Komentáře - Červen 2010

|<  >|

Motýlův křik

Autor: Dark Angel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Krásne napísaný príbeh, zaujímavý dej, ale ten koniec fňuk :( Tri body dávam preto, že Lupin predsa nemohol z lásky urobiť až také veci ako urobil na konci, to mi trochu nesedelo.”

Scarred Souls

Autor: MistyMoonlight      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Námět sliboval víc, než pak čtenář dostal. Možná mě nalákalo to, že Ginny umře hned na začátku. :)) (Fakt ji nemám ráda.) Ale po slibném začátku se povídka, po několika logických kopancích, zvrhává v něco sladce ulepeného, kde se cukr sype z monitoru přímo do klávesnice. Posledních pár kapitol jsem jen přelítla, abych viděla, jestli je to sladké až do konce. Jo, je. ”

The Innocence of Wolves

Autor: GatewayGirl      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Incident v Chroptící chýši se stal Snapeovi osudným - Lupin ho zabil. To by ale nebyli Pobertové, aby i z této kritické situace nedokázali vybruslit bez ztráty bodu. Podaří se jim Snapeovu smrt ututlat a jejich osudy i první válka s Voldemortem tím naberou nový a nečekaný směr. Povídka krásně ukazuje na fakt, že Pobertové ve skutečnosti rozhodně nebyli partička, kterou by si člověk chtěl znepřátelit. S.L.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“To je báječný nápad si tento konec vložit do knihy, mohlo by to zmírnit tu trudomyslnost. :))”

On Manoeuvres

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, kolik zůstává nevysloveno. A jak se chudák Murphy v té hospodě snaží.”

Touchstone

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Hezké.”

Motýlův křik

Autor: Dark Angel      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímavý nápad, velice čtivé, ale konec nic moc. (A rozčilovalo mě nejednotné skloňování Lupinova jména.)”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Myslím, že Rowlingová si spletla epilog. Kdyby tohle bylo v knize, tak bych jásala radostí. ..Co už s mými úchylnými představami. :D Moc se mi to líbilo. Nejspíš si to přidám do knížky, ať to zmírní mé utrpení při čtení verze od oficiální autorky. :D”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

sluzy:

“Perfektná poviedka. Neuveriteľne sa mi páčila. Presne vystihnutá myšlienka.”

Gentille alouette

Autor: seventines      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Takové hezké PWP s mým nejoblíbenějším párem. Teda jestli tady vůbec někoho zajímá fem. :))) S.L.”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“HEh, ja som čakala niečoo iné napríklad oživenie Severusa ale toto ma vážne pobavilo :DDD”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tento príbeh Luciusa a Severusa mám zo všetkých slashových poviedok najradšej. Ich láska je v tu opísaná tak nádherne, až sa mi miestami zastavoval dych. S koncom poviedky som sa nezmierila, ale viem, že je už rozpísané pokračovanie tak som kľudnejšia keď... Veľa nádherných lások v naozajstnom živote skončí, ale v poviedkach existuje aj možnosť dať všetko do poriadku (ak sa postavy nerozhodnú žiť v spisovateľkinej hlave svojím vlastným životom), dúfam, že pokračovanie nezostane dlho skryté. Znovu si čítam tento príbeh a znovu som v ňom stratená. ”

Alternativní konec k HP7

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

zmije:

“Zajímavější varianta happyendu.”

Wish Carefully

Autor: Ten Toes      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zajímavý předpoklad, který se ovšem ukázal jako naprostá blbost. Autorka zapomněla, že píše o kouzelnickém světě. Spousta „problémů“, které líčí, by tam nikdy nenastaly nebo by byly snadno řešitelné. Např. "pracující třída", která svým odchodem údajně způsobila ekonomické potíže, v kánonu vůbec neexistuje, magický svět bez ní funguje odjakživa. Proč by Voldemort podepisoval nevýhodnou smlouvu? Od kdy mívají čistokrevné rodiny jen jednoho syna? (sestry Blackovy, sestry Greengrassovy - nic?) Navíc degenerace by nastala mnohem později, jestli vůbec. Po tisíci letech, prakticky všichni kouzelníci jsou spříznění se zakladateli, ne jenom Potter. Obchody a dílny byly _prodány_. Zjevně je koupil někdo, kdo je hodlal dál provozovat, tak proč by se zavíraly? Domácí skřítci nemůžou odejít od svých pánů. Jak dlouho takový Malfoy asi žije, že může pronášet komentáře typu „over the generations“? A tak dále a tak dále. Jako bonus perly typu: „various countries bordering the Pacific Ocean.“ :))))) Prostě ne, tohle mě ani zdaleka nepřesvědčilo. S.L.”

Wish Carefully

Autor: Ten Toes      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Velice působivé.”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Docela neobyčejně obyčejně vzrušující. Akorát to ochutnávání ehm no...”

Odpolední zábava

Autor: Lilithka      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Dobře napsané a nápad skýtající spoustu dalších možností. (Dovedu si představit, jak třeba taková dvojčata Weasleyovic experimentují s opačným pohlavím.)”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

zmije:

“Loutka přetrhla provázky a dohrála představení překvapivě po svém.”

Swinging the Vote

Autor: Wormykins      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Objektivně spíš na 4, ale když já tak miluju tu pointu! Zástupci tří politických stran se snaží přesvědčit Remuse Lupina, aby jim dal v kouzelnických volbách svůj hlas. Víc nemůžu prozradit, ale povídka je krátká a opravdu stojí za přečtení. :) S.L.”

The Very Secret Diaries

Autor: Cassandra Claire      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Z deníku Aragorna: "Met up with Hobbits. Walked forty miles. Skinned a squirrel and ate it. Still not King." :))) Naprosto dokonalé. Jediná povídka z fandomu LOTR, kterou jsem kdy přečetla až do konce a válela jsem se přitom smíchy. Odkaz vede na rozcestník se všemi deníky. S.L.”

Dangerous Creatures

Autor: Yma      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ke shrnutí už nemůžu nic dodat, abych nezkazila pointu. :) Krátká, ale výborná jednorázovka, napsaná z Kráturova! pohledu. S.L.”

Motýlův křik

Autor: Dark Angel      Jazyk: ČJ

zmije:

“Na můj vkus má povídka trochu větší porci patosu a hodně mě zklamal podivný melodramatický závěr. Postavy v něm jednají v naprostém rozporu se svými charaktery a řekla bych, že i s logikou děje.”

The Master and the Wolf

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

zmije:

“Četla jsem. ”

The Master and the Wolf

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Jedna z několika ntamarou zmasakrovaných pohádek. :))) Sice ne ta nejlepší, ale člověk nemůže nebýt nadšený z toho nápadu. :) S. L. EDIT: Styxiny stránky byly ukradeny, takže překlad se přestěhoval sem: http://www.fanfiction.net/s/6001835/1/Mistr_a_vlk”

Niekde medzi snom a bdením

Autor: r_grayjoy      Jazyk: SJ

Lilithka:

“Je po bitvě a Harry by mohl hodit všechno za hlavu. Mohl, jenže se mu pořád zdá o tom, jak Severus umírá. Jsou to strašné sny, ale o to hezčí je, když se přesune do Severusova mládí a od té doby je povídka pěkně propracovaná, nepostrádá logiku a ačkoliv mi na konci přijde předvídatelná, překvapila mě tím, že nebyla zbytečně romantická a přeslazená. Za poslední tečkou jsem si řekla, ano, takhle by to možná i mohlo skončit. Na druhou se příběh ke konci jeví, že autorka měla deset kapitol naplánovaných a chtěla se do nich za každou cenu vejít. Kvůli mírné degradaci slohu a předvídavosti dávám trojku.”

|<  >|