Komentáře - Březen 2010

|<  >|

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Opravdu poněkud netradiční povídka. Nicméně stojí za to, si ji přečíst. HP tak jak tu snad ještě nebylo.”

Čtvero ročních období: Letní pohádka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Pěkná, rozverná povídka, a pak ten melancholickej konec ji posune do vážna. (Nebo-li PWP s vývojem.)”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

marwin:

“Je to vskutku nepopsatelný čtenářský zážitek. Prožívala jsem to od začátku, až do samého konce - Jarvo, Lví Král a Pulp, tvoří neskutečně skutečnou trojici, která si musí získat snad téměř každého. Lord Roderik Galant překrásně pracuje se slovy, hraje si s popisem i těch nejobyčejnějších situací tak dokonale, že mi nezbylo než žasnout a lapat po dechu. Jsem ráda, že jsem si mohla tenhle bravurní příběh přečíst - je to skvost!”

Určitě

Autor: Alexis      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Čekání na něco, co nikdy nepřijde, on nepřijde. Proč, proč je to tak kruté? Že by to byl život sám?”

Země zaslíbená

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Moc zajímavý crossover. Ocenil jsem zapracování některých osobností z historie.”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Mistr Slova v akci. Tenhle hluboký, mnohdy sžíravý, mnohdy vtipný, mnohdy rajcovní příběh ve mně zanechal tolik, že už navždy budu k autorovi zbožně vzhlížet. Myslím, že je to jeden z nejtalentovanějších lidí na povídkářských serverech.”

Úhel pohledu

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Purple Haze:

“Má první povídka od téhle autorky a spokojenost maximální.”

Co způsobil deník

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

Nade:

“Moc příjemné čtení, něco pro romantické dušičky.”

Going for the Shore 2

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle je na Bodieho ošklivej a nic mu nedopřeje!”

Čtyři denní doby

Autor: Metamorfoza      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Donutila mě popřemýšlet. Mám ráda povídky, kde je mnohem víc nevyřčených skutečností než těch odkrytých.”

Důvěra

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“To je mých oblíbených pět vět.”

Going for the Shore

Autor: Sebastian      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Snad nejlepší popis zásahu, co jsem v povídce četla (vyprávěný z pohledu třetí osoby, takže se spolu s ní můžeme obdivovat schopnostem chlapců v akci). A ten romantický zbytek povídky je tak krásně napsaný... chudák Bodie.”

Domácí výuka

Autor: Umeko      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Mám obrovskou slabost pro AU a tohle navíc předhazuje čtenáři velice zajímavou myšlenku. Veliké plus za mrazivý a pro mě naprosto nečekaný závěr.”

Souvislosti

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Miluju tuhle povídku. Při každém dalším přečtení v ní čtenář stále objevuje něco nového, mrazivého.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Povídek z dračí kolonie v Rumunsku je vážně málo a tahle je navíc úžasně věrohodná. Veliké plus za OC postavy, největší potom za ředitelku kolonie.”

Plot Bunny Storage

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to prostě takové skladiště nápadů, kousků povídek, nahozených kapitol. Postupně je sem budu vkládat každou zvlášť, popř. sdruženě, pokud na sebe navazují.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Lupin se na vlastní kůži přesvědčí o tom, že kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“O tom jak Brumbál zjistil, že nevěděl, že něco neví.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“No, zajímavý nápad, kterak vyřešit (to jen tak na okraj) válku ve světě kouzelníků.”

Čtvero ročních období: Jarní pohádka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Doyle v poněkud netradiční pozici, zatímco Bodie je prostě...Bodie.”

Čtvrtá zakázaná kletba

Autor: lilithka      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Povídka mě docela pobavila. Taková vtipná hříčka o tom, že i hodina lektvarů může rozhodnout o výsledku války.”

Upřímné přiznání (spasí duši, ale zkazí pověst)

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“Pohodová povídka pro zlepšení dne.”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Rebelka:

“:D Já to vážně neměla číst na přednášce...”

Můj

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Výborně napsaná povídka, které podle mě škodí neustálé srovnávání s prvním dílem. Skvěle zpracované vztahy, charakterizace postav, čtivý vypravěčský styl... prostě vysoce nadprůměrné dílko. PS: Já osobně jsem ještě nepotkala Snupin povídku, která by měla stejný náboj jako Lukewarm/Vlažný. S.L.”

Why trust Snape? - fanart

Autor: Elenai      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Kouzelné :)”

|<  >|