Komentáře - Březen 2010

|<  >|

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

zmije:

“Taková milá oddychovka”

Dědictví

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

zmije:

“Moc, moc se mi to líbilo. Neuspěchané, inteligentní, lahůdkové.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Danae:

“Největší překvapení předloňské Letní dobročinnosti a jedno z nejlepších au, co znám.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

zmije:

“Nedočteno a odloženo, nejspíš už napořád. Četné hrubky.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

zmije:

“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek. Neotřelá, inteligentní, něžná, lehce provokativní a s překvapivým rozuzlením na konci. Sakra, možná je těch superlativů moc, ale prostě ji mám ráda.”

Ta Touha!

Autor: Allishka      Jazyk: ČJ

zmije:

“Povídka o tom, jak /nejen/ Snapeovo IQ zamrzlo na úrovni mateřské školky.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

zmije:

“přečteno”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

zmije:

“Žádný růžový blábol o hodném Snapovi. Takřka dokonalé. Polstrovaná palma - bože, jak já jsem se u toho bavila!”

Zima v nás

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Hatake Jane:

“moc dobrýýý ale chybí mi tam ten sex xDDD”

Důsledky pravdy

Autor: Seal1      Jazyk: ČJ

Hatake Jane:

“moc dobré, sem ráda že vše dopadlo dobře tak jak má =) u jedné kapitoli jsem řvala na Sevíka ať nikam nechodí že je pako a že ho zabijou., když odešel rozbulela jsem se jak želva xD Doporučuji všem co mají rádi tenhle typ povídek (Severus otec Harryho)”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkné. Takové kanonické.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

ave:

“Hodně teoreticky by takový příběh mohl mít potenciál. Ale ten příšerně popisný styl ho spolehlivě zabíjí během několika prvních odstavců. A my si můžeme mezi řádky přečíst autorčino přesvědčení: Nepřemýšlejte o tom, co se stalo, já vám řeknu, co přesně si máte o postavách myslet, já vám řeknu jak to máte vnímat. A všechno je přece tak krásně jednoznačné.”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ave:

“Od Danae nelze čekat v zásadě nic jiného než dobře napsanou a zajímavou povídku. I tahle je taková. Ale jiné její povídky mám raději, tahle je těsně pod vrcholem na solidních 4, 5 bodů, které tu ovšem udělit nejdou :o)”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

ave:

“Neurazí, nenadchne. Ale je to krátké a má-li čtenář správnou náladu, může vzbudit úsměv.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

ave:

“Nápad i provedení dobré. Zajímavé vlastní postavy. Chování některých zapůjčených postav mi lehce nesedělo, ale nic, co by se nedalo snést. Jen ten konec mě trochu zklamal, ne že by byl špatně vymyšlený nebo napsaný, ale bohužel jsem se nemohla zbavit pocitu, že mu něco chybí.”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

ave:

“Roztomilé. Ta píseň se k němu hodí až děsivě dobře.”

To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

ave:

“Byla-li by jemnější stupnice hodnocení, byla by to povídka na 3, 5. Lepší průměr, některé nápady jsou zajímavé.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

ave:

“Nic nedokáže praštit po hlavě tak intenzivně jako dobře napsané AU. ”

14, 12, 13

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

ave:

“Překvapí mě už máloco. Ale tomuhle trojitému drabblu se to povedlo. Je pravda, že tohle téma by se dalo pojmout všelijak, ale Julie to provedla víceméně geniálně. Dobře napsané, vypointované a sakra to sedí.”

Najhorší z Pánov Času

Autor: reaperfox/lazenich      Jazyk: SJ

Lemmesay:

“Krásná kresba, geniální obsah!”

Everything Is Illuminated

Autor: kraken_wakes      Jazyk: AJ

Lemmesay:

“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek ve fandomu, především proto, že je úplně jiná, než všechny ostatní. Je plná mystiky, psychologie a hřejivého fluffy slashe.”

Over the Rainbow

Autor: puddle_took      Jazyk: AJ

Lemmesay:

“Mám ráda všechny povídky od Puddle, ale tahle si mě získala svými úžasnými vnitřními monology a nenucenou hravostí. Kromě vtipných monologů nepostrádá ani vtipné dialogy... a prostě má vše co má pořádná DomBilly povídka mít.”

Dar z nebes

Autor: Veronika      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Vcelku originální, stylem velmi dobře podaná povídka, ve které se i čtenář musí skrýt, aby ho nezavřeli do Azkabanu. =)”

Highland Gold

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

bedrníka:

“No nevím, moc to mezi nimi nejiskří.”

Co způsobil deník

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

zmije:

“Nelíbí se mi.”

|<  >|