Komentáře - Únor 2010

|<  >|

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Pansy:

“Úžasná povídka, velmi dlouhá... jsem za ní strašně moc ráda... provázela mě velkou částí mého života a zrovna toho nejdůležitějšího... vždy mě nová kapitola dokázala potěšit... každý čtvrtek jsem byla jako na trní a čekala kdy přibude zase nová kapitola. A když jsem se dočkala hned jsem jí netrpělivě přečetla rychlostí blesku. Velmi doporučuji =) Pár Harry/Draco z jiné stránky ;o)”

Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Autor: Dayspring      Jazyk: ČJ

Pansy:

“Nádherná povídka... moc mi přirostla k srdci... velmi doporučuji =)”

Kapky

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Julie:

“Zvláštní. Líbí se mi mi nejasný konec a soustředění na detail.”

Homo Ex Machina

Autor: toft      Jazyk: AJ

Julie:

“Slovo pornografie jsem nedala do klíčových náhodou. Příběh opravdu je o pornografii a částečně i o sexuáním průmyslu. Toft je autorka, která dokáže napsat skvěle i tu největší zvrhlost (přičemž zvrhlost je v tomhle případě eufemismus). Zajímavé na tom, že dotyčnou zvrhlost nenapíše jako erotický až pornografický příběh (což je samo o sobě v pořádku), ale jako příběh, který určitým způsobem definuje postavy. Nemluvě o tom, že v povídce můžeme sledovat vývoj Watsonovy schopnosti psát PWP, čemuž se prostě nedá odolat:-)”

Hledání jezera

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

Julie:

“Povídka po jejímž přečtení už nic v HP nebylo stejné jako předtím. Romantika, napětí a trochu jiný pohled na historii založení Bradavic. 4 dávám pouze prooto, že Ave umí psát i líp:-)”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Julie:

“Roztomilé a zároveň vtipné video, které velice dobře vyjadřuje vztah mnohých fanynek k Doktorovi.”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Mohlo to dopadnout s Nevillem mnohem hůř. Zatím je to dobré, nevypadá to na explozi.”

Luna Lovegood - The Believer - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Ty oči to kazí. :(”

The Heir of All

Autor: SlashySoulstice      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Přečetla jsem pár počátečních kapitol a pak jsem to jen přeskákala na konec, abych viděla, jestli se to nezlepšilo. Nezlepšilo, ba právě naopak. Hned na začátku SS zahoří citem k HP, který se stane skoro přes noc naprosto nejsilnější a nejlepší na celém světě a v přilehlém vesmíru. Později HP zjistí, že jeho osudová duše je DM a konec je jeden velký, uslintaný hepáč, kdy se všichni milují a mají velkou rodinu. Chjo.”

The Potters and their friends - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

Mandragora:

“Hmm, nějak nejsem schopná úplně identifikovat kdo je kdo. První co mě napadlo, že ten vzadu je SS, ale to je blbost. :)”

Albus Dumbledore - Clarity - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nádherné barvy. (To píšu ke každému druhému obrázku, he he.) Moc se mi líbí ti intarzovaní fénixové.”

The Potters and their friends - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi, že Harry nemá tradiční bílý povijan, ale správný kouzelnický.”

Luna Lovegood - The Believer - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné barvy, ale ty oči jsou oprvadu trochu divné.”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné barvy, živá scéna. (Snape nedrží hůlku, ale naběračku s dlouhou rukojetí.)”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Danae:

“Tahle povídka pro mě tenkrát byla překvapením kola. Moc dobrá - a netypická.”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

Danae:

“Tahle dáma by mi klidně mohla ilustrovat celou sérii :) Jen ta S. hůlka mi přijde drobet dlouhá.”

The Bat - fanart

Autor: firefly-wp      Jazyk: fanart

Danae:

“Výborné”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Jimmi:

“Túto poviedku som čítala už strašne dávno, a teraz znova u mňa vyvolala rovnaké pocity. Neskutočne krásna, ale takisto neskutočne smutná. Ďakujem za ňu.”

Luna Lovegood - fanart

Autor: Severina      Jazyk: fanart

Danae:

“Originální, skoro trnkovské.”

The Potters and their friends - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“… a zůstal jen obrázek. A že takových obrázků na světě je. Nejvíc se mi líbí barvy.”

Luna Lovegood - fanart

Autor: Severina      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Krásný obrázek”

Luna Lovegood - The Believer - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Její oči se mi zdály dost přehnané, asi bych chtěla, aby vypadala trochu jinak, ale když budu brát oči tak, že ona jimi prostě vidí... A odstíny oblohy stojí za podívání.”

Albus Dumbledore - Clarity - fanart

Autor: Nasubionna      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Nejdřív ze všeho mi napadla otázka, jestli si vůbec zaslouží vypadat tak dobře.”

The Bat - fanart

Autor: firefly-wp      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Pěkné, pěkné, působivé.”

Poor Neville - fanart

Autor: Alooockhard      Jazyk: fanart

Istar Halabába:

“Hezké. Skoro jsem čekala, že se začnou pohybovat :) A ty odstíny barev se mi líbí.”

|<  >|