Komentáře - Únor 2010

|<  >|

Untitled. Got any suggestions?

Autor: Stella Moon      Jazyk: fanart

lamees:

“Bola som týmto obrázkom taká zblbnutá, že som si ho nastavila ako pozadie a potom som to zabudla zmeniť a naklusala som s tým do školy. Ehm... Určite si pozrite aj iné jej kresby, pretože sú vážne skvelé, ale toto bola láska na prvý pohľad. Musím na to stále zízať. bože!”

Harry Potter and the Deathly Hallows book parody

Autor: naill_renfro      Jazyk: AJ

lamees:

“Veľmi výstižná paródia na Relikvie smrti a ani fanúšikovia nezostanú ušetrení.”

Panoramic View

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Jako obvykle M Fae píše tak, že ani jedna věta není navíc.”

Čmelák pod sněhem

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Na tohle se snad dá říct jen, že je to tak praštěné, až je to až dobré.”

Ovocné guličky

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

D.J. Orlovský:

“Severus je děsně OOC, ale dobře to bych ještě zkousnul, ale to dítě mi přijde neskutečně přiblblé a nic mě nepřesvědčí o tom, že takhle někdo může učit dítě chodit na záchod. Přijde mi to krajně nerealistické a ani to není moc vtipné.”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Zábavně praštěné.”

The Valentine Situation

Autor: The Hag      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Shrnutí téhle povídky mě zaujalo bohužel víc než sama povídka.”

About Doyle

Autor: Quill      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Sedí to jak hrnec na prdel :-P”

Santa's Surprise

Autor: knghtmar44      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Začátek by se ještě dal označit za slibný. Představa Bodieho, který zastřelil Santu, mi přijde zábavná. Bohužel poenciál téhle vtipné myšlenky využit nebyl. Ani jsem to pořádně nečetl, jen jsem to vlastně tak spíš prolétl.”

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

Danae:

“Video, které dává známé písni docela jiný rozměr ;) Dobře vybrané scény, vtipné časování.”

Mating Season

Autor: Anne Higgins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Těšila jsem se aspoň na ten sex s kocourem, ale autorka s ním byla moc ryhle hotová na to, abych si ho užila. Zbytek se mi už číst nechtělo, i přesto, že představa Bodieho obklopeného koťaty je roztomilá.”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Věk lidí

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak u téhlé části já osobně bez kapesníku ani ránu. Haldir trpí, Aragorn má nervy na pochodu a čas elfů ve Středozemi pomalu končí. Prostě překrásné, úžasné a pro mě dokonalé.”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Válka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Opět nádhera a opět smekám.”

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Estel

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nádherná povídka a já za ní před D.J. smekám.”

Reunion

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Válka už skončila a koná se sraz Harryho spolužáků. Jeho ročník, tzv. "Ztracená třída", do které je zahrnut i ročník nad nimi i pod nimi, byl těžce zdecimován a na srazu se sejdou jen čtyři - Harry, Hermiona, Susan Bonesová a Luna. Hermiona vymyslela plán, jak se vrátit v čase a udělat změny, což by klasický obraceč času neumožnil. Vrací se do doby, kdy je jim asi šest let. A protože se musí nějak zabavit, než nastoupí do Bradavic, věnuje se Harry svému oblíbenému koníčku - vyvražďování Smrtijedů (v prvním životě byl oficiálním hrdinou k pronajmutí - jak se někde objevil nějaký Temný pán, už na něj volali Harryho). Takže když všichni nastupují do Bradavic, je Zmijozelská kolej vylidněná, proto se rozhodnou, že se nechají zařadit tam - koneckonců tam bude mít každý svůj pokoj :-) A likvidace pokračují s úžasnou vynalézavostí, navíc všechny smrti vypadají jako nehody. Naprosto bláznivý a báječný příběh se sociopatickým masovým vrahem a jeho "harémem". Pět hvězdiček, trošku slabší kvůli těm finančím machinacím, které mi přišly trochu nezajímavé, na druhou stranu v jejich důsledku ministr krásně vyjebal s Brumbálem (a za ten výraz se neomlouvám ;)))”

Harry James Potter a James Potter

Autor: margelinazv      Jazyk: ČJ

demea:

“Líbí se mi styl psaní autorky, příběh má hodně nečekaných zvratů. Velmi čtivé, jediná nevýhoda je dlouhá doba mezi kapitolami, ale kvalita se nedá uspěchat:-)”

Bez východu

Autor: Lookfar      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Pěkná povídka. Nechce se mi o ní teď vymýšlet nějaký dlouhý, vtipný nebo chytrý komentář ( i když by si ho zasloužila) - prostě se mi moc líbila a dobře se mi četla a vrátím se k ní.”

The Time of Love and Rogues

Autor: Maizeysugah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Cestování v čase je vždycky ošemetná záležitost. Tady ho Voldemort využívá, aby upravil minulost a změnil tak sám sebe. Jenže jeho minulé já má svoje vlastní názory a hlavně - miluje Harryho. Těžko říct, jak by se to vyvíjelo dál, ale ke konci už to začalo být možná až překombinované, nebo aspoň nepřehledné a nejasné. I když ten začátek, jak Harry vyrůstá s Tomem v domě Gauntových, je zajímavý, takže se to udrželo na třech hvězdičkách.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Lucy005:

“Páni, skvělá povídka, můj oblíbený žánr, určitě si to někdy přečtu znovu”

O filmovém milovníku - fanvid

Autor: multimedialnibeta      Jazyk: fanvid

Danae:

“Milované video. Pouštím si ho aspoň jednou týdně ;)”

The Valentine Situation

Autor: The Hag      Jazyk: AJ

Diegina:

“Zajímavé pojetí, zláště života římských bohů, škoda jen, že onen nadsazený humor se přenesl i do světa CI5 a změnil se v absurdní parodii. Cowley jako takový škrt, že by honil Betty, aby mu dohledávala jeden chybějící list papíru, nebo aby srážel Doylovi z platu cenu listu z poznámkového bloku, na který si Ray dovolil napsat seznam na nákup, kde figuroval dokonce i toaletní papír (místo aby si stříhal noviny), to mi opravdu vůbec, ale vůbec nesedlo. Interakce a charakterizace Bodieho a Doyla ale byla zdařilá.”

Santa's Surprise

Autor: knghtmar44      Jazyk: AJ

Diegina:

“Jsou vánoční fanficy a vánoční fanficy. Když jsem si koupila fanzine, ve kterém tato povídka původně vyšla, přeskočila jsem ji. Teď už vím, že oprávněně. Premisa příběhu "Hele, Doyle, zastřelil jsem Santu", sice na první pohled vypadá vtipně, ale jen do té doby, než si uvědomíte, že to autorka myslela vážně. Tož, to by ještě nevadilo, AU kde je Santa Claus skutečný, ještě není nic tak strašného a mohla by to být i docela sranda. Strašné na tom ale je OOC obou hlavních postav(Ray je nejdřív na Bodieho až kýčovitě neurvalý, pak se oba příšerně rozněžní), ty dávky inzulínu, které potřebujete k dočtení tohoto relativně kraťoučkého dílka. Kdyby aspoň autorka někde do poznámek napsala, co za tímto příběhem stálo (třeba dvě láhve vodky, nebo "došly mi cigarety, tak jsem si vzala od syna, ale byly nějaký divný"), ale ono nic. Ne že by to i tak nějak změnilo fakt, že si to už víckrát nepřečtu :-D”

Sledovačka

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Bezinka:

“K téhle povídce se ráda vracím, když mám chuť na "rychlovku" (ve všech významech toho slova).”

Bez východu

Autor: Lookfar      Jazyk: ČJ

Regila:

“Velice zajímavá povídka... Jedna z těch, které si zapamatujete.”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Regila:

“Moc ráda jsem se k téhle povídce vrátila. Rozesměje mě, ale i rozněžní.”

|<  >|