Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Breaking the Chains

Autor: SAC      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Velká romantika, láska až za hrob a tak. Chauvelin si je docela podobný, sir Percy asi taky, Bodie už tak moc ne - krom toho, že je pro Chauvelina ochoten udělat cokoliv. Akorát je škoda, že na sex se moc nedostalo.”

Nezapomeň na mě

Autor: Vanityfair      Jazyk: ČJ

Danae:

““Jedna z mých nejoblíbenějších povídek v žánru mystery/romance, mísící naději a lásku s hořkou realitou a odvážně dotažená do netypického konce. Sepsáno po pátém dílu.””

Forget Me Not

Autor: Vanityfair      Jazyk: AJ

Danae:

“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek v žánru mystery/romance, mísící naději a lásku s hořkou realitou a odvážně dotažená do netypického konce. Sepsáno po pátém dílu.”

A Tutor for Teddy

Autor: lore      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsáno, ale Snape je takový neskutečně milý člověk, že učí Teddyho číst a počítat a Teddy se na něj teší!”

In Memory of Sigmund Freud

Autor: Delphi      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Pěkně napsáno, ale Snape je takový zoufale milý člověk, učí Teddyho číst a počítat, což mi tedy přijde dosti OOC.”

Apostasy

Autor: MissJinny      Jazyk: AJ

bedrníka:

“V první ani ve druhé kapitole Snape není a Sirius osluvuje Lupina Remy, takže jsem povídku nedočetla.”

Apocalypse

Autor: julesmonster      Jazyk: AJ

Lenette:

“*in love* okrem niekdajších milovaných diel od STYX (to by bola škoda písať malými písmenami) je toto rozhodne moja najobľúbenejšia poviedka až na to, že ten Mpreg na konci sa mi nejako nezdal a prišlo mi to také, epilóg len aby nejaký bol mám rada trojku HP/SS/LM i keď som bola sklamaná z DM/HG, páčilo sa mi ako autorka vykreslila Rona ”

A New Darkness

Autor: lilysunshine      Jazyk: AJ

Lenette:

“súhlasím s Pyriel čo sa týka OOC a stratenou podobnosťou harryho a jamesa...Beta rozhodne chýbala a osobne mi to prekážalo no na druhej stránke, mne sa poviedka páčila, nebolo to nič prevratné, ale bolo to milé”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Lenette:

“:-D :-D na tejto poviedke soms a taaak strašne zabavila :-D :-D výborné, výborné, i keď ku koncu už som mala naozaj veľký bordel v tom, čo je realita a čo je "poviedka" rozhodne sa k tomuto dielku vrátim a určite nie len raz ”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Lenette:

“nádherné, nič viac k tomu ani netreba dodať”

The Polyjuice Party

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Lenette:

“veľmi milá poviedočka a spríjemnila mi dnešný pokazený deň. Nemám uprednostňujem síce detailnejšie opísané sexuálne scény a Draco práve s Harrym nie sú môj najobľúbenejší pár, musím uznať že poviedka bola, okúzlujúca, i keď trošku zúfala, vzhľadom na ten "potion" :-D”

Impossible

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

darken:

“Tak to dopadá, když je člověk příliš tvrdohlavý a svádí to na hrdost. krásná povídka.”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

darken:

“Hrdinové ještě nevymřeli, ačkoliv jsou někteří z nich z čokolády... Realistická povídka psaná sic už trochu tradičním, ale v autorčině podání nenapodobitelným stylem. Krásný preslash tak, jak má vypadat.”

In Memory I

Autor: becka      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Celý život, co žije u Dursleyových, Harryho sledují zahalené postavy - Stíny. Ale protože mu neubližují, je na jejich tichou společnost zvyklý. Pak se s nimi začne bavit a tak se setká se svými novými učiteli, přáteli a důvěrníky - se Smrtijedy. Ti ho potají začnou učit a na oplátku se naučí ledacos i oni sami - především sami o sobě. A tak do Bradavic nastupuje už jako dobře vyškolený Temný pán se svými stoupenci. Při zařazování dojde k velkému překvapení :-) Poznámka, to I v názvu neznamená římskou jedničku, ale anglické osobní zájmeno já.”

Perla

Autor: Memorin      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Sladké, zářivé jako perla, kterou milujeme... :)”

Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Estriel a její styl psaní ve mně vždy něco zanechá..”

Myrtilles II.

Autor: Syhrael      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Není to tím, že jsem začala nesnášet Sašu a absolutně si zamilovala Matěje s Filipem, ale už to není to, co bývalo. Přesto jsem to četla s napětím.”

Motýlí křídla

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Závan motýlích křídel v břiše... motýlí křídla... cítíme je, bojíme se ji a přesto se jich nemůžeme vzdát... nádherná povídka :)”

And then people need love

Autor: M.R.K.E.V.      Jazyk: ČJ

Ivet:

“I smutné konce končí svatbou.. ano, a já při ní brečím.”

Čokoládový hrdina

Autor: Laura (z ph.netu)      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Sladké jako čokoláda... ne, jako Draco, protože ten je nejsladší :))”

Porcelain

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Jedna z nejmilovanějších, která má určité místo v mém srdci a tak tomu i zůstane. Děkuji Estriel a jejím nádherným slovům v jedinečné a nezapomenutelné části trilogie.”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Nový pohled na cestování s obracečem času. A vše je pro něco dobré ;)”

M138

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Ivet:

“Estriel se nezapře.. smutné, nádherné..”

The Black Heir

Autor: FirePhoenix8      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Tak tenhle příběh mě stál týden života, kdy jsem nedělala skoro nic jiného, než jen četla, denně jsem spala je několik hodin. Naprosto mě to pohltilo, brečela jsem u toho, několikrát jsem ani nedýchala, jak to bylo napínavé. Přitom se autorka dost drží JKR, je v tom všechno základní (kámen mudrců, Tajemná komnata, mozkomorové, Turnaj, boj na ministerstvu), ale je to z jiného úhlu pohledu, z pohledu druhé strany, ze strany temných kouzelníků. Harry, či spíše Orion, jak si rychle zvyknete, je temný, protože se tak narodil. A všechno je najednou jiné. Navíc se narodil s jistým předurčením. Svým způsobem je to protiklad proti JKR, protože Orion nestuduje v Bradavicích, ale v Kruvalu, takže je tu jiný svět, jiné vyučovací předměty, jiní lidé, jiní kamarádi. Povídka není dovedena do konce ve smyslu, že by končila sedmým ročníkem, ale v jejím závěru dostane Orion spoustu odpovědí. Ale protože to končí v šestém ročníku, děj pokračuje dál - autorka má rozepsaný sequel.”

A Wizards Lament

Autor: Kage Kitsune      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Harry dostane dárek a brzy je na něm takřka závislý. Je opravdu od Brumbála, nebo za tím stojí Voldemort? Je to velice matoucí (nepochybně záměrně), ALE - já prostě pořád tápala. Je těžké nějak si oblíbit příběh, ve kterém vám unikají souvislosti a motivy, navíc když to má tolik kapitol. Nakonec jsem byla naprosto frustrovaná, protože ani po přečtení neznám vysvětlení, a ke konci už to začínalo být nudné, protože se to opravdu dost drží knihy HP5. A vážně by to potřebovalo betu, já si na to obvykle moc nestěžuju, ale když dochází k záměně slov, tak už to není dobré (trail/trial, tired/tried, to/too), nemluvě o drobných nelogičnostech.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|