Komentáře - Leden 2010

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Advanced potions class - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Povedené přetvoření Wrightova "Pokusu s vývěvou", skoro stejně strašidelné.”

Snape Kills Dumbledore - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Pojednáno jako vitráž v kostele. Moc pěkné.”

the real snape - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Tohle jsou přesně ty oči jako dva tunely.”

I want you to be safe - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Hrozně se mi líbí autorčin úsporný styl, jenom pár barev a jednuduché čáry a přesto sděluje spoustu citu.”

Sev-happy - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi ta černá barva, Severusův šťatsný výraz, i malinká holčička. A vůbec nevadí, že Severus vypadá jako Panenka Marie s Ježíškem, naopak.”

the morning after - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Dojemná scéna. A Hermiona má krásné vlasy.”

Anything - fanart

Autor: mirisima      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Snape vypadá opravdu zoufale, a rozhněvaný Brumbál v plášti... moc pěkné.”

Elf-made Wine - fanart

Autor: Sigune      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Snape správně namyšlenej a s úžasným nosem.”

A Tapestry of Sorrows - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Líbí se mi atmosféra obrázku, že se Míriel opravdu tváří smutně, a taky kombinace hnědé a modré.”

The Coming of Fingolfin - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Moje oblíbená scén, ale Finrod nemá zdaleka tan užaslý výraz jako Galadriel, což je škoda.”

Shoulder to Shoulder - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Sirius je správně otrhaný (a zcela v souladu s kánonem oholený :-P) a Lupin má moc pěkné záplaty.”

Just Tonks - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Takhle nějak si Tonksovou představuju.”

Lupin sleeping on the train - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Z celého obrázku mám nejradši cedulku "Nevystrkujte hůlky z okna."”

Marauders - fanart

Autor: Gold-Seven      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Myslím, že jsi jsou docela podobní, i když nemají hábity - no ale to je umělecká licence.”

Inside the Rain - The Rain - fanart

Autor: Ildi      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Krásná ilustrace k povídce.”

Candlelight - fanart

Autor: Ildi      Jazyk: fanart

bedrníka:

“Miluju zlatavý nácech tohohle obrázku, teplo (lásku), které z něj sálá.”

The Chameleon's Dish

Autor: Kitty Fisher      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Sice si nadále myslím, že Bodie, který znásilní Doylea je silně OOC, ale je to moc pěkně napsané a Doyleova i Bodieho kariéra po té, co se ve zlém rozejdou, je uvěřitelná.”

Východní praktiky

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

bedrníka:

“Bodie krásně trpí, fyzicky i psychicky. Co ze mi zvlášť líbilo (kromě bičování) je, že Doyle netrvá na sexu, když zjistí, proč Bodie nemá zájem - a že Doyle původně dost chtěl!”

Writing (And Other Things That Are Hard)

Autor: trinityofone      Jazyk: AJ

Julie:

“Na začátku páté řady si Supernatural začali zahrávat s metafiction a přivedli na scénu své vlastní fanoušky. Popravdě řečeno udělali z Becky pěknou husu. Nicméně v téhle povídce metafiction vrátila úder a z Becky se stala normální, rozumná lidská bytost. Povídku si nejlépe užijete, pokud se ve světě fanfiction už nějakou chvíli pohybujete a dokážete pochopit pár drobných a vtipných narážek. Rozhodně nemůžu mluvit za každého, ale já se v Becky tak trochu poznala.”

In Exchange for Your Tomorrows

Autor: blimvisible      Jazyk: fanvid

Julie:

“Perfektně sestříhané a perfektně technicky provedené video. Obsahově se jedná (alespoň podle mě) o náladovku na téma Snapeův život. Je to náladovka pochmurná, nikoli však ubrečená. Atmosféru má lehce psychedelickou. Nejedná se o vysloveně příběhové video, ale s trochu snahy se jistý příběh vysledovat dá.”

Voldy nemá mimino

Autor: Beketamen      Jazyk: ČJ

Lunkvil:

“Tato povídka je unikátní a shrnutí "dosud pro ni nebyl vynalezen rating" zdaleka nepřehání". Děsivé je, že když mi tuhle padl do ruky slabikář, skutečně jsem tam našla větu o Tomovi a masu...”

Behind Blue Eyes

Autor: Shorts      Jazyk: AJ

D.J. Orlovský:

“Mstící Bodie sříraný pocitem viny je naprosto skvělý, jen škoda, že mu nebylo dáno víc prostoru, že se to příliš snadno a hlavně příliš rychle vyřešilo.”

Behind Blue Eyes

Autor: Shorts      Jazyk: AJ

bedrníka:

“Zajímavý nápad, že se Bodie trápí, protože se k Doyleovi nedostal včas, ale takové nemastné neslané - chtělo by to propracovat.”

Double Edged Sword

Autor: romaine      Jazyk: AJ

Amidala:

“román je síce písaný v ANJ.. ale tak dá sa tomu perfektne porozumieť.. je to jeden z najkrajších a najprepracovanejších románov (áno, román a nie poviedka, pretože je to suverénne najdlhšie dielo, ktoré som z fanfiction vôbec čítala) a stále sa k nemu rada vraciam.. dielo obsahuje šťastné momenty a aj tie menej šťastné, ba až tragické.. má to švih a dokonale vtiahne človeka do deja.. toto dielko ma jednoznačne chytilo za srdce :-) na záver môžem povedať len toľko, pokiaľ máte radi HP/DM slash a nevadí Vám ANJ a dĺžka určite si dané dielko prečítajte :)”

Sedmkrát jinak

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

Amidala:

“jedna z mojich obľúbených poviedok.. má to dej, má to vtip, má to akciu, proste všetko čo má správny príbeh mať.. :-)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|