Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Sovogramy

Autor: mouse      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“40 dvanáctiletých děcek a 4 učitelé na školním výletě do města, to samo už říká, že to bude buď horor nebo komedie :-)”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Vtipné a zároveň trochu hořké ve své pravdivosti”

Possession

Autor: Jade Tatsu      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Je to takový tajemný příběh, objevují se v něm tajemné síly, jejichž podstata není podle mě přesně objasněna. Každopádně jde o to, že Voldemort po svém znovuzrození pochopí, že temnota nemůže existovat bez světla a ví, že zvítězí, jenom když spojí síly Zmijozelova dědice se silami dědice Nebelvíra - Harryho Pottera, kterého miluje. Odhaluje se trpké Harryho dětství a Harry stojí na křižovatce. Nápad není špatný, ale nějak mi nesedělo to provedení, váhala jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Má sequel Weapon (zatím nedokončený)”

Kočky kam se podíváš

Autor: neviâthiel      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Co by se asi tak stalo, kdyby kočičí loď, jež hledala bájný Fušál, přistála v Bradavicích? Tohle nemůže být nic jiného, než bláznivý příběh - a je opravdu skvělý”

Harry Potter and the Hero's Path

Autor: TheJackOfDiamonds      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Ze začátku jsem to jen zběžně prolítla, Harry mi přišel příliš nereálný, příliš chytrý a mocný (příliš snadno a příliš rychle se všechno sám naučil). Ale musím přiznat, že např. scéna, kde si vyjasňuje postavení ve Zmijozelu, byla skutečně adrenalinová :-)) A pak si to ještě vyříkali u ředitele se Snapem a ten skončil v podmínce. A tak jsem se vrátila a přečetla si to pořádně od začátku. Velice zajímavě pojatý Harry, je sice srdcem Nebelvír, ale touží stát se co nejsilnějším, aby mohl chránit ty, které miluje, proto si zvolí Zmijozel. A žádné kamarádění s Dracem a pod. Končí to prvním úkolem na turnaji (čili dovedené to je docela daleko) a musím říct, že určitě ještě žádný HP se s tím nevypořádal tak, jako tenhle :-)) Bohužel autor se od konce roku 2006 nikde neobjevuje, takže je možné, že je mrtvý. Dokončení nejspíš nebude.”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Styx - najlepšia spisovateľka slashu. Jej príbehy vtiahnu čitateľa do deja a ja už nemám šancu vytrhnúť sa z príbehu Severusa a Luciusa. Ďakujem Styx za to, že si ich stvorila. Kvôli tejto poviedke (a ešte viac kvôli jej pokračovaniu Vyvrženci pekla) som začala čítať aj slash.”

Perla

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Prečítala som, a... neviem čo napísať, tento príbeh bol tak tvrdý, ako len život môže byť, tvrdý a smutný. Potrvá mi kým na Perlu prestanem myslieť. Tak ako nezabudnem na Helgu a Salazara. Ten príbeh ma neskutočne bolel, ale tu... Neviem či mohla byť Perla šťastná, aj keď mala Nicolasa a dlhý život... Ďakujem za zážitok, skúsim zaspať a nesnívať, lebo by to boli smutné sny.”

Hledání jezera

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Najkrajšia, najdojímavejšia, najzaujímavejšia, najpútavejšia poviedka akú som kedy čítala zo sveta Fanfiction. Ďakujem Aveva”

Griselda a já

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Opäť krása, nemám viac slov. Griseldu som si v knihe všimla, ale nevenovala som jej žiadnu pozornosť a keď teraz nad ňou musím vďaka tejto poviedke rozmýšľať.... A zase mi je tak... smutno-krásne”

Rekvizity

Autor: Aveva      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Aveva nikdy nesklame. Čokoľvek som od Teba čítala, bolo to iné, krásne ďakujem. ”

Mere Anarchy

Autor: Rebelcat      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Moc pěkná povídka o tom, jak se Bodie vyrovnává s tím, že byl znásilněn. Opět se tu objevuje otázka možných pohlavních chorob, což se mi líbí. Rovněž Bodie krásně trpí a mihne se i doktorka Rossová.”

To Catch a Human

Autor: Terence      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Roztomilá povídka o kočce, který si jako svého příštího páníčka vyhlédla Bodieho.”

The Third Week in April

Autor: Ellis Ward      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Ačkoli byl znásilněn Bodie, má z toho větší trauma Doyle. Bodie ten to bere jako když vás postřelí. Co se mi ale líbilo, že se řeší, jestli Bodie něco nechytil, a tak než spolu konečně hupnou do postele, jde si Bodie zavolat Cowleymu, aby zjistil, jak mu dopadly testy.”

Obsession

Autor: Krisser      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Celkem hezká povídka o tom, jak se Doyleův někdejší spolužák dosti zvláštním, leč nakonec přirozeně úspěšným, způsobem snaží přesvědčit Doylea, že je gay, a přitom se do toho připlete Bodie. Zápletka je trochu pitomá, ale ten sex je perfektní.”

2000 let zpátky? Ach bože!

Autor: Aydra      Jazyk: ČJ

sigam:

“Ach bože! Tuhle povídku jsem opravdu zbožňovala, neboť jsem se při čtení vždy otřásala hysterickými záchvaty smíchu :). Geniální humor, který mi sedl přímo na tělo...”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Jedna z nejdelších a nejlepších povídek, co jsem kdy četla. Možná je to spíš román. I když ke konci už to nebylo to, co nazačátku, pořád to bylo perfektní, aspoň pro mě. ;o) Dlouho mě žádná nová povídka takto nestrhla a autor si zaslouží velký obdiv. Jediné mínus je, že nevím, co se čtvrtečním večerem..”

Volání divočiny

Autor: WolfieTwins      Jazyk: ČJ

neviathiel:

“Moje oblíbená klasika, kterou už prakticky beru jako fanon (a zdaleka nejen já). Nevím, jestli byl český překlad dokončen, tehdy před pár lety bylo zveřejněno možná pět kapitol, a zbytek jsem dočetla anglicky, protože jsem se prostě nemohla dočkat.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Pyriel:

“Už je to trochu dýl, co jsem to zkusila číst. Když jsem to začala číst, tak to vypadalo slibně, Harry mi připadal jako zajímavá postava, takový ošlehaný životem, poněkud cynický, trochu jako Moody. Ale pak se tam objevil Draco a bylo to v ... Tak jsem to odložila a pustila se do jiných, zajímavých povídek”

Deadly Nightshade

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

Vrána:

“Líbí se mi, když se autor dokáže obejít bez jednoduchého detailního popisu děje a přitom vytvoří živý obraz a atmosféru. Začátek mi přišel silnější než konec, čekala bych nějaký působivý závěr.”

Najhorší z Pánov Času

Autor: reaperfox/lazenich      Jazyk: SJ

ave:

“Jednoduše geniální.”

Najhorší z Pánov Času

Autor: reaperfox/lazenich      Jazyk: SJ

Lunkvil:

“Slovenský překlad anglického komiksu, který je, nakolik můžu podle svých chabých znalostí slovenštiny posuzovat, také velmi zdařilý.”

Worst of the Time Lords

Autor: reaperfox/lazenich      Jazyk: AJ

Lunkvil:

“Tandem autorů reaperfox (kresba) a lazenich (text) odvedl a stále odvádí skvělou práci. Čtenáři objevují nové a nové souvislosti. A je to neuvěřitelně vtipné.”

Brass Tacks

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Nádhera, nic víc k tomu není třeba dodávat.”

Four Days and Five Nights

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Bodie myslí neustále prostě jen na dvě věci, takže tam chybělo jen to jídlo :-D”

Deadly Nightshade

Autor: Gloria Lancaster      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Právě kvůli absenci detailních popisů mě to dost nudilo.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|