor: Morrigan      Jazyk: ČJ

assez:

“Velmi zajímavé. Ano.”

Ich miestnosť

Autor: Aleximon      Jazyk: SJ

assez:

“Zajímavá povídka… vážně jo. Jen to není „to moje“.”

Harry Potter a Volanie krvi

Autor: Donna      Jazyk: SJ

assez:

“Asi jedna z nejlepších česko-slovenských neslashových povídek, při čemž nejlepší slovenská povídka, jakou jem četla. Takže ano.”

Garry Poker a jeho báječná léta

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

assez:

“No jo, no. Prostě pro profesora Australuse Grapea mám slabost. :D A pro Bloody!”

Garry Poker a modré žaludové eso

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

assez:

“No… parodie, no. Ale jo, dobrá.”

Pros Fanfic Angst Viewed as a 5-Star Thai Menu

Autor: Alexandra      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Velmi výstižné! Navíc, stačilo by jen změnit jména a stupnice je aplikovatelná i na rozličné jiné fandomy, že? ;D S.L.”

Střípky lásky

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

assez:

“Ne… myslím, že to byla na začátku úchvatná povídka. Ale jako by si s ní postupem času nevěděla autorka rady, zapomínala její smysl… což bych jí všechno odpustila - jako jsem to udělala s Kalkulací - ale to jedno jediné prohlášení (a jako že na nich obvykle tak nevisím) mě smetlo. A jak jsem ji měla na začátku ráda, nedočetla jsem to. Omlouvám se. Ale ne.”

Kalkulace

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

assez:

“Ne… Ne že bych nechytla… něco… ale… prostě u některých povídek/filmů/knih… už je to hranice, u které říkám ne. Což nevidím jako důvod, aby se to nelíbilo jiným. Asi se to i líbilo. Jen já dávám prostě ne.”

|< 10 11 12 13  >|