Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

You Dancing? You Asking?

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Nádherná povídka, opravdu rozkošná. Kdo jiný by mohl Doylea učit tančit, než Bodie Všechno-vím-všechno-znám. Ale na jeho obranu musím říct, že ani mě nenapadlo, že ho vlastně učí dámské kroky :-)”

You Dancing? You Asking?

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

Vrána:

“Zábavná záležitost. I když se prostě nemůžu zbavit dojmu, že by to mělo být naopak - Doyle s jeho kočičí chůzí a vší tou štíhlou elegancí by měl spíš učit tančit Bodieho, který se to v džungli nějak nestihl naučit. Ale nešť, i tak je to pěkné. A při té Ansonově hlášce se mi v hlavě neodbytně ozvala Doba ledová: "Diego, vyplivni to, čert ví, kde se to válelo!!" :-))”

Break You to Make You - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moc pěkný, zvlášť ta karta.”

Fade Out - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Nádherné barvy a komoksový, nikoliv filmový Ozy.”

All that Glitters - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Vůbec bych se nedivila, kdyby se tahle scéna opravdu odehrála.”

In Cobwebs and the Cement - fanart

Autor: Ponderosa      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Známá věc, že Sůvovi by se bez masky nepostavil. Akorát jak k tomu Rorschacha překecal...”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Jezinka:

“Jak nemám ráda slash a jak si nerozumím s technikou, tak jsem se u téhle povídky pobavila. Nebo právě proto? Roztomilé, milé, vtipné, zábavné.”

Torchwood Babiez - fanart

Autor: spastasmagoria, jigglykat      Jazyk: AJ

Danae:

“Skvěle kreslený a nebezpěčně roztomilý komiks. V podstatě hotový, schází jenom epilog.”

Breakfast on the First Day - fanart

Autor: brewing-trouble      Jazyk: fanart

Danae:

“Haha, to je výborný! Baví mě i ten evidentní odkaz na komiks Calvin and Hobbes prostřednictvím cereálií. Jsem přesvědčená, že Brumbál si ho tajně četl, to je přesně jeho vkus :D Obsah zkumavky odhaduju na zažívací kapky ;)”

Brass Tacks

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ach ach, Bodie se tak trápí a Doyle je na něj tak ošklivej.”

Deadly Nightshade

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Výborně napsané bdsm bez detailních popisů. Působivé.”

Four Days and Five Nights

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Dokonalé, báječné pwp. S vtipem a sexem a něhou. :-)”

You Dancing? You Asking?

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Kouzelné. Bodie, který všechno umí nejlíp, Doyle, který nestačí žasnout, a noc splněných tužeb. A jako bunus se mihne drzý Anson. (Plus fantastická hovorová angličtina.)”

A Statement of Affairs

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavá interpretace postav, že prý Doyle nepomine příležitost trávit čas u Bodieho, Bodieho spartánská ložnice a prý je náladový a kdesi cosi. Tss. Ale moc pěkně napsané.”

Deathly Hallows: Silver Doe - fanart

Autor: mokarran      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Taková lezavá, zimní nálada a Snapeova laňka jako světlý bod ve tmě.”

Severus Snape -- Nightmare - fanart

Autor: naga-wikka      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi komentář autorky k pozdější barevné verzi, že je to spíš odraz toho, jak Snape sám sebe vnímá, než reality.”

Breakfast on the First Day - fanart

Autor: brewing-trouble      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Severus je chudinka z Brumbála celý vyjevený. Zajímalo by mě, co má v té zkumavce.”

Smooth Criminal - fanart

Autor: MartinTenbones      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Jo jo, Lucius a jeho penízky. Moje oblíbená scéna v knížce.”

Put the blame on Lucius, girls - fanart

Autor: ElenaTria      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Tak jak nemám ráda fanart, který ze Snapea dělá Rickmana, Lucius jako Isaacs se mi naopak zamlouvá moc - zvláště v téhle póze.”

Little Snape - fanart

Autor: mnemosyne      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Mně se vodovkové obrázky moc líbí a Severus stavějící sněhuláka je strašně roztomilý.”

The Bat - fanart

Autor: firefly-wp      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Skvělá ilustrace letícího Snapea ze závěru sedmičky.”

Snivellus - fanart

Autor: SydPad      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Jeden z mých nejoblíbenějších obrázků malého Snapea. Takové nakopnuté štěně. Jen škoda, že spodní část obrázku chybí.”

Why trust Snape? - fanart

Autor: Elenai      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Ďábelský Snape s lízátkem. :-) Povedené.”

Důvěra v přítele - fanart

Autor: Alion      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Dokonale vystižená atmosféra té scény.”

Catch a Fallen Star

Autor: Rosemary (Tira Nog)      Jazyk: AJ

Julie:

“Velice dlouhá, ale neutahaná povídka. Navzdory tomu, že samotné téma je na napsání dost složité a obzvlášť v takovém rozsahu se dá hodně povorat, se podařilo nejen udržet charaktery postav, ale také nezklouznout do příliš detailních popisů násilností nebo do moc velkých hlubin sentimentu. Mně samotné z čistě subjektivního hlediska vadily dvě věci. Za prvé silně předvídatelný děj a za druhé přemíra postelových scén, které začínají někdy zhruba ve dvou třetinách povídky a docela rychle mě začaly nudit (nicméně, všem, co z nich mají podobný dojem radím vytrvat, konec je moc pěkně akční a povídka jako celek za to rozhodně stojí).”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|