Komentáře - Prosinec 2010

Stránky: 

Zima v nás

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ten sex tam opravdu chybí... ;) Chtěla jsem dát za 3, ale jedna Severusova věta si zaslouží bod navíc.”

Only One Word

Autor: entrenous88      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Je vidět, že autorka u psaní přemýšlela, to se mi líbí, ale [spoiler] věkový rozdíl a neshody s rodiči mi nepřipadají jako dostatečně nosný konflikt pro tak dlouhý příběh. Přesvědčivá první část navnadí čtenáře na něco, co nakonec nedostane. :/ Slabší 3. S.L.”

Modest, Too

Autor: Luan Mao      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harryho zavřou goblini do trezoru, když zjistí, že je okrádá. Tak si pomocí kyseliny vypálí cestu ven a seznámí je s magicky upravenou atomovou bombou. Po první kapitole těžko říct, co z toho bude. Druhá to nevylepšila, přijde mi to - divné”

Vánoční dárek

Autor: Bilkis      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“uh, podle názvu jsem čekala něco pozitivnějšího, ale i tak to bylo krásné..”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Rozhodně jsem nečekala takový konec... Tohle je přesně ten druh povídek, kdy si říkám, jestli vůbec existuje něco jako dobro a zlo, jestli neexistuje jenom moc a jediný rozdíl tvoří to, jak se na ni díváme a jak ji využijeme nebo zneužijeme.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“:)”

Lord of Caer Azkaban

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Po HP5. Harry podstoupí rituál, který ukáže, co všechno kromě Siriova majetku zdědil. A nejzajímavější je poslední položka - ostrov Azkaban s proslulým vězením, a k tomu titul Lord Azkaban. Slabší čtyři kvězdičky. Je tam spousta klišé nebo předvídatelných akcí. Na druhou stranu některé věci jsou opravdu vtipné, třeba jak jednají s Brumbálem. Taky Hermiona je tu okouzlující a způsob, jak se vypořádají s Ronem, je geniální. A ani Snape nepřijde zkrátka. Je to sice nedokončené, ale je to jen otázka času, než se Harry vypořádá s Voldemortem, takže o co jsme zatím přišli je to, jak zajímavý a bolestivý způsob smrti si pro něj autor vymyslí. Takže po 1, 5 roce dodal Ror poslední kapitolu. Trošku uspěchaný závěr, ale pořád lepší, než nedokončené.”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Perfektní. Všechno je jinak, než se na první pohled zdá... Zatímco Remus a Sirius plánují, Severus koná. ;)”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Hodně to ve mě zanechalo. Možná je to tím, že mi to tak strašně připomínalo můj nejoblíbenější film V jako Vendeta. Úžasně volená slova a perfektní nápad. Nemám co víc dodat. Nemohu dát jinak než plný počet.”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

SaraPolanska:

“Líbilo se mi :-) Nápad skvělý, vtipný. Mě konec fakt překvapil. :-))”

Zima v nás

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“milé a nedepresivní...”

Určitě

Autor: Alexis      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Souhlasím se Sargo.”

Určitě

Autor: Alexis      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“kruté ve své pravdě..”

Posílám Tě na věčnost

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“celkem zabijácké... neuvěřitelně zvláštní..”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Na Severusa nemajú, to je jasné :D ”

Zlatá dohra

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Niečo mi tam chýba”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nenáročná povídka.”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Přeslazené a na můj vkus až příliš mnoho přeromantizovaných přirovnání. Bohužel... :(”

The Mirror of Nrop

Autor: eeyore9990      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Opravdu zábavné PWP, podle nejlepší tradice slashe, který se vůbec nebere vážně. Místy je to spíš na 3, ale zmasakrované citáty Austenové, některé dialogy a ústření myšlenka fakt stojí za to. :) S.L.”

Legenda o bratrech a modré budce

Autor: Rebelka      Jazyk: ČJ

Danae:

“Povídka skvostným způsobem kombinující Doctora Who a počátky české státnosti. Perla letošní sosácké vánoční nadílky s geniální pointou. Václav a Boleslav již nikdy nebudou tíž!”

Tisíc podob lásky...

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“krásná povídka.. roztomile jemná... fascinuje mě patronská dvojice jelen-laň..”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“k přečtení”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Cvrcinka:

“jemné a dojemné”

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Draco je rafinovaný a Potter .... je Potter. :)”

Tajemství je ve vyprávění

Autor: Sakuri      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Tato povídka mě velmi zaujala. Zezačátku lehký průměr, ale pak se všechno pomalu rozjíždí. Alcea je čím dál lepší překladatelka a na každou novou kapitolu jsem se moc těšila. Určitě se k ní velmi ráda vrátím, i když až od 15. kapitoly.”

Stránky: