Komentáře - Únor 2010

|<  >|

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Lilithka:

“Zasmála jsem se, ale chyběla tomu trocha říznosti.”

A Throw Away Moment

Autor: Crimson      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Veice zábavné, ale enchápu, co sakra všichni proti tomu přehozu mají. Já jsem na Bodieho straně, mě se ta věc taky líbí.”

Secrets

Autor: DVS      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyleovi přijde svatební oznámení jeho dávného milence, které Bodieho přiměje přiznat si své city k Doyleovi. Bodie je sice nezkušený, ale odhodlaný, když se jedná o Doylea. Moje oblíbená scéna je hned na začátku, jak Bodie vyzunkne poslední plechovku piva z lednice a pak ji nenápadně skopne pod kanape, než si toho Doyle všimne - jak malý kluk. A pak samozřejmě na konci, když Doyleovi slibuje, že mu nikdy nebude lhát a tak.”

Masquerade

Autor: Tarot (Chris Quinton)      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, jak autorka zdůrazňuje, že se Bodie ve svých nečekaných pocitech odmítá babrat, kdežto Doyle to donekonečna řeší.”

Sunday Morning Off

Autor: PFL      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Bodie by se spokojil i s nezávazným sexem, ale Doyle ne, on potřebuje víc, takže mu to Bodie dá. (Akorát ten sex tam teda není.)”

Sunday Morning Off - fanart

Autor: Crimson      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Docela pěkná póza, ale Doyleův obličej mi přijde divnej.”

A Throw Away Moment

Autor: Crimson      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Doyle je na Bodieho hnusnej a nic mu nedopřeje (i když já bych si na tu chlupatou věc taky nechtěla sáhnout).”

S Cowleyho požehnáním

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Skvělej sex, skvělej Cowley. A docela reálné.”

Bar

Autor: Zuzka a Kája      Jazyk: ČJ

emihorsen:

“Můžu říct jen jedno: skvělé.”

Ambivalence

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

Čtenářka:

“Nejsem prostě schopná se přenést přes Tofianin styl plný patetických frází.”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Čtenářka:

“Průměrná povídka, která pobrala inspiraci všude možně, ale chybí jí něco osobitého. Nicméně Memorin nezatracuji a věřím, že se někam vyvine. Tady se střídají dobré pasáže s těmi skutečně špatnými a to je prostě škoda.”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Čtenářka:

“Výborné, s nápadem, se třpytkami.”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Čtenářka:

“Bylo to příjemné čtení, ale nic to nezanechalo, teď už si skoro nic nepamatuji.”

All that Glitters - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

Čtenářka:

“Ponderosa je výborná.”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Nejhezčí okamžik při čtení byl ten, kdy jsem začala tušit... A jinak - jak jsem žila, co jsem dovolila, aby se stalo; jak bych chtěla žít dál, co si pro sebe přát - takové otázky si neklade nebo není přinucena si klást jen Bellatrix, zvlášť když se ocitne tam, kde nechce být.”

|<  >|