Komentáře - Únor 2010

|<  >|

Ovocné guličky

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

Istar Halabába:

“Nelíbí se mi, jak je otec vyděšený z toho, že by se měl ON! podílet na výchově svého syna. A nelíbí se mi Hermiona, která se musela tak snažit, aby dosáhla svého (Stálo jí to vůbec za to?), a také se mi nezdá, že by ona tuhle oblast výchovy odložila na tak pozdě. No vím, jsou jiné země, jiné zvyky, jiné názory, jiné povahy... :) Ale napsané je to docela hezky.”

Voldemort in the Loony Bin

Autor: Mahaliem      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Roztomilá povídka.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Istar Halabába:

“Pěkné čtení.”

About Doyle

Autor: Quill      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velice pěkné, docela to sedí.”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“No jo, já už úplně zapomněla, jak je tohle vtipné a v tolika skvělých překladech...”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dobrá poviedka, čítala som ju jedným dychom, u mňa má jediné mínus, a to, že autorka mi zabila najobľúbenejšiu postavu.”

Ovocné guličky

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

eggy:

“Když jsem to poprvé četla tak jsem se válela smíchy :) určite se to oplatí prečíst...”

Voldemort ve cvokárně

Autor: Mahaliem      Jazyk: ČJ

Danae:

“Vyberte si svůj nejoblíbenější překlad, všechny stojí za to ;)”

Voldemort in the Loony Bin

Autor: Mahaliem      Jazyk: AJ

Danae:

“Pro mě jedna z nejsrandovnějších HP povídek vůbec.”

The Third Week in April

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Druhé čtení jsem si vychutnala ještě víc než to první. Až na pitomý začátek s Parkerem je to nádherná povídka.”

Bradavická porada

Autor: Inkwolf      Jazyk: ČJ

Jacomo:

“Skvěle jsem se bavila, zejména zpočátku. Odlehčený pohled a příjemná změna po mnoha krvelačných či uvzdychaných povídkách.”

Čmelák pod sněhem

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Danae:

“Humorná jednorázovka, která dokázala elegantně zapracovat absurdní zápletku, kanonické informace, šílené autorské poznámky, vánoční atmosféru i větu "Severusi, nezabíjejte Bivoje". ”

The Space Between

Autor: Maizeysugah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry a Voldemort se spolu snaží sžít na místě, kde není magie.Škoda, že tomu není věnováno víc prostoru. O to zajímavější je to, jak prožívají návrat. Takové slabé čtyři hvězdičky (ty čtyři nakonec za to, že jejich návrat není žádná idylka)”

The Gift of a Second Chance

Autor: Silverhair Theory      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Další povídka, kdy se Harry vrátí v čase a setká s mladým Voldemortem. Dost promyšlené, aby nezpůsobilo příliš velké časové nesrovnalosti (byť by se možná našly), konec dojímavý, leč nereálný. Silné tři hvězdičky.”

The Defection of the Vindictive

Autor: Faire Weather      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to zajímavě, Harry má noční můru o tom, jak ho strýc Vernon týral a zlomil mu hůlku a Sirius ho zachránil. Pak se Harry probudí, a protože se mu nechce spát, jde se projít, odchytí Draca a vezme ho ven na výlet. Ukazuje se, že ovládá pokročilou magii, bez hůlky, a slibuje vysvětlení. Jenže místo toho se jen dozvíme, že je synem Siria a že je čistokrevný (přesto synem Lily), a pak začne s Dracem plánovat, jak ovládne svět. Když ani ve čtvrté kapitole nevysvětlil, vo co go, tak jsem s tím praštila, stejně je to nedokončené.”

Chasm of Darkness

Autor: Twinfetish      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po HP5. Brumbál ovládá Harryho už 11 let (ještě před Bradavicemi), ale zdá se, že konečně má Harry naději na osvobození. Po znovuzařazování se proti němu mnozí obrací, ale někteří zůstávají věrní - Luna a Neville. Především Luna tu je zajímavá postava, její řeč je jako kódovaná, rozumí jí jen Harry a Neville. Jen si říkám, že to mohlo ještě chvíli pokračovat.”

Broken Angel

Autor: Maizeysugah      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Prázdniny po 4. ročníku. Harry je na dně a tak napíše Voldemortovi, že se mu vzdává, aby ho zabil. Ten se ale rozhodne, že si ho ponechá. Přišlo mi, že se autor nemohl rozhodnout, jëstli to bude HP/LV nebo HP/DM, tak že by z toho udělal trojku? Ačkoliv je oběma mládencům stejně, tak Draco je tu vyktreslen jako mužný typ (je mu 15!!), kdežto Harry skoro jako nějaké malé děcko. Postavy se chovají nelogicky a absurdně, takže jsem toho u desáté kapitoly nechala.”

Bradavická porada

Autor: Inkwolf      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Nejdřív to bylo veselé, pak bláznivé a nakonec šílené. V tramvaji jsem se otřásala smíchy, doma jsem se mohla smát nahlas. Jedno z nejlepších bylo seznámení s Regisem Malfoyem a Snapeovo Znamení zla. Jen ke konci už je to takové poněkud rozplizlé”

Choosing

Autor: Kate Maclean      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Obvykle se z lenosti dlouhým povídkám vyhýbám, ale u tohohle jsem vytuhl do tři čtvrtě na jednu, protože jsem to prostě musel přečíst.”

Torchwood Babiez - fanart

Autor: spastasmagoria, jigglykat      Jazyk: AJ

Diegina:

“Už by to měli autoři přestat hulit. Jako fanart zdařilé po technické stránce - pokud to je váš šálek čaje (což můj není), jako příběh trapné. Ani vtipné mi to nepřipadalo, snad až na Wosinu tea party, kde mě pobavil ten obrovský démon s miniaturním šálkem. To je ale málo.”

Secrets

Autor: DVS      Jazyk: AJ

Diegina:

“Příjemné čtení. Plusové body za Bodieho četná zadní vrátka, rezervy atp. - tahle část canonu bývá docela ignorována. Škoda, že to není delší, některé části by stály za to rozvinout víc - ale tím rozhodně nemyslím sex. Absence závěrečné big sex scene je osvěžující.”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Dokonale zvrhlé. :-)”

Watchmen Slash - fanart

Autor: CaptainQuirk      Jazyk: fanart

neviathiel:

“Aaaa. To nemá chybu:)))”

Finding His Voice

Autor: Michmak      Jazyk: SJ

Jacomo:

“Severus + Hermiona. Snad nejčastější pár FF HP mimo slash (nebo je to můj dojem, protože skoro nic jiného nečtu? :-D). Není to kánon. Postavy jsou mírně OOC. Téma je trochu ohrané. ALE - a to je nejdůležitější: je to nádherný příběh. Krásný, sladký příběh o temném hrdinovi, které my ženy tak milujeme. Je plný něžných pocitů, citových zmatků a láskyplných okamžiků. Je to prostě ta správná povídka, když je nám ženským smutno, venku a v nás je mráz a hledáme potřebu teplého krbu a náručí. Ta jedna hvězdička tam chybí kvůli konci, respektive jeho absenci. Bohužel jsem čekala nějaké radikálnější vyústění.”

Chasm of Darkness

Autor: Twinfetish      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Zlý, manipulativní Brumbál, který ovládá Harryho. Naprosto úžasná Luna, které rozumí jen málokdo. Nezačínejte číst, pokud nemáte dost času to dočíst celé. Povídka vás pohltí a nepustí vás dřív než se dostanete na úplný konec.”

|<  >|