Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“To Brumbála někdo praštil kyjem po hlavě, že neustále opakuje "eee"?”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Jakkoliv...”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Severka is my new hero. *___*”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Základ do každého ff deníčku. Čili mělo by být přečteno. :)”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Pobavená a trochu uražená. Holtete mám trochu odlišný humor.”

Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Sexuální soundtrack. Mnohem lepší tři než obyčejné průměrné, ale jelikož se k tomu vracet nehodlám...”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nemám co dodati. Přestože tohle dílko mělo své chyby a mísila se v nich obvyklá klišé, získalo si to moje srdce. Vrátila jsem se zase na začátek, kvůli tomuhle - podobným povídkám - jsem si tolik zamilovala tenhle pár.”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Ne tolik dobré, jako předešlé součásti, ale stále nad běžným ff průměrem.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Na tom jsme byli odkojeni.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Na tom jsme byli odkojeni.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Není co dodat, parádní humor.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Heh, pobavil mě kreativní překlad slovního spojení “Crash Course”, které znamená “blesková nalévárna” (= rychlokurz), jako “tříštivá kletba”. Moje bodové hodnocení se vztahuje k ang. originálu. S.L.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

sluzy:

“úžasne vtipná poviedka :D Toto vážne stojí za to :D”

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Tenhle díl mě vloni hrozně nudil, tak jsem ho přestala číst. Ale když už je teď dokončený, asi mu ještě dám šanci a třeba i změním hodnocení. S.L. EDIT: Zlepšení nastane jakmile začne fotbalová sezóna, výlety do Húdlar a záhada profesora Lotkiena. Proto zvyšuju na tři body. Na víc nepůjdu, jelikož autorovu/autorčinu vášeň pro snamionu nesdílím a nudné scény s Grapem a Hormonou mě ukrutně otravovaly. Konec byl vyslovené utrpení. Navíc nechápu neustálé pokusy o shazování Harry Trottela, když co do stylu humoru z něj Poker naprosto očividně vychází, akorát mu nesahá ani po kotníky. :))) S.L.”

Spadlý list

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Jaké to je, když se člověk propadá stále hloubeji, škrábe se ven, ale jediné, co dokáže je, že prohloubí onu propast. A jinou cestu najít nedokáže... jelikož naději nevěří a ta musí přijít s někým jiným.”

Harry Potter - fanart

Autor: Marta      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Marta mě neoslovuje. Stačí mi těch pár obrázků, co z nám z Lexikonu, a vidět další netoužím.”

Pistolníci

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Moc krásná povídka. Vina mám ze všech nejradši.”

Aurore

Autor: Jamana      Jazyk: ČJ

assez:

“Tady opravdu lituji, že autorka nepokračovala… alespoň pár kapitol.”

Škorpion

Autor: Jamana      Jazyk: ČJ

assez:

“Má to něco, něco… a také velké mínus: opět jedna nedokončená.”

A Very Potter Sequel - fanvid

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Alizbeta:

“♥”

Detention with the Muggles

Autor: Giulia      Jazyk: AJ

zmije:

“To bylo všechno, co chtěl jako dítě, trochu vřelosti a útěchy. A objetí. Ale nikdy to neměl a teď už je příliš pozdě. Protože se naučil být silný, chladný a odtažitý. Naučil se být...Malfoyem.”

Náhle precitnutie

Autor: Anne M. Oliver      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Čo napísať? Toto bol Draco. Krutý, rozmaznaný, neprejavujúci city. Zvláštny príbeh dvoch úplne rozdielnych bytostí, ktoré niečo spája. Ešteže na konci bolo trochu romantiky. Ináč by som mala z toho strašne smutný pocit. Trochu mi vadilo, že Severus Snape tu bol na zlej strane, ale to len pre to, že on je moje No. 1”

… a s námi přichází peklo

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Je to jedním slovem šílené, naprosto a dokonale šílené. Bavil jsem ne neuvěřitelně. Škoda, že tam nebylo víc sexu a víc myši :-D”

A Friendly Wager

Autor: GMTH      Jazyk: AJ

Alizbeta:

“Postavy jsou sice silne OoC, ale je to vtipna s hricka se skvelym koncem:)”

Gambit

Autor: Harmony Bites      Jazyk: AJ

zmije:

“Úvahy nad šachovnicí aneb netradičně a sympaticky vykreslený Ron.”

|< 10 11 12 13  >|