Komentáře - Březen 2010

|<  >|

Roommates

Autor: Elessar      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pitomá zápletka mě odradila hned na začátku, společně s pitomými dialogy.”

Meerrrr - fanart

Autor: pyroiceprince      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc moc roztomilé. A chlapci si jsou docela podobní.”

Of Inle - fanart

Autor: kyoht      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Skoro tak strašidelné, jako některá místa, na která se El-ahrairah v příbězích odvažuje.”

Thlayi - Watership Sketch - fanart

Autor: korat      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Můj nejmilejší králík (ale tu čupřinu jsem si představuju větší).”

Potterverse part I: students - fanart

Autor: naga-wikka      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc moc roztomilé a též vtipné. Třeba ta lžička.”

Návrat do Lórienu

Autor: Martin Antonín      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Opravdu zajímavý alternativní konec.”

Zoetrope

Autor: O Yardley      Jazyk: AJ

Diegina:

“Ačkoliv je to deathfic, je to jeden těch mála deathficů, které ve vás zanechají spokojený pocit, že takhle to má prostě být, že takhle to je správné. Jen bych ji asi příště nečetla až na úplný závěr, na to bych si nechala Some things never change.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Ačkoliv to má v názvu, tahle povídka rozhodně vlažná není. Naopak. Místy je pěkně horká a místy mrazivá jako severní vítr. A právě v těch momentech je nejkrásnější. Bedrničin překlad je tradičně velmi velmi kvalitní a zdařilý. (Příběh má pokračování, které se ale skoro bojím číst. Bojím se, že půjde k mrazivým koncům...)”

Some Things Never Change

Autor: O Yardley      Jazyk: AJ

Diegina:

“Docela roztomilé, ale zase je to jen takový krátý úryvek. Zkonzumujete a jedete dál, málem si ani nevšimnete, že jste něco přečetli.”

Loose Change

Autor: HG      Jazyk: AJ

Diegina:

“Po rozmlsání, které poskytl předchozí román, je toto takřka zklamáním. Krátké, PG k tomu... Objektivně vzato to ale zas tak špatné není. Dokonce by se to dalo číst i samostatně, bez znalosti předchozího románu, stačí jen vědět, že se B a D dali dohromady a byli na dlouhé dovolené. Scéna, kde Doyle a Murphy spolu "campují", aby šlápli na kuří oko jednomu starýmu páprdovi, je skvělá.”

Flawed Lines

Autor: Diagonalist      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Severus zachrání Harryho od Dursleyů, ale Harryho rány na duši jsou moc hluboké. Povídka je hodně emotivní i když úseky, kde se Severus dohaduje se svým vnitřním hlasem jsou také vtipné.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Nefrites:

“Všechno, co mělo být řečeno již řečeno bylo. Mohu jen doporučit.”

Vlažný

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Smutné, obnažené - přesto nádherné.”

Balzám

Autor: rose_whispers      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela roztomilá povídka o tom jak Snape co by léčitel u sv. Munga ke štěstí (nebo neštěstí - to záleží na úhlu pohledu) přišel.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úžasný příběh a krásně vykreslená atmosféra v táboře. A samozřejmě draci, Severus Snape a v neposlední řadě mě potěšil i Severusův zakrslý přítel.”

Siren

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Něšťastnej Bodie, kterýmu se třesou ruce už jen když v nich drží Doyleovu odhozenou košili. Ach, ach.”

In flagrante delicto

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zvlášť závěr je nádherný, citový a romantický.”

Černá je pořád v módě

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Chudák Lemmy, takhle se zamilovat.”

Někdo to rád ostré

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Tak Dunící Hrom opět nenarazil na tu pravou :-D Snad příště”

Útěk z pekla

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Takhle zpětně mě až překvapuje, že to trvalo tak dlouho, než do Logobergu dorazil i Smrť :-D”

Chladné oko

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Zápletka má skoro detektivní nádech.”

Hej hou, jdeme na to!

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Správně, Elvis a Rock´n´Roll proti temným silám, tomu říkám vymítání.”

Tři úplňky

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Postava kocoura Jerryho je vyloženě povedená.”

Zkoušky na vysokou

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“A osvědčená metoda ´zmrvit na co šáhnou´ opět slaví svůj zasloužený úspěch :-D”

Srdečné pozdravy z pekla

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“To by nebyl Lemmy, aby neporušoval i zákony času a prostoru a nenakouknul do minulosti.”

|<  >|