Komentáře - Prosinec 2010

Stránky: 

Astoundingly...

Autor: Mauvemaz      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Co by si Bodie počal, kdyby měl auto s automatickou převodovkou... jinak je povídka o ničem.”

Altruism

Autor: Marrie      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Fandím přepisování epizod, zejména tam, kde je k doslovným citotátům dopsán okolo nový význam, ale celkové vyznění, že Doyle nechce (bojí se?) do vztahu jít, mě neuspokojilo. A taky mi přijde, že Bodie se takhle vnitřně nepitvá.”

Harry Potter and the Path to Greatness

Autor: LignumVitae86      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to takové dost důkladné (někdy až moc), ale slibuje to zajímavou zápletku tím, že Harry bude sledovat Chlapce, který přežil zvenčí, navíc jako Havraspár je více tolerován i ve Zmijozelu i v Nebelvíru. Nicméně by to chtělo víc interakce s ostatními, pár hovorů s Nevillem (který je zábavně arogantní :-), Ron a Draco se sotva projevili. A Harry je opravdu až příliš... neskutečný. Silně inspirováno povídkou Knowledge is Power (je to vysvětleno v úvodu)”

Otázka důvěry

Autor: Lady S      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hodně romantické... :)”

Láska je slepá

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zaujímavá dlhá a dobrá poviedka. Nevedela som sa odtrhnúť.”

Caught Between a Rock and a Hard Place

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Líbí se mi jak se dohadují a jak jim to moc nejde. :) A nějak mi dnes kápla do noty interpretace těch dvou ne jako mladistvých monster, ale jako celkem normálních kluků. Název mě rozesmál nahlas. :) S.L.”

Wound Up In Knots

Autor: leela_cat      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Zatím nejlepší povídka letošního festu, jednoznačně. (Jediná výtka - nesnáším, když jsou v povídkách všechny postavy bisexuální, aka mění orientaci jak se to autorovi hodí. :p) S.L.”

Welcome Home

Autor: drachenmina      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Nebylo to úplně špatné, ale chtělo by to zkrátit úvod, vynechat poznámku o vztahu, víc rozehrát Dracovy pochybnosti a zbavit se toho klišé že milenci zákonitě musí stát na stejné straně barikády. 3 za (relativní) originalitu. S.L.”

Wild Justice

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Otřepanější téma už neexistuje, ale díky zručnému zpracování se to nečetlo špatně. Zvolený název, kromě toho, že sám o sobě je klišé jak noha, jsem tak nějak nepochopila. Slabší 3. S.L.”

Aftermath

Autor: Mahlia Belonn      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ehm, ehm. Takhle blbý dialog jsem už dlouho nečetla.”

Four Things Doyle Knew (and one he didn't)

Autor: Magenta Blue      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Něco tomu chybí.”

Wild Justice

Autor: torino10154      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Líbí se mi, že je to celé o Jamiem a Siriusovi a Snapeův úhel pohledu absentuje. Taky se mi zamlouvá, jak chlapci chlastají.”

Zas příští rok

Autor: Chavelierka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Originální nápad.”

...and to all a good night / Merry Christmas, Git!

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc pěkné.”

Of Trees and Needles

Autor: Magenta Blue      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Skvělé dialogy (ani mi moc nevadily narážky na Bodieho obligátně pohnuté dětství, právě proto, že zůstalo jen u narážek). Bodie několikrát vyplazuje jazýček! a nasype Doyleovi jehličí do postele. Velmi IC.”

Přátelská sázka

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

sevikovemastnevlasy:

“Tuto poviedku som citala strasne davno a uz som zabudla aka je perfektna :) neskutocne som sa pobavila. No Sevik je proste muz cinu :)))”

Zapomenutý deník

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Úžasná, dlouhá povídka ke které se neustále vracím. Místy je mi tady Severuse strašně líto, rozhodně to neměl jako dítě a ani jako dospívající lehké. Zapisky z deníku z velké části vysvětlují, proč je profesor Snape takový, jaký je.”

Fate Is A Four Letter Word

Autor: Philo      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Je zhruba pětadvacet let po válce a v souladu s epilogem v kánonu má HP bezvadnou rodinu a vše je tak jak má být. Jenže pak se stane vražda a šupinky pozlátka se začínají loupat. Jak z rodinné pohody, tak i stavu společnosti. Dá se říct, že to je HP detektivka a to hodně napínavá. Místy člověk pomalu zapomíná dýchat. Ta povídka mě naprosto strhla a bylo mučivé čekat na další kapitolu. Což už nebude třeba, protože povídka je dokončená.”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Jen zjevení, které v mysli zůstane po zbytek života. A zima je přece každý rok, tak proč si to nezopakovat? Díky takovým dílkům mám ráda Vánoce.”

Harry Potter & the Azkaban Parody

Autor: Fangalla Marie      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Základem této povídky je, že všichni tvrdí, že jim Harry musí odpustit, aby se dokázal vyrovnat s minulostí. Ale, jak se zdá, nikoho nenapadlo ho o odpuštění poprosit. Harry je - zákonem - přinucen chodit do Bradavic, a tak se rozhodne, že toho řádně využije, navíc si na pomoc vezme právníka. Koneckonců, když zákon říká, že musí být v Bradavicích, tak ho nemůžou vyloučit, ani kdyby tančil nahý na stole učitelů ve Velké síni (tedy ne že by zrovna tohle dělal, i když možná jenom proto, že ho to nenapadlo ;)) Na začátku to bylo hodně zábavné, na čtyři hvězdičky. Ale ke konci to začalo tak nějak.. být rozplizlé. Harry se začal plácat v citech (nic proti tomu, ale tady mi to nesedlo), takže je to tak 3-4. Autorka to dovedla hodně daleko a upřímně, ani mi na konci nevadilo, že to není dokončené. Možná si někdy přečtu tu první (větší ;) polovinu, ale na čtyři hvězdy to prostě necítím.”

A Friendly Wager

Autor: GMTH      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“"It's disgusting!" Hermione rejoined. "How... I mean, what would make them... I can't believe..." Ámen, Hermi. Nejen, že je to strašlivě OOC, ale ještě i trapné až na půdu. Přestože podobnou povídku znám od ntamary a úplně ji zbožňuju, tuhle z nějakého důvodu nemůžu vystát. S.L. //// Změnila jsem odkaz na Restricted Section, sice vyžaduje přihlášení, ale jako jediný momentálně funguje.”

Grief, Deceptions, and Hope for Freedom

Autor: AnnF      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná to klasicky, HP dostane posmrtně dopis od Siria, který říká - nevěř Brumbálovi (jen více slovy). Jenže pak se postupně odhaluje, co všechno Brumbál Harrymu zatajil a připadalo mi to čím dál tím víc přitažené za vlasy, protože spoustu věcí znali lidé kolem něj a přesto se o tom nikdy nezmínili. Brumbál se ukazuje čím dál tím manipulativnější, až to přesáhlo jakoukoliv hranici uvěřitelnosti”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pořád jsem přemýšlela, co na téhle povídce všichni mají. V 29. kapitole jsem to pochopila. :) Jen tak nějak úplně nechápu ten epilog.”

Mary-Sue Sorting Hat Song

Autor: pottersues      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Posměšná básnička, která se stala fenoménem, a pro nás Deleteriany téměř hymnou. :) Sparklypoo, Bitchiwitch, Tootsitramp, Qanonreip - čtyři koleje pro čtyři druhy Mary Sues. Kam patří ta vaše? Otestujte se: http://quizilla.teennick.com/quizzes/5384287/which-suewarts-house-do-you-belong-in :))) S.L.”

With Benefits

Autor: switchknife      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“[TMI Alert! :)] Pravděpodobně nikdy nezapomenu, jak jsem kdysi po přečtení této povídky musela utéct z hodiny informatiky. XD Dneska mi pravda až tak strašně vzrušující nepříjde, ovšem míň než pět bodů jí stejně dát nemůžu – už jenom z nostalgie. ;) S.L.”

Stránky: