Komentáře - Únor 2010

|<  >|

Ozymandias - fanart

Autor: Attn2DTale      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Úžasné detaily.”

OZYMANDIAS - fanart

Autor: olivernome      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Černobílá je pěkná.”

Watchmen - Antithesis - fanart

Autor: theyoungdoyler      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Komiksovej Ozy, moc pěknej.”

Neko

Autor: P.L. Nunn      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Klasika pro milovníky násilného sexu a mučení. Zvlášť některé scény jsou moc povedené a vracím se k nim.”

Můj tajný život

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Smrtijedka:

“Velmi neobvyklý pár, a překvapivě mi už na něm asi po polovině povídky nepřišlo vůbec nic divného. Autorka píše krásně citlivě, logicky zapojuje všelijaké prvky. Perfektní!”

Zelená karta

Autor: Alane      Jazyk: ČJ

Smrtijedka:

“Určitě jedna z nejoriginálnějších povídek, jakou jsem kdy četla. To rozuzlení je naprosto geniální. Bellatrix má lidštější podobu, na můj vkus někdy až příliš idealistickou, ale budiž, sem se to hodí. Doporučuji”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Smrtijedka:

“Co mám na to říct? :D Ta povídka byla pro mě, takže už se mi tak nějak z principu musí líbit :). Ta atmosféra je úžasná - a ten humor! Danae je génius! ;)”

Nelíbejte učitele za jízdy

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

zuzka:

“milá povídka :-) nejvíc se mi líbilo asi to,že mi připadala reálná. jako by se něco takového opravdu mohlo stát ;-) jsem moc ráda, že je dokončená!”

The Wedding Party

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Smrtijedka:

“Harry se chová jako děcko, Severus je až na výjimky totálně OOC, všechny postavy, co by nezapadaly do příběhu jsou mrtvé a všichni jsou strašně šťastní. Nudné.”

Colorblind - fanvid

Autor: gobuss      Jazyk: fanvid

Smrtijedka:

“Působivé, krásné, drsné. Jde z toho mráz po zádech...”

I Hate Everything About You

Autor: GlindyUpland      Jazyk: fanvid

Smrtijedka:

“Není to úplně perfektní, malinko skřípou některé detaily, ale hudba a povětšinou i efekty jsou super :). Doporučuju.”

Tear you apart - Harry/Snape SLASH

Autor: Ariel Lindt      Jazyk: fanvid

Smrtijedka:

“Podle mě naprosto úžasné, dokonalé video. Ať už po stránce efektů, tak atmosféry. Hlavně nenudí. Pro mě platí: slash jedině od Ariel Lindt! :) ”

Dcéra Bellatrix

Autor: Avada      Jazyk: SJ

Smrtijedka:

“Povídka se víceméně skládá (pouze) z dialogů a čas od času nějakých těch popisů bojových scén. Autorka se svou MS (a neváhám ani na okamžik hlavní hrdinku takto označit) provádí všelijaké psí kusy, přisuzuje jí neskutečné kouzelné síly, chvílemi z ní dělá blázna, hysterku či milující matku. Telenovela na druhou. Nedočteno.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

vrony:

“Velmi kvalitně napsané dílo. Všem vřele doporučuji, pokud se chtějí pokochat krásou češtiny a nápady autorky. Perfektně doplňuje a vysvětluje mnoho informací z knížek HP.”

Monopoly

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Sex na veřejnosti se špetkou bdsm. Bodie ví, jak Doylea přivést do varu.”

The Earth That They Inherit

Autor: Shoshanna      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Moc pěkné Bodieho ponižování a trápení.”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

assez:

“Nevím, jestli se k tomu někdy s radostí vrátím, jak je ošemetně napsáno v hodnocení. :) Nicméně… je to dobrý přestup z Roku k Rodině. A to, co autorka spíš zanedbávala, tedy Draco, je zde… je to, řekněme, Dracovi vynahrazeno. Pouta se utvrzují, také dobře napsaná návaznost.”

Mere Anarchy

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Škoda že si na konci nezašukali, ale zase Bodie a ty jeho přirovnání k jídlu jsou taky roztomilý.”

Only in Vegas

Autor: Shinku      Jazyk: AJ

Danae:

“Vtipná a romantická jednorázovka o tom, jak by také mohlo vypadat setkání krále goblinů a dívky, která kdysi prošla jeho labyrintem - a jak by mohlo skončit. Moc jsem si to užila :)”

Penance

Autor: Perse      Jazyk: AJ

Danae:

“Povídka ze zlatého fondu "hurt/comfort". Autorka umí dokonale tančit po tenounké hranici mezi mezi přátelskou péčí a preslashem a vyrazit z obého maximum.”

Who Lives In Disguise

Autor: Duj      Jazyk: AJ

Danae:

“Dujinu povídku "Who Lives In Disguise" pokládám za jednu z nejlepších fanfiction vzniklých po HP 6. Na základně dobře známých kanonických informací buduje svébytnou, originální a přitom velmi dobře uvěřitelnou zápletku, ve které hraje hlavní roli právě nebelvírská prefektka - a Severus Snape. Jejich vztah se přitom pohybuje na zcela neromantické a velmi kanonické rovině vynuceného spojenectví, kdesi mezi odporem a velmi zdrženlivými záblesky sympatie. Zhruba polovinu přeložila do češtiny chalibda, ale stránky jsou momentálně nedostupné.”

S Cowleyho požehnáním

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Diegina:

“Jediná povídka od tohoto autora, co jsem vůbec byla schopna dočíst, a to jen kvůli mé zvědavosti na pojetí B/D/C. Ještě těď mě bolí čelist, jak jsem měla dlouho zatnuté zuby, abych to vůbec dočetla. Bohužel, připadá mi to stejně špatné, jako všechny ostatní B/D povídky od D.J., které jsem se pokusila číst, ale nedočetla (a tedy raději ani zde nehodnotila, i když bych teoreticky mohla).”

The Black Heir

Autor: FirePhoenix8      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Poutavá povídka, kde Harry není světlý, ale temný čaroděj a to hodně mocný. Postupně odhaluje tajemství svého původu a příčinu své velké moci.”

Bod klidu

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Mimo jiné takové něžné. A název je výstižný.”

Černá sanitka

Autor: Aloisie Trpkošová      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Svižná hororová oddechovka a povedená směs klišé a neotřele překvapivých zvratů.”

|<  >|