Komentáře - Březen 2010

|<  >|

Iluze

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Mishana:

“Fajn povídka. Moc dobře se mi četla.”

Scenes from the Edge

Autor: Kate Maclean      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie opět strašlivě trpí a Doyle je na něj hnusnej, protože se neumí vyrovnat s tím, že ho miluje, a taky trpí, hlavně na konci. Konečně taky.”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Colleen:

“Na internetu je spousta povídek, kde ústředním tématem je, že Snape se stane opatrovníkem/adoptuje/je otcem Harryho. Tahle patří mezi moje nejoblíbenější.”

Internetové tajnosti

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Nade:

“Oblíbená povídka. Má to spád, humor i kriminální záplatku. Není zbytečně dlouhá, takže nestihne nudit ... a taky trochu romance ...”

Není jídlo jako jídlo

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

Nade:

“Tahle povídka mě velmi potěšila a četla jsem ji hned dvakrát.”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Jacomo:

“Takhle nějak mohl vypadat začátek příběhu o HP, kdyby měla JKR dost odvahy využít potenciál, který do postav vložila. Přečteno s očima přilepenýma na monitor a se staženým hrdlem. Přiznávám i slzy v závěru povídky.”

Ta Touha!

Autor: Allishka      Jazyk: ČJ

Mishana:

“Mně se povídka moc líbila. Dobrý děj a rychlý spád.”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Dobby:

“Po prečítaní jednorázovky Harryho prvý trest som bola nadšená. O to viac ma potešilo, keď som zistila, že táto poviedka má pokračovanie. Netrvalo dlho a spustila som preklad tejto poviedky, na ktorej sa podieľam spoločne s Biggi. Poviedka je opäť popretkávaná vtipnými úvahami profesora elixírov a Harryho detskou naivitou :-)”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Dobby:

“Slovenský preklad jednorázovky o Harryho prvom treste u profesora Snapa. Poviedka je vtipne popretkávaná myšlienkami Severusa Snapa a jeho nepochopením Harryho zvláštneho správania. Originál poviedky nájdete na: http://www.fanfiction.net/s/4307359/1/Harrys_First_Detention/”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Povídka krásná jak celkově, tak v detailech. Čtenář může jen fascinovaně sledovat, jak mu na monituru jednotlivé postavy ožívají, a prožívat s nimi strhující příběh.”

Firestorm

Autor: Elspeth Leigh      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie nosí brejle na četení, moc roztomilé. Po druhé bych to ale už nečetla.”

The Strongest Will

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Moje oblíbená je scéna hned na začátku, jak Bodie Doylea za hospodou vykouří a pak očekává, že se Doyle nechá ojet. Zbytek povídky se mi už tak nelíbil.”

Choosing

Autor: Kate Maclean      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fantastická povídka. Bodie nádherně trpí a Doyle je na něj hnusnej. Kanonické a skvěle napsané.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“No nevím, nějak mi to nepadlo do noty. Přišlo mi to takové hodně ohrané a frázovité.”

Podezření

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Zajímavej je akorát konec, ale Bodie hrozně trpí!”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Moc pěkné. A Hermiona to udělala opravdu moc chytře.”

|<  >|