Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Harlekýn

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nade:

“Tajemný ctitel a dráždivé svádění pomocí vzkazů a hádanek.”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Ice:

“Jedna z prvních a nejdelších povídek, co jsem kdy četla - utratila jsem jmění za internetovou kavárnu, abych si ji mohla zkopírovat a na flashce přinést domů, když nefungovat internet. :) Každopádně originální a zajímavý slash, i když jsem místy zůstávala lehce zmatená.”

Muž v Dracově posteli

Autor: Cyane Snape      Jazyk: ČJ

Ice:

“Četla jsem pouze český překlad, ale povídka mě příliš nezaujala, i když jsem ji zkoušela číst několikrát. Zkusím ještě originál.”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ice:

“Jednoduchá povídka, ale zároveň originální a výborně napsaná.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ice:

“My sweet prince, you are the one... Malfoysque je pro mě jedinečná povídka, ve které je obyčejné násilí popsáno s takovou grácií, jaká se jinde nenajde.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Nade:

“I Severus Snape zaslouží v klidu žít a přestože ho shledali "ne zcela vinným", odsoudili ho k vyhnanství. Našel se však někdo, kdo mu ukáže jeho místo v životě.”

Lekce lásky

Autor: Ivík Bublík      Jazyk: ČJ

Nade:

“Dobře popsaná vzájemná přitažlivost a lekce lásky stojí za to. Akorát Snape by mohl být víc "Snape".”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nade:

“Úžasné! Cestování časem skutečně nabízí různé možnosti. Způsob jakým ho využil Draco je ....”

Vkročil jsi do mých snů

Autor: Sharp Tonque      Jazyk: ČJ

Nade:

“Vstupovat do mysli se vám také nemusí vyplatit. Můžete narazit na něco, co vás překvapí. Nebo že by ne až tak moc?”

Toujours Pur

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nade:

“Dokočení trilogie a zakočení celé té nanejvýš křehké záležitosti.”

Malfoyesque

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nade:

“Vzpomínky na Dracovo dětství, které naznačují, že to v životě taky neměl lehké.”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nade:

“Jedna z těch lepších povídek, myšlenky propracované. Stálo to za to.”

Forbidden Thoughts

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Jakkoliv je to u Juxian Tang neobvyklé, tato povídka je maličko zmatená, maličko se opakuje a má další maličké nedostatky. Nikoho, kdo má náladu na temnou povídku, neurazí, ale rozhodně nepatří mezi to nejlepší co slash nabízí. Vyznívá tak nějak... prázdně. Tato mimořádně nadaná autorka má i o mnoho lepší povídky. S.L.”

Howdy

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“No, já jsem neměla v očích ani tak slzy, jako spíš nevěřícný výraz. Povídka je napsaná velmi dobře, o tom žádná, ale tu [!SPOILER!] šťastnou rodinku [!konec SPOILERu!] jsem jim přese všechno nějak nemohla uvěřit. Přesto patří Howdy mezi nejlepší povídky, které znám – jako téměř vše od Juxian Tang. S.L.”

Lukewarm

Autor: Juxian Tang      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Myslím, že nebudu přehánět, když řeknu, že tohle je jedna z nej povídek v historii HP slashe. Na nic si zbytečně nehraje, nestaví na dramatickém ději, ale na výborně zpracovaných pocitech (jak jinak, mluvíme o Juxian Tang). Má dvě pokračování ( Mine/Můj a Out of Darkness/Z temnoty), která nejsou tak výjimečná jako Vlažný, přesto patří mezi velmi kvalitní povídky. Celá série stojí za mnohem víc než jedno přečtení. S.L.”

Převleky nejmocnější

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Velmi zábavná povídka s převlékáním, které ve výsledku nemá za cíl někoho ztrapnit (což je relativně vzácný jev), a.... nevím co dál říct, prostě se mi to četlo skvěle. Pohodová věcička, která po sobě zanechá velmi příjemný pocit. :) S.L.”

Nutné zlo

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Plusem povídky je scénář, kterého se zřejmě nikdy nepřejím, neobvyklý pár a Lupin, který konečně není taková padavka. Jen ten humor mi nějak unikl a podotkla bych, že Lupinova poslední věta samozřejmě nebyla zamýšlená jako nějaká nečekaná pointa. :) Dobrá povídka, ještě zajímavější pro ty, kdo znají Male Bonding od téže autorky. S.L. ”

Nightmare

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Lucius si užívá. Co dodat – jeho dobrý vkus je vyhlášený :) Takové PWP vždycky potěší. Kdyby někdo hodně toužil po překladu, ozvěte se. S.L.”

A Cure for Dreams

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Snapeova verbální krutost je prostě neodolatelná. "... cruelty to animals, Lucius?" :))) Běžte si to všichni přečíst. :) S.L.”

To-Do List

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Třetí a poslední díl série. Lupin teď už ví, že není teplý, a proto se bez obav může jít zeptat Snapea, jestli by mu nedal. S.L.”

Reading List

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Moje neoblíbenější část trojdílné série. Lupin má obavy, že je možná teplý... řešení této složité životní otázky hledá tam, kde je zvyklý. :) S.L.”

Shopping List

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Prostě vtipná povídka se spoustou synonym a pokynů. Má ještě dvě vtipná prokračování. S.L.”

A Short Measure

Autor: MusIgneus      Jazyk: AJ

SinamLlumi:

“Malfoy a Lupin a Snape a ponižování a mučení a sex a na konci.... ne, není to PWP, to jenom tak zní. :) Jedna ze skvělých povídek, ke kterým se budete vracet. Je mi potěšením tohle doporučit. S.L.”

Nákupní centrum

Autor: Titti      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Nenáročná „sezónní“ povídka, která se čte docela příjemně, není dlouhá a dokonce má i pointu. S.L.”

Všudypřítomný Mr. Black

Autor: The Moste Potente      Jazyk: ČJ

SinamLlumi:

“Moje nejoblíbenější a zároveň nejlepší dílo od TMP (můžete s tím nesouhlasit etc..... chacha). Naprosto neotřelá a originální, až na mikroskopické detaily výborně napsaná, vtipná a zábavná povídka s veršovanou pointou, která je tak kanonická, až mě to děsí. :D Varování: nutno číst se zdravou mírou nadhledu. S.L.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|