Komentáře - Červenec 2010

|< 10 11 12 13  >|

Hádka

Autor: Norsi      Jazyk: ČJ

assez:

“Hm.”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

assez:

“No.”

Trest

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

assez:

“No. Chm.”

Perfektní plán

Autor: seeker      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Zmatky kolem lektvaru

Autor: mahaliem      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

assez:

“Ale je zvláštní, že se nemůžu rozhodnout, jestli 4 nebo 2… protože rozhodně ne tři.”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Ivet:

“"It´s gonna be totally AWESOME!" Nezapomenutelné hlášky, písníčky, i herecké výkony. Nemohla jsem se přestat smát. :))”

Conduits of Sorcery

Autor: Penumbra      Jazyk: AJ

Vrána:

“Svižná, zajímavá kapitolovka s mnoha liniemi ke sledování a dobře vystavěný vztah s přesně vykreslenými postavami.”

Into the Abyss

Autor: Penumbra      Jazyk: AJ

Vrána:

“Už nějakou dobu hledám autora, který je schopen vhlédnout do složitého vnitřního světa vztahu dvou tak rozdílných lidí jako jsou Holmes a Watson bez zbytečných změn oproti kánonu.. a tady jsem ho (ji) našla. Krátká, průzračně krásná, křehká povídka, vedená po ostří nože... vlastně spíš po špičce jehly. Krom lahodné chuti na jazyku zanechá i trochu hořko v krku.”

Garry Poker a Ohnilý pohár aneb: Jak Garry Poker zvedl vojnu pro kdejakou sukni

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

assez:

“JÁ CHCI SVÉHO AUSTRALUSÉÉÉ! :'(”

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

assez:

“Inteligentní zábava pro inteligentní lidi. :D”

Černá a bílá

Autor: Affaia      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Kate není žádná Mary-Sue, není nikterak překrásná, ani chytrá, ani talentovaná a chodí -pěkně prosím- do Mrzimoru. Přesto je sympatická, ve svých odlišnostech, se svým sarkasmem, se svou náklonností, naprostou nesnášenlivostí a nepochopitelnou zamilovaností k SS. Severus Snape je zde... jednoduše Severus Snape. V celé své zrůdnosti, jedovatosti a lidskosti. SS naprosto IC - nebo alespoň v rámci mezí vzhledem k tomu, že je zde přibližně o deset let mladší než v knize a nikde se nevyskytuje žádný Potter, který by ho prudil svou pouhou přítomností. Příběh se obešel bez jakýchkoliv těhotenství a bez jakéhokoliv sexu všeobecně, bez byť obyčejného polibku či muckání jiných částí těla vůbec, a dokonce i bez náhlých prudce vášnivých vyznání lásky. Obešel se bez veškerých klišé a jakéhokoliv patosu. Dokonalá scéna Severuse, kdy se pomocí Mnoholičného lektvaru promění přímo uprostřed hodiny v Kate a dokonale ji poníží. Perfektní konec. Úžasná povídka. (A nebýt ještě lepšího pokračování, vpálím sem plný počet bodů.) ------EDITACE: komentář SinamLlumi převeden absolutně do absurdna, vše naprosto překroucené. Kate není Mary Sue a jejímu popisu neodpovídá ani vzdáleně. Jak jsem řekla - není krásná, ani nejchytřejší a během povídky je to řečeno několikrát. Žádné (ani rádoby) tykání se Severusem tam neproběhlo - uvedená řeč byla ironická, nevím nic o tom, že by se v kanónu spolu nepřátelili lidé z odlišných kolejí (Lenka, Cho a další a další například?), Severus si z ní nesedl na zadek ani jednou, spíš ji do toho jejího kopl, a zamilovaná nejlepší kamarádka - nevím, ale takovéhle nejlepší kamarádky prostě bývají - mají své kamarádky rády. Za vším, co jsem řekla, si stojím. Četla jsem spoustu povídek s Mary Sue (a žádnou z nich nikdy nedočetla) a tohle MS jednoduše není - ani když si uděláte tisíc nejrůznějších sosáckých testů. Tečka. Nemusíme být hned zaujatí kvůli tomu, že je to originální postava přece, lidi... Navíc obyčejnější jméno než Kate snad nevymyslíte. A za to taková Hermiona, Luna, Remus, Severus, Albus a mnoho dalších - těch je Británie úplně plná.”

Garry Poker a modré žaludové eso

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mám prakticky permanentní záchvat smíchu. :-D Předělávky jmen mě nepřestávaly dostávat do kolen (a to hlavně ta na Dracovo příjmení). A rodinka Vlezlejch....to je kapitola sama pro sebe. :)”

A budeš můj

Autor: Spirit      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Pekná poviedka, so zvláštnou atmosférou.”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

assez:

“:D Zac Efron?”

Snape na druhou

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Temnota, Temnota

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano.”

Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

assez:

“Ano. Taky jedna z lepších povídek, byť pro mě vždy spadala spíš do průměru.”

Dort a šálek čaje

Autor: Cybele      Jazyk: ČJ

assez:

“Muhaha… no jo, část vzpomínek. *ďábelský lesk v očích*”

Znesiteľný koniec nešťastnej situácie

Autor: who_la_hoop      Jazyk: SJ

assez:

“Ano.”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

assez:

“Někteří z toho padají na zadek - nic ve zlém. Já osobně to vidím sice jako ano, ale pouze jako průměr… lepší.”

Len pár listov mimo

Autor: Devi, the Wynter Wytch      Jazyk: SJ

assez:

“Ano.”

The Flip Side of Sanity

Autor: sweet asphodel      Jazyk: AJ

assez:

“No… no… snad ještě ano. A poslední rozprava… muhaha.”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

assez:

“Ale no tak jo, no… Ano. Taky jedna z lepších povídek, co se překládají.”

|< 10 11 12 13  >|