Komentáře - Listopad 2010

Stránky: 

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Další geniální počin od Styx. :)”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

Istar Halabába:

“nestihla jsem napoprvé všechno zaregistrovat :) a proto "se k tomu s radostí vrátím" někdy. brzy :))”

Až na krev

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Severus od Styx je úplne skvelý. Styx ho dosť týra a ja pri tejto poviedke rada trpím :)”

Do náruče smrti

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“A keď som dočítala, slzy mi tiekli a kvapkali na klávesnicu a nedokázala som prestať. Určite sa k tejto trilógii vrátim znova a znova...”

Život není fér

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Napriek tomu, že Sirius nie je moja obľúbená postava, Styx ho píše dokonale. A mladý Severus je neodolateľný. Príbeh je nádherne smutno-krásny.”

Léto jako žádné jiné

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Oproti Roku je to opravdu o dost slabší. Řeší se tady v podstatě akorát Dracův milostný život a neustálé soupeření mezi Harrym a Dracem o pozici "hodného syna". A ani dějově a zvratově nabitá poslední kapitola utahanost celé povídky prostě nezachrání. :(”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

D.J. Orlovský:

“Ano, tak tenhle trailer zcela nepochybně předvádí, jak bude film opravdu vypadat :-D”

Zapeklitý případ se strašidly

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

D.J. Orlovský:

“Mě osobně o existenci duchů v tom místě nepřesvědčila seance, nýbrž Jeevesova neschopnost vymyslet nějaký plán.”

Harry Potter a Relikvie smrti – doslovný trailer

Autor: Tobuscus      Jazyk: fanvid

Rebelka:

“Pro mě naprosto úžasné, lepší než všechny oficiální trailery dohromady :o).”

Office Romance

Autor: Livia Collins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nic moc a ještě mizerná interpunkce.”

May I?

Autor: GatewayGirl      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“PWP, ovšem dle mého mínění dost nadprůměrně napsané. V závěru se změní v povídku, která má dokonce pár zajímavých myšlenek. :) Je vidět, že i z naprosto otřepaného scénáře může vzniknout originální dílko, když se ho chopí dobrý autor. :) S.L.”

Tančící had

Autor: Tofiam      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“...pri čítaní Luciusových spomienok, sa vo mne trieštili pocity. Niečo zvrátené vo mne ho chápalo, a tá druhá časť môjho ja pri tom trpela. Neviem to vyjadriť lepšie, viem len, že poviedka je napísaná skvelo, a zavŕtala sa mi do duše.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Stručné, ale velice výstižné. Proč jenom 4 body? Protože si myslím, že kdyby Lucius zvolil jiný způsob "odměny"/trestu, byl by drablík ještě realističtější a uvěřitelnější, čímž pádem i (v mých očích) dokonalejší. :) S.L.”

Malfoyská výchova

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dokonalé, mrazivé. Styx patrí medzi moje naj autorky.”

The Phases of the Moon

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Povídka z dob, kdy si čtenáři ještě naivně mysleli, že lycanthropie je metaforou homosexuality, AIDS, schizofrenie, pedofilie – prostě _něčeho_. Samozřejmě pak nás JK vyvedla z omylu. Chan normálně nijak nevyhledávám, ale tady jsou daleko podstatnější Lupinovy pocity a způsob uvažování. S.L.”

Tear

Autor: Livia Collins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Nádherná romantika, ráda se k ní vracím.”

Driving the Ford Focus

Autor: nimrod_9      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Sice to o mně nevypovídá nic moc dobrého, ale přiznávám, že jsem se smála od začátku do konce. :) Taková příjemně čtivá blbinka. S.L.”

Second Best

Autor: RaeWhit      Jazyk: AJ

sevikovemastnevlasy:

“Milá romantická poviedka na motívy filmu Láska cez internet. Ideálna na sychravý a studený jesenný večer. Príjemná oddychovka na vylepšenie nálady.”

A Champion's New Hope

Autor: Rocag      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Začíná jen malou odchylkou od kánonu - ani Hermiona Harrymu nevěří + HP se tajně kamarádí s Daphne. Postupně se příběh rozvíjí a rozdíly se zvětšují. Není to nijak přehnané, HP si všechno poctivě získá tvrdým tréninkem. Takže docela uvěřitelné (a možná lepší, než kánon). Jen jsem už ke konci byla unavená tou délkou.”

Elizabeth Snapeová

Autor: Allis      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Abych odpověděla na otázku, nastolenou v titulu první kapitoly „Kdo je vlastně Elizabeth Snapeová?” - Elizabeth Snapeová je 100% Mary Sue – přímo učebnicová ukázka. Její příběh je navlas stejný jako příběhy tisíců dalších Mary Sues po celém světě, a rovněž stejně zbytečný, nudný a špatně napsaný. Jako bonus autorka ještě přihodila Mary Sue č. 2, Elizabetinu matku Serenu. Uff. S.L. ”

Sometimes

Autor: Livia Collins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Smutné.”

Expectations Changed

Autor: Livia Collins      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkné zpracování mojí oblíbené scény z Ojuky.”

Stránky: