Komentáře - Duben 2010

Stránky: 

Hedwig and the Goblet of Fire

Autor: Meteoricshipyards      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Taky milujete Harryho sovu Hedviku? Nikdy JKR neodpustím, jak bezcitně ji v sedmičce zabila (HP ani slzu neuronil, ani si na ni nevzpomínal). Jakpak by si asi vedla v Turnaji? A kdopak by byl jejím rukojmím ve druhém úkolu? Báječná jednorázovka na pozvednutí nálady.”

The Heir of All

Autor: SlashySoulstice      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Proč jen, ach, proč jen jsem neposlouchala, co mi říkala mamin-, ehm, Mandragora? Že někdo zmlátí HP takořka k smrti, to se (ve ff) stává. Ale nesnáším, když je HP najednou přes noc ten nejsilnější kouzelník, vrhá kletby v hadím jazyce a dostane se do Snapeovy mysli, než bys řekl švec, tedy jen SS stihne vyslovit Legilimens. A tak, díky Mandragořinu varování, jsem toho nechala někdy v půlce třetí kapitoly.”

Luna's Hubby

Autor: Meteoricshipyards      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Příběh je založený na jednom praštěném nápadu Roscharch's Blot - malá Luna unese Harryho, protože se za něj chce provdat, ale není to ovšem tak bláznivé dobrodružství, jaké by nepochybně stvořil. Přesto je to velice zajímavý příběh "bez HP". V tomto příběhu totiž není Harry Potter, ale Harry Lowegood, vzdálený bratranec a manžel (byť o tom ví jen pár lidí) Luny. Navíc nastupuje o rok níže než v kánonu. I další postavy mají poněkud změněné charaktery, např. Draco netouží tolik podobat se svému otci, protože ho ovlivní Harry s Lunou ještě před Bradavicemi. A přestože v tomto příběhu není HP, je v něm většina z toho, co známe z kánonu, včetně viteálů. Docela zajímavý příběh se šťastným Harrym, praštěnou Lunou, jejím bláznivým otcem a vůbec se spoustou dalších postav.”

Prometheus Bound

Autor: Dius Corvus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Příběh sám není špatný, ale místy se táhl a já přeskakovala (už to vypadalo na dvě hvězdy), vztah SS a HP je napjatý a trpký, SS je silně IC (kolikrát jsem ho měla chuť nakopnout). Harry prožije týrání u Dursleyových, je znásilněn ve vězení a především - je slepý (Vernon). Když začal školní rok, dostalo to přece jen spád, ale po přečtení ve mě zůstala podivná pachuť nedokončenosti. Jakoby ten konec byl honem honem, ať už to mám z krku, nedořešené a nevysvětlené věci. Takže na čtyři hvězdičky to nedosáhlo.”

Myrtilles

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Starvation:

“Ach ano - milovaná upištěná borůvka. Tuhle povídku jsem celou přečetla dvakrát a šla bych do toho klidně znova! :) Není nad malé ušmudlané dětičky, zrádného Sašu, milované koníky a láskyplný příběh, v jakém se neustále něco děje. :):)”

O tatíčcích a učení

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

Starvation:

“Myslím, že Samy to zcela vystihla! :) Nádherná povídka, které se zkrátka nedá nic vytknout!”

Broodmare

Autor: Jill Vaughan      Jazyk: AJ

zmije:

“Naštěstí milosrdně krátký hnus.”

True Joy

Autor: Jill Vaughan      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“"Must I call him Master?" --- "I think that would be a nice touch." :) Achjo, já prostě ujíždím na otroctví, zvlášť když ho píše někdo jako Jill Vaughan. Ovšem objektivně je povídka spíš tak za 3... Byly tam dobré motivy, třeba Remusův přítel, ale řešení traumat z dětství už mě fakt nebaví. S.L.”

Broodmare

Autor: Jill Vaughan      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Vždycky jsem tušila, že je Lupin ve skutečnosti pěkný hajzl. :) Moc dobrá dark povídka. S.L.”

Failure to Communicate

Autor: eeyore9990      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Haha, a pak že už se ve slashi nedá nic nového vymyslet. Dlouho jsem nečetla tak geniální Snack. A z těch obrázků mám udělanou ikonku. :))) S.L.”

Little Man

Autor: Darkrose      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Podle mě zpracování není tak dobré, jako byl nápad. Věřím, že spoustě lidí tento vypravěčský styl sedí a dali by 100%, já ale půjdu s hodnocením o stupínek níž. S.L.”

The Caretaker

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Vývoj Snapeova a Filchova vztahu od dob Pobertů do současnosti a ještě dál. Stručné, dobře napsané a v rámci možností IC. Jedna z mých nejoblíbenějších Snilch povídek. S.L.”

As Sharp As Sunlight

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Vlastně ani nemůžu říct, co se mi tenkrát na As Sharp as Sunlight tak líbilo... myslím, že Black. A taky to, jak je povídka parádně "Amanuensisovsky zvrácená". :) Pravidelní čtenáři autorky ví, o čem mluvím. :) S.L.”

The Marriage Stone

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Normálně nemám ve zvyku hodnotit povídky, které se mi nelíbí a které jsem ani nedočetla, ale tentokrát musím udělat výjimku. Stone je čistokrevný blábol, donekonečna natahovaný a o ničem. Všechny postavy jednají OOC aniž by pro to byl jiný důvod, než že se to autorce zrovna hodilo, „zápletky“ jsou nepravděpodobné, nevěrohodné, nelogické a navíc ohrané. Části s mytologickými motivy byly vysloveně na pěst. Nesnáším když autoři píšou o věcech, o kterých evidentně nic neví. Když mytologii překrucuje JKR tak to ještě vydýchám, ale toto už bylo moc. Abych to zkrátila, když mi někdo na tohle řekne, že to je „dokonalé“ a „skvělé“ a „jedna z nejlepších fanfiction povídek“, tak se asi zbláznil. Přesně kvůli takovýmto perlám má FFnet nechvalnou pověst „The Pit of Voles“. P.S.: Omluvte poněkud příkré vyjadřování, nemohla jsem si pomoct. S.L.”

The Doctor's birthday

Autor: alendar      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Vzhledem k netradičnímu "archivu" si nejsem jistá, jestli je povídka dokončena - dovedu si představit obě možnosti. Především první část je opravdu velmi dobrá. Když se na scéně objeví Susan, je to trochu slabší, ale může to být způsbené i tím, že tak úplně přesně neznám tuto část kánonu.”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Navzdory tomu, že Lupin je dost mimo svůj charakter, pěkná povídka. Jen nechápu, co by na tom mělo být vtipného.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“A sakra. V nahé kráse odhalena logika starého, moudrého a všemi uznávaného čaroděje. :)) Úžasné.”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Mně se to líbí moc. Naprosto.”

Anything - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Tak nejdřív jsem se zahloubala nad jejich profily a výrazy tváří. Pak jsem obdivovala barvy - jsou fakt krásné. A pak mi díky těm barvám napadlo, že... :) no... že si potřebuju koupit něco na sebe.”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle bych od Lupina nečekala - podle tohohle měl patřit spíš do zmijozelu než do nebelvíru. I když ne, že by si to Draco nezasloužil. :)”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

zmije:

“Všechno, co bych chtěla říct, už vystihly komentáře přede mnou.”

I Know What You Think I Am

Autor: DVS      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Škoda, že to skončilo tak brzo, slibně se to rozjíždělo :-)”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Severus utěšuje Pottera - to je konec. :)”

Prostranná brána a široká cesta

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak to je fakt roztomilý. :)”

Co způsobil deník

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Není to zas až taková hrůza.”

Stránky: