Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Brown Bagging It

Autor: The Moste Potente      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Mmm jo. Nevím čím to je, ale pro mě nic až tak ze-židle-shazujícího. Nicméně řemeslnou zručnost ani nápad drablík nezapře a vzhledem k tomu, že to jsou kvality, které ocenit musím... 80%. Přečtěte si sami. S.L.”

Filigree and Shadow

Autor: The Moste Potente      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Velmi dobře napsaná povídka, hodně se mi líbila symbolika zrcátka. A Snape v neoviktoriánských šatičkách a Black na motorce, to už je dnes prostě klasika. :) S.L.”

Přeřeknutí

Autor: Seeker      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek od Seekera. Velmi vtipná a moc dobře napsaná. To by člověk nevěřil, co kolikrát udělá jedno slovo v (ne)vhodnou chvíli... Žádné rádoby hluboké myšlenky, žádné drama, prostě zábava – a přitom všichni krásně IC. :) S.L.”

Unexpected Series

Autor: Seeker      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Varování, že v povídce vystupuje sadistický Harry a masochistický Snape mě málem odradilo. Naštěstí jen málem :) Seeker má sice mnohem lepší povídky, ale i tahle se čte velmi příjemně. Navíc je, pokud si dobře vzpomínám, jako jediná na pokračování. Napsané s autorovou typickou lehkostí a invencí, nebudete se nudit ani minutu. Asi takhle: Snape omládne, ale zůstane v „přítomnosti“. Následuje hodně sexu. :) S.L.”

Trapný

Autor: Fly (Ferry)      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Vynikající povídka. Jedinečný styl a v našich končinách neobvyklý pár. Povídka, u které si řeknete, že takhle nějak to klidně mohlo být. O tom, že člověka nemilujeme jen kvůli jeho kvalitám, ale i navzdory jeho nedostatkům. S.L.”

Trest v měsíčním svitu

Autor: eeyore9990      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Jedna z mála povídek, kde mě popisy zaujaly víc než dialogy. Velmi zajímavý styl a netradiční – no, říkejme tomu pár :). Po literární stránce maličko zaostává, ale jen oproti těm nejlepším autorům, takže se neděste a dejte povídce šanci. Pro příznivce bloodplay a dubcon jako dělaná. S.L.”

Misericorde

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tato povídka mě až tak nezaujala, přesto dávám 80%, protože dát míň by vzhledem ke kvalitě zpracování nebylo spravedlivé. Fabula Rasa prostě píše dobře, „chyba“ je na mé straně – Misericorde mi zůstala z jejích povídek až na konec, takže mám hodně s čím srovnávat a Fabulina tvorba se mi časem prostě trošku přejedla. S.L.”

Under the Influence

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Ale no tak, není to tak zlé. Povídka pěkně plyne a není nijak brutálně dlouhá. Povídky „pod vlivem“ mi sice připadají často maličko dětinské, ale tahle se určitě číst dá. Docela vtipná konverzačka. Doporučuju. Zvlášť jestli jste ještě nikdy nečetli sex, vyjádřený čistě v přímé řeči aktérů – bez jediného slova popisu. :) Pokračování Stone Cold Sober si mě až tak nezískalo. S.L.”

Stone Cold Sober

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Začíná to dobře, ale mě osobně povídka nečekaně rychle přestala bavit. Mé nejméně oblíbené dílko od Fabuly Rasy. Chyběla mi tu přirozenost a lehkost. Přečtěte si radši Under the Influence. S.L.”

Repechage

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Tuto povídku jsem překládala na přání. Je velmi kvalitně napsaná, jak je ostatně u Fabuly Rasy zvykem, a pokud si zvyknete na jistou míru odchylek od kánonu (jistý přehnaně vznešený původ a jistá nečekaně vlídná matka), myslím, že se vám povídka bude líbit. Hlavně její první polovina se čte mimořádně příjemně. Shrnuto a podtrženo: Druhá šance. Oh, a konečně autor, který trochu stírá Lupina. :) S.L.”

First Snow

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Když si přečtete Repechage a bude vás zajímat, kdo to byl Guffries, přejděte plynule na First Snow. :) Melancholická povídka v typickém provedení á la Fabula Rasa. Kratší než autorčiny ostatní povídky, za přečtení stojí, ale slash to holt není :). S.L.”

Epistula Ultima

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Fabula Rasa má jeden zásadní problém – kdo četl jednu její povídku, četl všechny. Všechny jsou kvalitní, ale skoro všechny tak nějak... stejné. Epistula Ultima patří k těm, které mě osobně zaujaly méně, snad proto, že jsem měla pocit, že se tady až příliš tlačí na pilu. Přesto můžu zodpovědně prohlásit, že povídka patří ke kvalitní slashové produkci a každému bych ji doporučila. S.L.”

Dolo Delectare

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Snape, Black, lektvar a klasické následky, tentokrát ovšem borce čeká opravdový maraton. :) Je to PWP, ale PWP na úrovni. Námět není nikterak originální, ale to vůbec nevadí. Zábavné, všem doporučuju. :) Kdo si chce povídku přečíst v češtině, může mi napsat o překlad. S.L.”

Cordelictus

Autor: Fabula Rasa      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Black učiní neuvážený slib... jedna z mých oblíbených povídek od této autorky. Velmi dobře a čtivě zpracovaný námět jednoho svazku, který se ukáže být poněkud.... pohlcující. Když se Snape a Black mají milovat, tak takhle. S.L.”

Určitě

Autor: Alexis      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Excelentní, syrové dílo. Kruté ve vší bolesti a ve všem očekávání.”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Ice:

“Už na konci první řady jsem měla pocit, že zápletka začíná mizet a přesouváme se do roviny má mě opravdu rád/nemá mě rád, což po několika kapitolách začíná být únavné. Mám navíc ráda roztomilé fluffy, ale tohle bylo i na mě trošku moc. Přiznávám, že jsem řadu nedočetla do konce. Za plus jednoznačně považuji výborný styl psaní. Dávám trojku, ale přesto doporučuji k přečtení a utvoření si vlastního názoru.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ice:

“Souhlasím s Memorin. Klasická povídka, která mi vždycky připomene, proč mám slash tak ráda.”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ice:

“Vynikající povídka. Jemná, ale přesto nervy drásající. Brečela jsem jako želva.”

Vánoce podle Snapea

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Alcië:

“Celý smysl Snapeho chování jsem pochopila až na konci, o to víc mě to pobavilo. To se mu opravdu povedlo. :D”

Dracovy šepoty

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Mysty15:

“Když jsem k Šepotům přišla poprvé, popravdě jsem netušila, že se jedná o souvislou kapitolovou povídku. Myslela jsem, že to jsou jen kratičká díla, jednorázovky, drabblátka, která všechny spojuje jen pár Severus/Draco. Že jde o kapitolovku a že Dracovy šepoty jsou vlastně jen jeden šumivý zvuk, mi došlo až někdy u kapitoly čtvrté. Přičemž jsem si stihla oblíbit druhou kapitolu natolik, že jsem ji společně s Perlou považovala za jednu z Memorininých nejlepších. Dneska už bych vyzvedla jiné, pravděpodobně nejspíš tu sedmou - „Je otec“, z které pořád ještě cítím tu dětskou oddanost a lásku pryštící z každého slova. Líbí se mi styl, jakým Memorin píše. Dává důraz na detaily a city, s nádechem uvěřitelna. Až jsem občas měla pocit, že na místě Draca stojím já, že to Severus drží a hýčká svým chladem mě... a byl to neuvěřitelný pocit, k nezaplacení. Chápala jsem, proč ho Draco miluje, sama jsem si ho zamilovala a byla jsem neskutečně vděčná, že prostřednictvím Draca i on občas miluje mě.”

A Romance

Autor: islandsmoke      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Ne že bych měla něco proti romantice, ale tohle není Severus - prý elegantní, tss. A Lupin je z něj paf, sotva ho poprvé vidí, to tak. V půlce první kapitoly jsem to vzdala.”

iLads

Autor: Angelci5      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Cockring a licking je roztomilé, ale že by si psali takhle dlouhé maily? Ovšem je pravda, že jsou oba velmi in character.”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Tichá a pod povrchem bublající... plná citu a smutku. Dokonalost.”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Vezme vám to dech! Slova jsou zbytečná.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Memorin:

“Dracova křehkost byla rozbita, aby jí mohl Harry opět poskládat...S písničkami My Sweet Prince, You Are the One se dotváří dokonalost.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|