Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Eir's Tomorrow

Autor: Hades' Phoenix      Jazyk: AJ

Sarmariel:

“První povídka na téma cestování časem z fandomu FF VII, kterou jsem četla... ... ... A už během první kapitoly mě naprosto uchvátila.”

The Mission

Autor: Ardwynna Morrigu      Jazyk: AJ

Sarmariel:

“Prozatím jedna z nejlepších slash povídek na téma FF, jaké jsem kdy četla... ... ... Musím obdivovat autorku, které se podařilo zapojit mých pět nejoblíbenějších postav, aniž by to vyznělo vulgárně nebo přehnaně. Společně s jejím úžasným smyslem pro humor, který po kapkách přidává do každého dalšího dílu, to tuhle povídku řadí na absolutní špici :)))”

Fits and Starts

Autor: busaikko      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Rozkošná povídka, Severus je docela IC, Lupin taky, Teddy je hodné dítě a moc něobtěžuje. A malý Severus v tričku s mašinkou Tomášem je jednoduše k sežrání.”

Gambit

Autor: Harmony Bites      Jazyk: AJ

Vrána:

“Zajímavá, netradiční záležitost. Trochu mimo postavu, zdá se mi, ale stojí za přečtení.”

Nevěrná

Autor: Maxie      Jazyk: ČJ

Vrána:

“Tohle ve mně opravdu nezanechalo ani stopu.. Jednoduché, předvídatelné, žádná jiskra. Myslím, že se s vlastní závislostí na HP postavách dá vypořádat i lépe:-)”

Harryrella

Autor: harrys_boxers      Jazyk: AJ

darken:

“Skvělá parodie na Popelku, sedí to. Možná bych i dala čtyři hvězdičky, ale konec mě už docela nudil.”

Nevěrná

Autor: Maxie      Jazyk: ČJ

Danae:

“Na těchhle povídkách jsem taky začínala... Budiž jim vzdána čest za to, že mě neodradily, ale nalákaly na ještě onačejší kousky. Aneb kvalitně napsaná červená knihovna. Nic víc, ale také nic míň.”

Gambit

Autor: Harmony Bites      Jazyk: AJ

Danae:

“Přemýšlivá jednorázovka s velmi netypickým a sympatickým Ronem. Ojedinělá záležitost.”

Moták a učitel lektvarů

Autor: Ozma      Jazyk: ČJ

Danae:

“Povídka, která pracuje s Filchem jako s plnohodnotnou postavou a originálně doplňuje mezeru v kánonu.”

Upsat duši ďáblu

Autor: Frox      Jazyk: ČJ

Nade:

“Celý příběh vyjádřený několika větami ve velmi stručné konverzaci. Nikdy jsme nic podobného nečetla.”

Co se ti zdá nemožné, není nereálné

Autor: A-SISI      Jazyk: ČJ

sallome:

“Povídka patří mezi mé oblíbené, je vtipná, lehká a milá... Sisi je skvělá psavka...”

Star Trek Meets Monty Python - vid

Autor: T. Jonesy and Killa      Jazyk: fanvid

bedrníka:

“Roztomilé.”

Quo vadis? - Kam kráčíš?

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“No není to můj šálek čaje; až příliš stručné a patricida není moje oblíbená (bohužel mě k přečtení falešně navnadilo bloodplay ve varování, o které se tedy dle mého rozhodně nejedná).”

Bodie - fanart

Autor: Lorraine      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pěkné. (Akorát mi Bodieho obličej přijde takový moc oplácaný, nebo co.)”

Interrupted - fanart

Autor: Lorraine      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Oba mají moc pěkně kudrnaté vlásky. :-) A Bodie se tváří, že by na toho otravu, co je ruší, použil násilí, kdyby ho Doyle zrovna neobjímal.”

Uncharted Spaces - fanart

Autor: Lorraine      Jazyk: fanart

Diegina:

“Spockův profil je trochu mimo, stejně tak vypadá divně jeho pravá ruka, ale i přesto se stále jedná o vysoce nadstandardní fanart.”

Common Ground - fanart

Autor: Lorraine      Jazyk: fanart

Diegina:

“Další skvělý Lorrainin kousek”

Bodie - fanart

Autor: Lorraine      Jazyk: fanart

Diegina:

“Na tenhle obrázek koukám už roky, a ačkoliv bych na něm našla nějaké ty blechy, jsou tak miniaturní, že to je jeden z mála fanartů, kterému jsem ochotna dát plných 100%.”

Interrupted - fanart

Autor: Lorraine      Jazyk: fanart

Diegina:

“Na fanart jsem ras. Co nevypadá , 100% realisticky, to za to nestojí. Lorraine však běžně dává nad 90%, což i mé extrémně kritické oko dokáže ocenit. A tohle je jeden z jejích nejzdařilejších kousků.”

In flagrante delicto

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Tak jsem to přečetl. Skutečně mistrovské dílo. Bodie totiž není pohoršen, Bodie je vyděšený. Je vyděšený, protože popřel vlastní odlišnosti, aby zapadl do civilizovaného světa, a když vidí, jak je Doyle s vlastními démony vyrovnaný a sžitý, jak si je užívá, zoufale bojuje za vlastní, abych tak řekl integritu. Má strach být tím, čím ví, že je. Bodie se vlastně díky Doyleově poněkud výstřední zálibě musí podívat do očí pravdě o sobě samém a nějak se s ní konečně vyrovnat.”

The Better Man

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Severus odchází studovat a pracovat do ciziny. Válka v Anglii pokračuje bez něj. Nakonec se s ní opět náhodou setká - když jsou zabiti Potterovi. Brumbál rozhodne, že Harryho, nyní čtyřletého, položí Dursleyovým na schody, ale SS má na to jiný názor. Promluví si s Dursleyovými, všechno jim vysvětlí a především - nabídne jim při výchově magického dítěte pomoc. A Dursleyovi k Harrymu mají úplně jiný přístup. Protože se chtějí vyhnout Harryho ´slávě´, pošlou ho studovat do zahraničí, kde na něj může dohlížet SS. Když to Brumbál zjistí, není tím potěšen :-) Není to sice dokončené (zatím), ale je to dovedené docela daleko. Líbí se mi Dursleyovi, podle mě to není nijak násilná změna charakterů.”

Choosing Loyalties

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Moc se mi to líbilo. A jsem ráda, že je taky jednou vztah Harryho a Toma (protože v tomto příběhu má Voldemort tělo Toma z deníku) doveden až do konce. Na LJ je necenzurovaná verze, na ff.netu je verze 16+”

In flagrante delicto

Autor: M Fae Glasgow      Jazyk: AJ

Vrána:

“Navzdory počáteční nejistotě jsem dočetla s obvyklým závistivým povzdechem nad autorčinou schopností vhlédnout do postav a vypořádat se s každou úchylkou, která ji napadne, tak, že to prostě musím přijmout jako pravděpodobnou realitu.”

Choosing Loyalties

Autor: ntamara      Jazyk: AJ

Dark:

“Už dlouho se mi nestalo, že bych kvůli povídce nešla spát, ale tahle stála za to. Není nic moc co vytknout...snad jen mi to přišlo trochu bez akce. Rozhodně ale doporučuji přečíst;)”

Indelible

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Při incidentu v Tajemné komoře se Tom Raddle uchytí v Harryho hlavě. A protože se nemůže Harryho zbavit, tak se spolu musí naučit žít. K čemuž je Azkaban vynikající místo - mají na to spoustu volného času. Navíc na Toma mozkomorové nepůsobí, tak pokud jsou nablízku, převezme tělo a ty to brzo otráví. A naproti v cele sedí jeho kmotr a brzo dostanou další společnost. Scény z Azkabanu jsou vlastně zábavné (všichni vězňové zpívající Happy Birthday aj :-) A pak je Voldy z vězení vytáhne. Brumbál ale není tak záporná postava, jak to bývá v povídkách, kde je dark Harry, protože je přesvědčený, že Tom ovládl Harryho tělo a jeho duši zabil, neví, že Harry stále žije. Je to zamilované, smutné, zábavné, prostě zajímavé. Silné čtyři hvězdičky”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|