Komentáře - Duben 2010

Stránky: 

Milý Ježíšku

Autor: faithwood      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Proč my - mudlové - nemáme taky soví poštu?”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Lenette:

“veľmi milé, tak akurát na dobrú noc:)”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

zmije:

“Draco je velký šéf, ale Remus se směje naposled.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Děj patří mezi originálnější, děj se odvíjí postupně a slepota je popsána opravdu podrobně a přesto chápavě. Také si vážím pociťových chvilek, které jsou velmi dobře napsány. Těším se na dopřeložení, určitě to umocní zážitek z povídky.”

Pekelná vášeň

Autor: Severka Plamenná      Jazyk: ČJ

zmije:

“Chechtám se ještě teď. Je to super.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

zmije:

“Pěkná povídka. V češtině zatím 6 kapitol, originál je dokončený.”

Baiting the Trap

Autor: DVS      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“He´s Cowley the Cow. Well, just you remember: a cow gives milk. A cow looks after its young-- :-D”

There Once Was A...

Autor: DVS      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Opravdu se mi to líbilo. Pěkně napsané.”

Důsledky pravdy

Autor: Seal1      Jazyk: ČJ

zmije:

“Zajímavý nápad, ale zpracování poněkud těžkopádné. V druhé půlce jsem četla už jen každou druhou kapitolu. Navíc si překladatelka oblíbila přechodníky, ale někdo jí zlomyslně zatajil, že existují různé tvary pro ženský a mužský rod, popř.množné číslo.”

There Once Was A...

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Limericky jsou kouzelné, kouzelné! A Bodie je krásně sebejistej.”

Důsledky pravdy

Autor: Seal1      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Moc pěkné. Velmi pozitivně mě tady překvapili Fred s Georgem, zejména pak Fredovo ochranářské chování vůči Ginny. :)”

I Know What You Think I Am

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkná opilecká konverzačka.”

Larceny, Lechery, and Luna Lovegood!

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Šílená povídka - šílená v tom nejlepším slova smyslu. Harry převezme rodiný podnik - v noci vykrádá kouzelnické domy a ve dne ty krádeže vyšetřuje. Hermiona se náhodou provdá za Harryho (jak poznamenal její otec, pokud se dá provdat pouhým přečtením knihy, byla Hermiona odsouzena ke zkáze už v okamžiku, kdy byla přijata do Bradavic. Je spíš div, že je vdaná jenom jednou). Dvojčatům se poněkud vymkne z rukou vtípek a Fred se stane kandidátem na ministra magie ve volbách proti Popletalovi. A dá se omylem a nechtěně stát Temným pánem? Ron dokáže, že to lze, ba co víc, porazí ve volbách o titul Temného pána nejen Voldemorta, ale i Severuse Snapea. A pokud jde o SS - jestli jste jeho vášnivé fanynky, tak to snad ani nečtěte - to, co s ním tady provedl autor... chudák Severus. A Lucius na tom taky není nejlíp. A ještě spousta dalších praštěných nápadů včetně krásně bláznivé Luny, prostě 82 kapitol plných humoru. Myslím, že pět hvězdiček je málo, haló, co takhle nějakou hvězdu přidat? :-D”

Harry Potter and the Walking Shadow

Autor: Koinaka      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry vyrůstá v sirotčinci a naučí se využívat magii pro svou ochranu a ve svůj prospěch. Je v mnohém podobný Tomu Raddleovi, ale ne tak docela. Moc zajímavě pojatý Harry. Není temný, ale ani světlý, spíše bych řekla, že šedivý. Předem není jisté, kam se nakonec přikloní. Autor napsal 19 kapitol, ale pak se zablokoval. Proto se rozhodl povídku přepracovat. Zdá se mi, že má Harry trochu jiné "zabarvení", ale ještě se uvidí. Původní povídka měla jasných pět hvězdiček, tady jsou to zatím slabší čtyři.”

Plot Bunny Storage 10 Cauldron Bubble

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“SS je omlazen a kdože se o něj musí postarat? Nikdo jiný než Neville. A protože se k němu přidá i Luna, tak by z toho mohla být docela zábavná povídka.”

Plot Bunny Storage 09 Neville's Revenge

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Neville na Snapeovi vyzkouší jeho vlastní "vyučovací" metodu. Zajímavá myšlenka, ale asi by to chtělo jiné provedení.”

Plot Bunny Storage 08 Dark Alleys

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je dávno po válce a stařičký Brumbál najde na své dovolené miminko. Čípak je? I když už jsem věděla, jak to končí, stejně mě ten závěr dojal, takže tři hvězdičky. Jinak nic moc, ale je to jenom nápad, ještě ne skutečná povídka.”

Plot Bunny Storage 07 Shacking

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dvě samostatné scény, různé varianty návratu do Chroptící chýše”

Plot Bunny Storage 06 Ringbearer

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ten, jenž nese Prsten, se znovu ujímá své povinnosti.”

Plot Bunny Storage 05 Alchemist’s Apprentice

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Jak by to asi vypadalo, kdyby se ministerstvo rozhodlo vypořádat se šikanou v Bradavicích v době Pobertů? Člověk si při čtení říká - Proč to tak nebylo? Brumbále, dobře ti tak!”

Plot Bunny Storage 03 Ancients Anonymous

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Znáte Anonymní alkoholiky, svépomocnou skupinu pro závislé na alkoholu? No a tohle je svépomocná skupina pro závislé na moci. I když Brumbál se trochu kroutí a tvrdí, že tam nepatří :-)”

Plot Bunny Storage 02 Gone

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Snape se stane přes léto Harryho opatrovníkem. Nečekejte žádné vzájemné pochopení, tady je SS silně IC. A výsledek je děsivý.”

Plot Bunny Storage 04 May the Force be with you

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Plot Bunny Storage 01 - Guardianship. Harry má nového poručníka a Severus se velice baví.”

Plot Bunny Storage 01 Guardianship

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Čtrnáctiletý Harry si zvolí nového poručníka - a tato volba pěkně vytočí Brumbála a čtenáře překvapí. Na žádost čtenářů má sequel Plot Bunny Storage 04 - May the Force be with you”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Som v rozpakoch, vadí mi krutosť alebo ani nie krutosť ale ten chlad, ale je to napísané krásne, ten chlad cítim až v kostiach”

Stránky: