Komentáře - Listopad 2010

Stránky: 

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Samy:

“Dlouho jsem si říkala, co to proboha je zač, ten muzikál, a nedůvěřivě jsem se mu vyhýbala. Už ani nevím jak a najednou jsem viděla prvních pár dílů a už nešlo přestat. Tenhle kus má nezaměnitelnou "papundeklovou" atmosféru, celé to ale dalece přesahuje rámec školního představení a vůbec vám nebude vadit, že na jevišti kromě herců stojí jen dva sloupy a ke konci taky jeden dvourozměrný kotel. Samotní aktéři vás tak strhnou, že nějaké další rekvizity by snad i překážely. V tomhle bodě musím říct, že pro mě v jistých chvílích muzikál a zejména sequel zastiňují atmosféru filmu. Hudba a texty písní, které mimochodem složil představitel Harryho, mají skvělý náboj, příběh je posplétaný z různých dílů a přitom drží pohromadě. Postavy - to by bylo na samostatný referát. Kdo jednou uvidí zaláskované Quirela a Voldemorta, "co-se-to-tu-krucinál-děje" Snapea, veledůležitý plakát Zefrona, a všechny ostatní, už se s nimi nebude chtít nikdy rozloučit. Nešlo jinak a písničky mám v mp3, aby tahle skvělá parta pořád byla se mnou.”

Whisper of a Kill

Autor: Lois Welling      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Některé nápady se mi líbí, třeba Bodieho příchod k CI5, ty výslechy a jak ho Cowley dá Doyleovi na starost, ale celá mezihra s Bodieho dětstvím mi připadá jednak hodně nepravděpodobná, jednak ne moc věrohodně napsaná. A Doyleovy histerické záchvaty se mi taky nelíbily.”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tahle část už není tak vtipná jako ta první. Nese se v poněkud vážnějším tónu. Příjemným překvapením tady byla Potterova iniciativa v 5. kapitole, kterou ale zase na druhou stranu kazí jistá dávka patosu. A jistá dávka Severusovi nedůvtipnosti v 6. kapitole také nebyla zrovna na místě. Tu by spíš člověk čekal od Pottera. A Potterovo studijní výsledky.... To už je vážně sci-fi. :) U mě je to tak na 2, 5.”

Setkání v džungli

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Pěkné, ale víc by se mi k tomu hodil tragický závěr.”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Alexiss:

“na konci jsem měla pocit, e se udusím..nemohla jsem dýchat..já..jen jsem to prostě nečekala..naprosto dokonalé...”

A Very Potter Sequel - fanvid

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Konečná... :) To se prostě nedá! Baleťák Lucius, Draco, Lupin se super slovníkem, Firenze, Snape a nejlepší ze všech - Dolores Jane Umbridgeová.... :) To je univerzální Harry Potter - jak pro fanoušky, tak pro zavilé odpůrce - všichni si přijdou na své. :))) Škoda, že je tu nejvyšší hodnocení pouze 5, protože tohle je minimálně za 1000!!! :) http://www.videacesky.cz/tag/a-very-potter-sequel/page/3 - tady se na to můžete podívat s českými titulky.”

Kde je pravda?

Autor: Sevik99      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Príjemná poviedka.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ve varování je sice napsáno, že je Sverus OOC, ale místy už to bylo vážně moc... Příjemným překvapením bylo, jak se Brumbál nakonec vybarvil a jak ho Severus s Potterem převezli, aniž by o tom věděl. Jen jsem místy zírala na inovační češtinu - viz. Kochal se Harryho zářivými oky. To už je trochu silné kafe...”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nádherná poviedka, ktorá mi miestami brala dych. Strašne ma bavila. Obrovská vďaka patrí skvelej prekladateľke Jimmi, za kvalitný preklad a kozmickú rýchlosť akou pridávala kapitoly.”

Garry Poker a modré žaludové eso

Autor: Garry Poker      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Akosi mi to nejde pod kožu. Možno keď bude raz nálada zatiaľ nehodnotím.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Docela pěkné. Autorka to zřejmě ze začátku myslela jako parodii, ale postupem času se jí to nějak zvrtlo. Místy mi trochu skřípal sloh, ale jinak jsem se dobře bavila. :)”

A Very Potter Sequel - fanvid

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

ZJTrane:

“V jednotke bol úplne skvelý Voldemort a tu... Lucius = dokonalosť :)”

A Very Potter Musical

Autor: Matt Lang & Team StarKid      Jazyk: fanvid

ZJTrane:

“Škoda, že už s HP skončili.”

Výhra nebo prohra

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Tretia časť poviedky bola príjemná. Taká pohodovka.”

Harry Potter and the Deathly Hallows book parody

Autor: naill_renfro      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na některé ty scény jsem už skoro zapomněla. Pěkné, ale občas moc dlouhé.”

Harry Potter and the Deathly Hallows book parody

Autor: naill_renfro      Jazyk: AJ

Danae:

“Bránicirvoucí kousek ve stylu "facebookových shrnutí" slavných knih. Plus mnoho něžně jedovatých aluzí na další literární díla. Nejlepší příprava na nadcházející filmovou premiéru DH. Ale možná se pak budete smát na naprosto nevhodných místech ;) ”

Dohra...

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Druhý diel bol trošku menej vtipný ako jednotka, ale stále skvelý.”

Hraj!

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Zábavná, vzrušujúca poviedka. Celý čas som sa naozaj bavila.”

Requiem for a Fugitive

Autor: Lois Welling      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Docela pěkné, ale mohlo to ještě pokračovat v tom pokoji.”

A Decoding of the Heart

Autor: Textualsphinx      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Na téhle povídce mi hrozně vadilo, jak musí autorka Snapea nejdřív vylepšit (narovnat mu zuby, umýt vlasy), než ho dá dohromady s Hermionou. A taky že zestárla Hermionu, jen aby byla plnoletá podle našich zákonů. A navíc je zdlouhavá.”

Why Slytherins are Sexier: Severus' theory

Autor: Textualsphinx      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Vzpomínám si, že kdysi dávno se mi tahle povídka docela líbila, ale znova si ji přečíst mě neláká.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Nex:

“Vytvořené prostředí je krásně napsané a originální, na můj vkus by to chtělo přidat špetku detailů, je to jako kdyby někdo zapomněl do mistrovského jídla přidat dost koření. Závěr by zasloužil víc rozpracovat, navíc, vzhledem k tomu, že povídka víceméně byla psána z pohledu ředitelky, je v tomhle dost neurčitá. Je to Severusova povídka nebo její? Někde v průběhu se role obrátily, ke škodě příběhu. Každopádně prostředí je vytvořeno perfektně a vazby mezi členy dračího lidu jsou nahozeny víc než věrohodně. Dobrá práce autorko. A skvělá práce na překladu, klobouk dolů. Ani jedno vadné slovní spojení nebo chyba!”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Harryho som v tejto poviedke z duše nenávidela. Nemám ho rada, ale tu bol ešte protivnejší ako inde. Poviedka sa mi zdá miestami rozťahaná a vzťah-nevzťah Severusa. Ich zmierenie sa a uznanie vzťahu je akoby nasilu odďaľované. Napriek všetkým výhradám, sa mi poviedka čítala výborne. Bavila som sa, ale stačilo mi z nej raz. Za zábavu dávam body.”

Útočiště

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Jedna z najlepších poviedok SS/HG viem, že som ju čítala so zatajeným dychom. Určite sa k nej vrátim.”

Captives

Autor: Lois Welling      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Uvěřitelná zápletka, přirozené rozuzlení. Mnohem lepší než Obsession od Krisser.”

Stránky: