Komentáře - Únor 2010

|<  >|

Grievous Bodily Harm I: In the Beginning

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Krásná, romantická povídka, taková klasika od M. Fae Glasgow.”

Tread Softly

Autor: Dius Corvus      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavá, výborně napsaná povídka, ve které se Harry dostane v úplně jiném těle do doby Pobertů a zamiluje se do mladého Snapea (a on do něj). Vystupuje tam taky docela dost Lily. A autor je výjimečně muž.”

Blurred Reflections

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Sequel k Mirror Image. Příběh tentokrát v mých očích nesráží nelogické chování postav. Prapor hlavního záporáka převzala Hermiona, i když se poněkud zapomnělo, že je taky částečnou obětí. Scény, kde se Hermiona nehodlá smířit s tím, že už není čarodějkou a pokouší se o magii, patří k nejlepším.”

Mirror Image

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Zápletka je zajímavá, koneckonců Harry coby Voldemortovo dvojče, to se hned tak nevidí (syn, vnuk, to ano, ale bratr?) Co je ovšem katastrofa, to je Harry, který je silně OOC (náhlá změna chování k Dracovi, náhlé "všemocnost" - magie bez hůlky a beze slov) Všechno se děje překotně, Brumbál si zřejmě někde dává šlofíka a ani nečte Denního věštce. Je to jako špatné představení, v hlavní roli je navíc naprosté dřevo, a tak je hra naprosto nevěrohodná. Velké zklamání. Má sequel Blurred Reflections”

Tread Softly

Autor: Dius Corvus      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry je vržen zpátky do minulosti, do doby, kdy byli jeho rodiče v sedmém ročníku. Naneštětí ho Klobouk zařadí do Zmijozelu, takže se na něj zaměří nenávíst Pobertů (speciálně Sirius je nesnesitelný). Harry se snaží zjistit, jak by se mohl vrátit do vlastního času, ale situaci mu komplikuje to, že se zamiloval do té nejméně pravděpodobé osoby - do Severuse Snapea (a ten je hodně IC, několikrát jsem měla chuť ho až nakopnout :). Místy dost nepřehledné a až nesnesitelné, když se Harry snaží nezměnit budoucnost, slabší tři hvězdičky. Má sequel Ashes of Time”

Stuck on Parseltongue

Autor: Molly Morrison      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Nápad zajímavý, ale povídka má příliš předvídatelný děj. Na jedno přečtení pobaví, ale jinak slabý průměr.”

Westering Home

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Napsané je to samozřejmě skvěle, a i uvěřím, že by Doyle uměl být takhle sobecký, ale nezdá se mi, že by mu to Bodie nechtěl tak dlouho odpustit. A konec je takovej až moc romantickej.”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Nade:

“Příjemné počteníčko. "Zaprodal bych duši dáblu, abych si to mohl zopakovat." .... "To už jste stejně udělal. "”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Nade:

“Další z úžasných povídek od Falkiry. Herniona je pěkně mazaná. :-)”

Zima v nás

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Nade:

“Prostě paráda. Všechny povídky Falkiry mě dost baví.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Nade:

“Vtipné, výstižné, vzrušující. Severus je k sežrání a přitom ani není příliš OC”

Harry Potter: Death Eater - Harry/Snape SLASH dark

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Nade:

“Úžasné. Písnička i video.”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Nade:

“Fantasticky sestříhané a propracované. Po shlédnutí jsem jen vzdechla: "Ty vole..."”

Life as I know it

Autor: Blinded HP      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Nápad je zajímavý, ale zase ne nijak neobvyklý. Začátek povídky je poutavý, ale později se to nějak rozplizne. Vernon si z Harryho udělá svého otroka a vysvobodí ho SS, aby ke svému velkému zděšení zjistil, že kluk ho akceptoval jako svého nového majitele a mistra. Poslední zajímavý nápad je, jak se SS pomstí Vernonovi. Povídka má i sequel, ale nedokončený a jen jsem ho zběžně prolítla a bylo to hodně slabé.”

Harry Potter and the Deathly Hallows book parody

Autor: naill_renfro      Jazyk: AJ

Jacomo:

“Wow! Přeložit !!! Jdu na to.”

Coming Home

Autor: countesszero      Jazyk: AJ

Colleen:

“Povídka napůl v souladu s epilogem. Severus se stane domácím učitelem dětí Potterových. Vztah mezi Severusem a Harrym je pěkně rozvinutý, Ginny je popsáná jako lidská bytost, IC Snape.”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

ravenablue:

“Ano Ariel patří mezi špičky, její videa jsou opravdu skvělá”

Harry Potter: Death Eater - Harry/Snape SLASH dark

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

ravenablue:

“Nádherné video a písnička - tuším že Enigma - Gravity of Love.”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

ravenablue:

“První dílko co jsem od Seiyuu četla...z původně plánované jednorázovky o dvou kapitolách byla najednou 13-ti dílná kapitolovka, nutno říct že úžasná :-)”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ravenablue:

“Sex, sex a zase sex :-) Ne že by to bylo na škodu”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ravenablue:

“Jedna z mých prvních slashových povídek, co jsem četla ...”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ravenablue:

“Miluju povídky od Falkiry.”

Čajový dýchánek

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ravenablue:

“Na mě trochu moc pwp, ale když mám zrovna chuť tak se k těmto povídkám velice ráda vracím”

Zima v nás

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

ravenablue:

“Nádherná jednorázovka. Na Falkiru až podezřele bez sexu :-)”

Panoramic View

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Vždycky jsem byl přesvědčen, že Bodie je ten, kdo má sumbisivní sklony, zatímco Doyle je tím, kdo touží ovládat, mít vždy kontrolu.”

|<  >|