Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

assez:

“Taky ano. Jedna z těch lepších na českém netu.”

A Bottle of Chocolate Sauce and Thou

Autor: Bluestocking      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Aww, přesně takhle bych se taky dokázala ztrapnit – úplně se vidím. :) V téhle povídce jsem se Snapem fakt cítila. Ten Lupin je parchant nevděčný! :))) Není to nijak ze židle shazující, ale zato jako ze života. ;) S.L.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Sice je fascinující (kecám - není, tohle je přece FF (!) deník), kolik se tu objevuje povídek od téhle autorky, která HP fanfiction pověsila na hřebík už před nějakými dvěma roky a už s ním nechce nic mít (nehledě na to, že výraz "slashařka" by ji asi urazil :-), ale neodolal jsem. No jo - stará Alane. Alane z doby, kdy psala na Nápoji lásky. To se s novou Alane - Alane z queer unie ODG - nedá vůbec srovnávat. Skoro bych se vsadil, že dneska by řekla: "Mně je úplně jedno, s kým se dal na konci Harry dohromady, protože je více než pravděpodobné, že to tak jako tak nebude žádná selanka. To je prostě život." A za sebe dodávám: Ta Ginny mi jakožto Harryho přítelkyně teda přijde věrohodnější než Draco, a to jsem gay, co fandil Brumbálovi. :-)”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Kdyby autorka pochopila verše: "že třeba jednou za týden --- vás u nás na vsi uzřím jen", nemohla takovou kravinu vůbec napsat. S.L.”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Memorin je pre mňa značka kvality a znovu nesklamala. Krásne”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Celý čas som zadržiavala dych... Krásne.”

Ovocné guličky

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

Akkarra:

“No.... To bylo.... Nějak ani nevím co mám napsat. Jsem poněkud na rozpacích. Přišlo mi to neskutečně uhozené, místy poněkud trapné až nechutné (scéna s větou: Použij svůj vlastní penis.) a zasmála jsem se jen párkrát. A to dítě je opravdu neskutečně přiblblé.....”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Asi jsem divná, ale mě to absolutně neoslovuje. Omlouvám se, ale je to tak. :(”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Škoda, že to takhle nebylo i v knížce. :)”

Pistolníci

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jo, Vin je prostě.... Vin. :)”

Summer's Ends

Autor: Alexandra      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie, který Doyleovi takhle vysvětluje svoje i jeho psychologické pochody? Bodie, kterého rodiče neměli rádi? Ale některé momenty jsou hezké, třeba Doyleovy malůvky Cowleyho s kravským zvoncem a Bodieho radost ze zbrojnic.”

Děti ulice

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Dechberoucí a smutné. Nemorální, s neuvěřitelným zakončením. Váhám říct, že krásné, jelikož bolest krásná není...”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krásné, křehké ve své něžnosti.”

Saltarïna

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Krásné a bolavé na správných místech.”

Deník Severuse Snapea

Autor: Betelgeuse z Nebelvíru      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Nezaujal mě ani styl psaní, ani humor, ani fakt, že je tu Severus Snape prezentován jako dvanáctiletá puberťačka.”

Ovocné guličky

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

Mysty15:

“To byla... taková... pitomost.”

JÁ PÍŠI VÁM…

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Bylo v tom to něco, to něco, co... vám jistým způsobem dokáže zlomit srdce během jedné vteřiny. Ačkoliv je to tak krátké.”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Vlastně tohle byla má úplne první (pre)slashová povídka, čteno dříve než jsem tušila, že něco jako ten povídkový slash existuje. Naprosto překvapivé a drtící.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Občas mám pocit, že jsem jediný slashař na světě, co necítí potřebu mermocí nadávat na konec HP ságy.”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Roztomilá a úsměvná povídka. Zároveň se zde ukazuje smutná a pravdivá realita; působí jako skutečný příběh...”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Asi kvůli nostalgii. Možná ale proto, jak stále vidím to piáno, jak cítím tu zubní pastu v astronomické věži. I po tolika letech...”

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Ach, no ano. Převelice úsměvné, tlemíme se jako blbečci.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Možná bych dřív zalapala po dechu, ale dneska...”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Heart.”

Zpomalte všichni

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Důvod, proč se mi běžná ff na tenhle pár příčí a odmítám je běžně číst, ačkoliv by se jinak - kdyby to psal někdo ochotný zachovat hlavní aktéry IC - z těhlech dvou mohlo vyždímat i docela něco dobrého. Snad si to některé milé autorky těchto veledílek po přečtení této parodie uvědomí. ”

|< 10 11 12 13  >|